Okruh Maďarskem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

stopař (0) napsal 04.10.2008 v 21:14

Hezky jste to popsali až jsem dostal chuť to také skusit. Letos to už nebude,když bys jste plánovali něco na příští rok rád se přidám-maďarsky mluvím plynule

Chary (13) napsal 30.09.2008 v 15:21

Magiáros je opravdu docela hezký (až na ty lány s kukuřicí) ,měl jsem taky tu čest jej poznat když jsem třikrát projížděl do dalších států. Až letos na jaře jsem ho poznal více při návštěvě Central Europe Rally a moc se mi tam líbilo. Značení sest mají velice dobře vymakaný,klobásky taky,akorát jsme měli kuriozitu v restauraci,kde byl jídelníček v psán v Maďarštině a tak jsme si s kamarády obědnali ''něco'' a mě přinesli vynikající špagety a kamarádům žabí stehna Cestování zdar

ePPi (0) napsal 16.09.2008 v 22:39

Pravda. Maďarsko není zase až tak velký... S knižním průvodcem v ruce se člověk podívá i tam, kam by jinak ani nezajížděl. Kdo by se chtěl kouknout, na mapku cesty, je na mém profilu v deníku... Cestování ZDAR...

sqwer (12) napsal 16.09.2008 v 08:43

...souhlasím s Horizontem...
...já v HU 8 měsíců pracoval v Szekeszfeherváru, Niýregyhádze, Kaposváru, Debrecenu a Nagykanysze a kdybych tenkrát jen nemakal jako vůl tak sem toto mohl také objevovat, ale tnkrát jsem měl jiné priority-:)...
...na ´hustotu čerpaček si také pamatuji a jednou mne dokonce uprostřed Hortobágyjské pusty musel maník táhnout na laně-:)...
...nicméně mé vzpomínky na lidi tam a jejich jednání (vysloveně praově myšleno) HU z mého ce100vatelského srdce prudce eliminují a tak HUmem projíždím jen cestou do Rumunska...

Horizont (11) napsal 16.09.2008 v 06:38

Opravdu podrobně prozkoumané maďarsko.Překvapilo mě kolik jste tam najezdili kilometrů a strávili dnů.Maďarsko přece není zase až tak velký,ale jinak pěkný a dost fotek.