Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Velká škoda, že tak suprové poježdění bylo narušeno touto nemilou událostí . Ale na všem zlém je třeba najít něco dobrého . A tady pro nás vznikl tento článek, ve kterém je spousta důležitých a užitečných informací . Díky za něj a teď už vždy jen návraty na pohodu .
Dušane, je to jednoznačně za 1 , čtivě a s češtinou napsaný cestopis, pěkně popsaná cílová destinace, byť jste z ní stihli jen ochutnat . Vyloženě jsi mě navnadil. V těchto končinách jsem nebyl, jen jižněji (Route des Grandes Alpes) a tak máme tip na červnovou cestu. Díky. Nepříjemnost jste zvládli dobře, ten nepříjemný stín nad cestou se s dalším tripem rozplyne, tedy ne zcela. Něco zůstává pro varování... Stalo se mě to na první větší cestě, //www.motorkar...tour-2012-24582.html . Důležité je, že jste kamarádovi pomohli a dobře to dopadlo. Procestoval jsem pár dalších zemí, většinu opakovaně, ale nějak na další cestopisy nedošlo. Takže supr, že jsi se o zážitky, zkušenost a rady podělil. K tvému plánu na autovlak a Duklu, jen vlastní zkušenost a jeden tip. V Praze super, chlapi od autovlaku poradí s ukurtováním, vše v pohodě. Jen mašina a sedlo ráno zapráskané od mastných sazí od lokomotivy. Slováci ráno s kamerou sčítají škody (ulítané plasty, padlý stroj..), hlídej si souseda naproti ). Jeli jsme takhle do Rumunska (4 roky zpět) a po nějaké změně lokomotivy cestou nefungovala klimoška, okna nikde nešla otevřít, štíplístek radši utekl. Snad to byla jednotlivost , podruhé jsme jeli do Rumunska po vlastní ose. A ten tip, letošní září jsme byli na Dukle a dovolím si tip na ubytování, "Penzion v údolí" pana Sakalíka, v Kružlové. Na Google maps je telefon. Neskutečně ochotný, příjemný pán, suprové ubytování, má i obchod a hospůdku s točeným pivem pod 1 E. Chce to si najít info dopředu, nečekaně jsme to ráno místo do zasněžených Alp otočili na Duklu, ale tam nenajdeš kromě kusých info v památníku nic. Žádné info, žádné směrovky, žádná mapa. A tak narazíš na letadlo či tanky, ale ani cedulka okolo a snadno jiné přejedeš. Něco už pamatuju, a tak vím proč, ale to sem nepatří. Každopádně přeju mnoho šťastných kilometrů, vždy kolečkama dolů. A zase něco napiš.
Nejspíše se mu neudělalo dobře, nebo nedával zcela pozor a zatáčku začal točit, až když jel rovně a byl za středovou čárou, pak zadní brzda- motorka bokem a nakopnutí a let bokem z motorky po balistické křivce ... jako Kim s raketami...
Jinak plánuji ve skrytu duše východní Slovensko (autovlak - Košice - Dukla- Tatry a přes severní Moravu postupně zpět ). Ale uvidíme...
Dobrý tip na výlet, i když pro nás z Moravy asi trochu vzdálenější...
Celkem mi i chybí info, co že se to Honzovi vlastně stalo.Proč havaroval?Písek?Jel poslední, tak "četl"vaše stopy...Nebo "zakopl v přílišném náklonu o stupačku?My na chopperech a cruiserech to známe...
Bohužel i takové věci se stávají...Nakonec ale vše dobře dopadlo, takže nezbývá, než se zeptat po vzoru jedné dámy:"Tak kam příští rok?".
ad chudelapipa:
- nutno rozlišovat: ambulantní ošetření ( faktura domů a nebo platba na místě- zažil jsem s rodinou a vždy rychle a bezproblémově)
- a mezi hospitalizací s komerčním připojištěním - nemocnice se vždy jistí, že statisíce za vrtuli + JIPku + operaci apod někdo zaplatí - proto nutná spolupráce s asistenční službou, která garantuje proplacení nákladů na transport a ošetření pacienta / klienta. V tomto případě by měl klient jen sdělit kontaktní číslo na asistenci a o více se nestarat. Což se nestalo...
