Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moje první cesta za hranice byla 1300km po dálnici až za Anconu a taky jsem z toho byl vyprděnej Ale každou další cestou mě víc a víc bavilo vynechávat dálnice. Letos už jsem po dálnici neujel ani kilometr, ta je opravdu pro auta Věřím, že tomu tak bude i u vás kluci... Za sepsání
Hoši nebojte se s Jawou do opravdových Alp, letos jsem si je projel dvaapůl krát tam a jedenapůlkrát zpět včetně GG na fichtlu, co zvládne fichtl je pro třindu sranda. Držim palce do Španělska, možná se tam potkáme . Je to vaše věc ale auto bych nechal doma a jeďte všichni tři na jawách, určitě si to užijete mnohem víc. Veškerý potřebný náhradní díly lehko uvezete když je uveze fichtl
Zadny kecy. Mel jsem 4 tripade od kulate po 638. A jak to bylo v otackach tak se to zaclo hadat. Zadna chyba. Dodnes to umim spickove seridit se zavazanejma ocima. Tata mel pulitra z roku 58 a vecne rozesrany dobijeni, spalenej stator. Ale kdyz to bylo v poradku tak to bylo spolehlivejsi. Nebudu to dal komentovat. Hosi dobre vedeli proc tam nacpali bezkontak. Podle me VAPE. Ale to je jedno. Stojim si za svym. Nase tristapade je a bude strep ! Zlaty jednovalce.
Edy: kecy a zase jenom kecy těch, co se nenaučili seřídt kladívkový zapalka. Kromě jiných výletů jsem v roce 1994 jel na třipade s kladívkama do severní Afriky (víš, kde to je? Hned za Grossglocknerem...) a dal přes 10 000 km. Nevšim jsem si, že by to nějak nefungovalo... Asi jsi někde dělal chybu, chlapče.
To jsem si mohl myslet, hned jak jsem ten článek začal číst, ze tam měli bezkontakty !! Protože bez nich je to střep na cestu do kravína. Měl jsem co dočinění s několika třistapade a do smrti si nebudu pamatovat nic jinýho než na kladívko, kovadlinku, kondík, odtrh, uhlíky, stator a rotor. Po perfektním seřízení a ujetí sta kilometrů si to mohl dělat znovu. Jsem z toho tak znechucenej, že to pro mě zůstane nadosmrti střep do kravína. A chtěl bych hochy vidět jak tam jedou s klasickým zapalováním. Zda a za jak dlouho by tam vůbec dojeli. The end.
Hezky napsáno. Už se těším na Vaše zážitky z cesty do Pyrenejí.
Trasu bych pro cestu s názvem Expedici TransAlp asi zvolil jinou, ale to je věc názoru. Každopádně mi při čtení vytanuly vzpomínky na moje mládí, kdy jsme s kamarádem brázdili naší vlast na Jawě 350. Tenkrát jsme si náhradní díly vozili v batohu na zádech, případně v přívěsném vozíků PAV. Jednou se nám na cestě z Krkonoš kousek za Jičínem kousnul motor tak, že ani vychladnutí už nepomohlo. Tak jsme už za šera měnili uprostřed silnice píst i s válcem
No nic, trošku jsem se zasnil. Ať Jawy šlapou
vzdálenost není pro Jawu problém všechno záleží na pilotovi .Pravda nebezpečí číhá v tunelech kde má vítr do zad..Kdysi jsem natvrdo zadřel před Plzní a pak ještě projel celé Švýcarské Alpy.
Pěkné čtení.Za rok zase!
Přesně tak kluci!!! Věčina s těch co tu pišou poznatky neopustili ani čr v sedle na tož najet 2000km za tyden na tomto a už vubec nenapsali žadny cestopis jen o tom tlachaj ježdeni na moto je o svobodě takže at jste jeli jak koliv kdekoliv bylo to podle vas a to je spravne!!! Ps: a když už, každy nema čas jet do italie 14dnu řitama a dat za to 25tis.
