Slovinskem křížem krážem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

berco (1) napsal 05.07.2022 v 12:59

Neviem kde v Blede ste parkovali ale na moto sa tam parkuje všade zadara. Včera som sa stadiaľ vrátil. Mimochodom kľudne sa do mňa obujte ale diaľničná stoji tuším 7 eur.... kurva to mi príde extrémna lakomosť aj na čechov.

rraadduuzz (17) napsal 19.06.2022 v 19:33

Pěkný výlet, pěkný i přes tu smůlu se Stromkem…zrovna jsme se včera ze Slovinska vrátili Jeli jsme Ruskou cestu jako vy ale pak i Mangart a to je suprovější. A v jeskyni jsme byli taky, ale v Postojnskej jame, byli jste kousek od ní, tam se jezdí z části vláčkem, nic podobného jsem nikdy neviděl, nádhera…rád bych se tam vrátil a objel zas jiné skvosty…

furt (19) napsal 19.06.2022 v 09:21

Pěkný výlet -- byl jsem taky pojezdit a letos se chystám znovu .
Je to krásnej kousek zěmě a za humny.

majky72 (131) napsal 10.06.2022 v 14:40+1

Tú šotolinu v pohorí Snežnik som "objavil" asi tak štyri roky nazad na Veľkú Noc niekde uprostred som sa zrazil z medveďom postavil sa asi tak dvanásť metrov predo mnou na zadné a pozeral na mňa v tom momente som rozmýšľal ako budem zahadzovať moto a utekať preč našťastie sa len pokochal a odišiel odvtedy tam rád chodím. Inak celé Slovinsko je úžasné a dá sa tam nájsť kopec šotolinových ciest. Bohinjské jazero a okolité cestičky som pojazdil túto Veľkú Noc

prebla (89) napsal 07.06.2022 v 17:31

Stručné ,věcné,pěkné počteníčko i s fotkami.

Olďas59 (5) napsal 03.06.2022 v 09:16

hezké počteníčko kluci a hezké fotky a hezký trip.Díkes za hezké ráno.