Jednalo se asistenční službu nasmlovanou pro komerční pojišťovnu VZP. Na pobočce VZP byla děvčata velmi vstřícná (jednání zde v Čechách), ale asistence po telefonu hrůza. A to jsme všichni tři i naše partnerky (obíhaly paralelně vše doma v Klatovech) zdravotníci a trochu se v tom umíme pohybovat
Vyplňování formulářů zabralo v součtu několik hodin právě pro absenci práce asistenční služby. Fakturu jsme už neřešili, to si snad vyřešila nemocnice a komerční pojišťovna mezi sebou později. Ale nepamatuji, že by u nás v nemocnici zahraniční pacienti i v akutních stavech vypisování tolik papírů...
Zajímavá destinace s dramatickou zápletkou a poučení .
Na cestách jsme měli pád kolegy naštěstí jen drobné šrámy na motorce, ale teprve teď my dochází že jsme znal jen jeho křestní jméno a to bylo vše. Takže určitě příště pojedu s kartičkou kde co pojištěno a kontakty na blízké.
hodně štěstí na dalších cestách
trošku to pisatel hrotí,nic není jak píše,v prvotní fázi po havárii nikoho nezajímají finance a pojištění,vše vám přijde domů do cz,fakturace atd,potom řešíte doma s pojišťovnou,má zkušenost
Díky chlapi za cestopis, trochu smutný, ale poučný. Soubor rad na konci je myslím k nezaplacení. Taky jsem musel letos řešit transport jezdce a jeho stroje ze zahraničí a je opravdu vhodné nic nepodcenit. Jinak to může člověka solidně zadlužit.
Palec nahoru !
Absolutní souhlas s předchozím komentarem. Mozna bych doplnil, ze je dobre znat vsechny tri pojisteni (Zdravotni + cestovni + pripojisteni, pojisteni nehod/accident insurance a pojisteni motky + cislo na asistencni sluzbu). V nekterych zemich je to obcas trochu komplikovanejsi, protoze bez pojisteni nehod napr. nepristavi ambulanci ci odtahovku.
Jinak mam podobnou zkusenost jako v tomto clanku (akorat ze strany havarovaneho). Mel jsem nehodu a muj kamarad nevedel jakou pojistovnu zdravotni ci motky mam. Dokonce se stalo, ze mu na moji pojistovne podle znacky motorky rekli, ze pojisteni vubec nemam! Kdybych mel nejakej vaznejsi uraz a nebyl plne pri smyslech netusim, jak by to dopadlo. Takze vsem doporucuji tyhle rady urcite dodrzovat na cestach i kolem komina!
Druha vec – Cerny les. Doporucoval bych relativne jezdit opatrne, Cerny les je raj svycarskych motorkaru, ktery tady jezdej za levnyma pokutama a jidlem :) V Cernym lese je povolena 100kmh a hodne lidi jezdi i 160kmh, takze casto jedou i v protismeru (pripadne jedou zavodni stopy, coz znamena, ze hlavou jsou nekde uprostred protismeru). Takze moje rada je jezdit vnejsi stopu (tzv. svycarska/nemecka skola) at je do zatacky videt co nejdal a hlavne jezdit s rozestupy, at jeden dement nesejme celou skupinu.
Souhlasím s Rosťou, je moc dobře že jsi to sepsal. Málokdo je na takovou situaci připravený. V létě mě vykradli v Itálii a já vůbec netušil kde jsem (v nějakém městě kam jsem dojel podle navigace na pláž), jaké je telefonní číslo na policii (112 nefungovalo, 2,5 minuty jsem poslouchal italský automat a pak to vzdal), italsky jsem neuměl ani slovo a policajti zase anglicky, no zážitek. Rady do života na konci jsou krásný blbovzdorný návod jak se připravit na takovéto průšvihy. Rozhodně v téhle sekci mají místo, protože si fakt nepamatuju, že by někdo tuhle důležitou věc tady popsal. Přeju brzký návrat do jedné stopy.
Celkem pěkný,
přivítal bych více fotek o Schwarzwaldu a Vogézách(krajina, zajímavé body, jezera, přehrady), než fotky účastníků u silnic a na parkovištích.