Moc hezky napsaný, na stejné jávičce jsem začínal. Nikdy nezklamala ... na reakce se vykašlete, jeli jste tama kama jste jeli. Ať si zde ti štourové jedou sami kudy chtějí .
Možná se nad něčím zamyslíte a příště změníte nebo také ne - to je přece na vás
Jestli jste to užili, tak fajn, to je hlavní. Ale zvolená trasa nic moc a doprovodné vozidlo bych jako Jawař cestovatel považoval za urážku na cti mé i na cti motocyklu.
Kluci klobouk dolů za tu porci kilometrů první den a na Jawách .Ale jak píšou kluci níže.Z Alp jste neviděli vůbec nic a jet jen po dálnici je fakt hrozná nuda.Příště jeďte raději méně kilometrů ale po okrskách,max.silnice I.třídy a uvidíte že je to o 100% hezčí zážitek než po nudné dálnici.A to auto bylo fakt zbytečný.Sice jste suprově v cizině propagovali Jawu ale to auto dokazuje že Jawě moc nevěříte.
Rád si přečtu jakýkoliv cestopis na Jawách a jsem rád že lidi na Jawu nezapomínají. Ale jak psal "seikos" dálnice Vídeň Benátky a zpět ...? Jeden ze svých nejhorších motozážitků byla dálnice z Mariboru do Brna na 350/640 - bylo to teda taky dost tím že nám asi 5 hodin pršelo a 400 km v dešti není na moto nikdy nic moc.Ale Jawa nikdy nebyla moc dálniční...
Každá expedice má mít nějaký nádech dobrodružství. Ale absolvovat po dálnici cestu Vídeň-Benátky a nazpátek, to je docela dost nuda. Zejména když za vámi jede auto, které vám veze všechno nádobíčko a pro jistotu s vlekem. A jak bylo již zmíněno, nazvat to TransAlp, když jste z Alp viděli maximálně pár tunelů? Než se vydáte (po dálnici) do Pyrenejí, (které tedy podle mapy spíš taky jen líznete, než projedete), tak si radši ty Alpy projeďte pořádně. Přinese vám to určitě víc zážitků než sedět 6000km na cestě do Madridu a zpět.
Ahoj,jako dobrý,ale nemusí být na každý fotce jen motorka,nebo benzinka to známe všichni,ale není se čím inspirovat, fotky mě tedy nenadchly, jen můj názor
Dobře napsaný a pěkný fotky. Po Čechách bych se k Vám na projížďku někdy přidal.
Moje první cesta za hranice byla 1300km po dálnici až za Anconu a taky jsem z toho byl vyprděnej Ale každou další cestou mě víc a víc bavilo vynechávat dálnice. Letos už jsem po dálnici neujel ani kilometr, ta je opravdu pro auta Věřím, že tomu tak bude i u vás kluci... Za sepsání
Hoši nebojte se s Jawou do opravdových Alp, letos jsem si je projel dvaapůl krát tam a jedenapůlkrát zpět včetně GG na fichtlu, co zvládne fichtl je pro třindu sranda. Držim palce do Španělska, možná se tam potkáme . Je to vaše věc ale auto bych nechal doma a jeďte všichni tři na jawách, určitě si to užijete mnohem víc. Veškerý potřebný náhradní díly lehko uvezete když je uveze fichtl
Zadny kecy. Mel jsem 4 tripade od kulate po 638. A jak to bylo v otackach tak se to zaclo hadat. Zadna chyba. Dodnes to umim spickove seridit se zavazanejma ocima. Tata mel pulitra z roku 58 a vecne rozesrany dobijeni, spalenej stator. Ale kdyz to bylo v poradku tak to bylo spolehlivejsi. Nebudu to dal komentovat. Hosi dobre vedeli proc tam nacpali bezkontak. Podle me VAPE. Ale to je jedno. Stojim si za svym. Nase tristapade je a bude strep ! Zlaty jednovalce.