Velká škoda, že tak suprové poježdění bylo narušeno touto nemilou událostí
. Ale na všem zlém je třeba najít něco dobrého
. A tady pro nás vznikl tento článek, ve kterém je spousta důležitých a užitečných informací
. Díky za něj
a teď už vždy jen návraty na pohodu
.
Dušane, je to jednoznačně za 1
, čtivě a s češtinou napsaný cestopis, pěkně popsaná cílová destinace, byť jste z ní stihli jen ochutnat
. Vyloženě jsi mě navnadil. V těchto končinách jsem nebyl, jen jižněji (Route des Grandes Alpes) a tak máme tip na červnovou cestu. Díky. Nepříjemnost jste zvládli dobře, ten nepříjemný stín nad cestou se s dalším tripem rozplyne, tedy ne zcela. Něco zůstává pro varování... Stalo se mě to na první větší cestě, //www.motorkar...tour-2012-24582.html . Důležité je, že jste kamarádovi pomohli a dobře to dopadlo. Procestoval jsem pár dalších zemí, většinu opakovaně, ale nějak na další cestopisy nedošlo
. Takže supr, že jsi se o zážitky, zkušenost a rady podělil. K tvému plánu na autovlak a Duklu, jen vlastní zkušenost a jeden tip. V Praze super, chlapi od autovlaku poradí s ukurtováním, vše v pohodě. Jen mašina a sedlo ráno zapráskané od mastných sazí od lokomotivy. Slováci ráno s kamerou sčítají škody (ulítané plasty, padlý stroj..), hlídej si souseda naproti
). Jeli jsme takhle do Rumunska (4 roky zpět) a po nějaké změně lokomotivy cestou nefungovala klimoška, okna nikde nešla otevřít, štíplístek radši utekl. Snad to byla jednotlivost
, podruhé jsme jeli do Rumunska po vlastní ose. A ten tip, letošní září jsme byli na Dukle a dovolím si tip na ubytování, "Penzion v údolí" pana Sakalíka, v Kružlové. Na Google maps je telefon. Neskutečně ochotný, příjemný pán, suprové ubytování, má i obchod a hospůdku s točeným pivem pod 1 E. Chce to si najít info dopředu, nečekaně jsme to ráno místo do zasněžených Alp otočili na Duklu, ale tam nenajdeš kromě kusých info v památníku nic. Žádné info, žádné směrovky, žádná mapa. A tak narazíš na letadlo či tanky, ale ani cedulka okolo a snadno jiné přejedeš. Něco už pamatuju, a tak vím proč, ale to sem nepatří. Každopádně přeju mnoho šťastných kilometrů, vždy kolečkama dolů. A zase něco napiš.
No některé zkušenosti bolí. Snad bude vše dobré.
Slovač podle tvého plánu jsme jeli letos. Pro inspiraci .. mám tu cestu popsanou v deníku motorky.
Nejspíše se mu neudělalo dobře, nebo nedával zcela pozor a zatáčku začal točit, až když jel rovně a byl za středovou čárou, pak zadní brzda- motorka bokem a nakopnutí a let bokem z motorky po balistické křivce
... jako Kim s raketami...
Jinak plánuji ve skrytu duše východní Slovensko (autovlak - Košice - Dukla- Tatry a přes severní Moravu postupně zpět ). Ale uvidíme...
Dobrý tip na výlet, i když pro nás z Moravy asi trochu vzdálenější...
Celkem mi i chybí info, co že se to Honzovi vlastně stalo.Proč havaroval?Písek?Jel poslední, tak "četl"vaše stopy...Nebo "zakopl v přílišném náklonu o stupačku?My na chopperech a cruiserech to známe...
Bohužel i takové věci se stávají...Nakonec ale vše dobře dopadlo, takže nezbývá, než se zeptat po vzoru jedné dámy:"Tak kam příští rok?".
ad chudelapipa:
- nutno rozlišovat: ambulantní ošetření ( faktura domů a nebo platba na místě- zažil jsem s rodinou a vždy rychle a bezproblémově)
- a mezi hospitalizací s komerčním připojištěním - nemocnice se vždy jistí, že statisíce za vrtuli + JIPku + operaci apod někdo zaplatí - proto nutná spolupráce s asistenční službou, která garantuje proplacení nákladů na transport a ošetření pacienta / klienta. V tomto případě by měl klient jen sdělit kontaktní číslo na asistenci a o více se nestarat. Což se nestalo...
Jednalo se asistenční službu nasmlovanou pro komerční pojišťovnu VZP. Na pobočce VZP byla děvčata velmi vstřícná (jednání zde v Čechách), ale asistence po telefonu hrůza. A to jsme všichni tři i naše partnerky (obíhaly paralelně vše doma v Klatovech) zdravotníci a trochu se v tom umíme pohybovat
Vyplňování formulářů zabralo v součtu několik hodin právě pro absenci práce asistenční služby. Fakturu jsme už neřešili, to si snad vyřešila nemocnice a komerční pojišťovna mezi sebou později. Ale nepamatuji, že by u nás v nemocnici zahraniční pacienti i v akutních stavech vypisování tolik papírů...
Zajímavá destinace s dramatickou zápletkou a poučení
.
Na cestách jsme měli pád kolegy naštěstí jen drobné šrámy na motorce, ale teprve teď my dochází že jsme znal jen jeho křestní jméno a to bylo vše. Takže určitě příště pojedu s kartičkou kde co pojištěno a kontakty na blízké.
hodně štěstí na dalších cestách
Ahoj! já bych docela uvítal název nejmenované asistenční služby. Nejlepší je reálná zkušenost...
trošku to pisatel hrotí,nic není jak píše,v prvotní fázi po havárii nikoho nezajímají finance a pojištění,vše vám přijde domů do cz,fakturace atd,potom řešíte doma s pojišťovnou,má zkušenost
Díky chlapi za cestopis, trochu smutný, ale poučný. Soubor rad na konci je myslím k nezaplacení. Taky jsem musel letos řešit transport jezdce a jeho stroje ze zahraničí a je opravdu vhodné nic nepodcenit. Jinak to může člověka solidně zadlužit.
Palec nahoru !
Jméno té asistenčky asi netřeba hádat dvakrát
Absolutní souhlas s předchozím komentarem. Mozna bych doplnil, ze je dobre znat vsechny tri pojisteni (Zdravotni + cestovni + pripojisteni, pojisteni nehod/accident insurance a pojisteni motky + cislo na asistencni sluzbu). V nekterych zemich je to obcas trochu komplikovanejsi, protoze bez pojisteni nehod napr. nepristavi ambulanci ci odtahovku.
Jinak mam podobnou zkusenost jako v tomto clanku (akorat ze strany havarovaneho). Mel jsem nehodu a muj kamarad nevedel jakou pojistovnu zdravotni ci motky mam. Dokonce se stalo, ze mu na moji pojistovne podle znacky motorky rekli, ze pojisteni vubec nemam! Kdybych mel nejakej vaznejsi uraz a nebyl plne pri smyslech netusim, jak by to dopadlo. Takze vsem doporucuji tyhle rady urcite dodrzovat na cestach i kolem komina!
Druha vec – Cerny les. Doporucoval bych relativne jezdit opatrne, Cerny les je raj svycarskych motorkaru, ktery tady jezdej za levnyma pokutama a jidlem :) V Cernym lese je povolena 100kmh a hodne lidi jezdi i 160kmh, takze casto jedou i v protismeru (pripadne jedou zavodni stopy, coz znamena, ze hlavou jsou nekde uprostred protismeru). Takze moje rada je jezdit vnejsi stopu (tzv. svycarska/nemecka skola) at je do zatacky videt co nejdal a hlavne jezdit s rozestupy, at jeden dement nesejme celou skupinu.
Souhlasím s Rosťou, je moc dobře že jsi to sepsal. Málokdo je na takovou situaci připravený. V létě mě vykradli v Itálii a já vůbec netušil kde jsem (v nějakém městě kam jsem dojel podle navigace na pláž), jaké je telefonní číslo na policii (112 nefungovalo, 2,5 minuty jsem poslouchal italský automat a pak to vzdal), italsky jsem neuměl ani slovo a policajti zase anglicky, no zážitek. Rady do života na konci jsou krásný blbovzdorný návod jak se připravit na takovéto průšvihy. Rozhodně v téhle sekci mají místo, protože si fakt nepamatuju, že by někdo tuhle důležitou věc tady popsal. Přeju brzký návrat do jedné stopy.