Edy: kecy a zase jenom kecy těch, co se nenaučili seřídt kladívkový zapalka. Kromě jiných výletů jsem v roce 1994 jel na třipade s kladívkama do severní Afriky (víš, kde to je? Hned za Grossglocknerem...) a dal přes 10 000 km. Nevšim jsem si, že by to nějak nefungovalo... Asi jsi někde dělal chybu, chlapče.
To jsem si mohl myslet, hned jak jsem ten článek začal číst, ze tam měli bezkontakty !! Protože bez nich je to střep na cestu do kravína. Měl jsem co dočinění s několika třistapade a do smrti si nebudu pamatovat nic jinýho než na kladívko, kovadlinku, kondík, odtrh, uhlíky, stator a rotor. Po perfektním seřízení a ujetí sta kilometrů si to mohl dělat znovu. Jsem z toho tak znechucenej, že to pro mě zůstane nadosmrti střep do kravína. A chtěl bych hochy vidět jak tam jedou s klasickým zapalováním. Zda a za jak dlouho by tam vůbec dojeli. The end.
1 reakce
Hezky napsáno. Už se těším na Vaše zážitky z cesty do Pyrenejí.
Trasu bych pro cestu s názvem Expedici TransAlp asi zvolil jinou, ale to je věc názoru. Každopádně mi při čtení vytanuly vzpomínky na moje mládí, kdy jsme s kamarádem brázdili naší vlast na Jawě 350. Tenkrát jsme si náhradní díly vozili v batohu na zádech, případně v přívěsném vozíků PAV. Jednou se nám na cestě z Krkonoš kousek za Jičínem kousnul motor tak, že ani vychladnutí už nepomohlo. Tak jsme už za šera měnili uprostřed silnice píst i s válcem
No nic, trošku jsem se zasnil. Ať Jawy šlapou
vzdálenost není pro Jawu problém všechno záleží na pilotovi .Pravda nebezpečí číhá v tunelech kde má vítr do zad..Kdysi jsem natvrdo zadřel před Plzní a pak ještě projel celé Švýcarské Alpy.
Pěkné čtení.Za rok zase!
Borci fandím vám , ale toho transportera nechte příště doma ...
Axll
Přesně tak kluci!!! Věčina s těch co tu pišou poznatky neopustili ani čr v sedle na tož najet 2000km za tyden na tomto a už vubec nenapsali žadny cestopis jen o tom tlachaj ježdeni na moto je o svobodě takže at jste jeli jak koliv kdekoliv bylo to podle vas a to je spravne!!! Ps: a když už, každy nema čas jet do italie 14dnu řitama a dat za to 25tis.
Moc hezky napsaný, na stejné jávičce jsem začínal. Nikdy nezklamala ... na reakce se vykašlete, jeli jste tama kama jste jeli. Ať si zde ti štourové jedou sami kudy chtějí .
Možná se nad něčím zamyslíte a příště změníte nebo také ne - to je přece na vás
Jestli jste to užili, tak fajn, to je hlavní. Ale zvolená trasa nic moc a doprovodné vozidlo bych jako Jawař cestovatel považoval za urážku na cti mé i na cti motocyklu.
Cil fajn, ale volba trasy?? Touhle cestou jet autem s rodinou.
Kluci klobouk dolů za tu porci kilometrů první den a na Jawách .Ale jak píšou kluci níže.Z Alp jste neviděli vůbec nic a jet jen po dálnici je fakt hrozná nuda.Příště jeďte raději méně kilometrů ale po okrskách,max.silnice I.třídy a uvidíte že je to o 100% hezčí zážitek než po nudné dálnici.A to auto bylo fakt zbytečný.Sice jste suprově v cizině propagovali Jawu ale to auto dokazuje že Jawě moc nevěříte.
Rád si přečtu jakýkoliv cestopis na Jawách a jsem rád že lidi na Jawu nezapomínají. Ale jak psal "seikos" dálnice Vídeň Benátky a zpět ...? Jeden ze svých nejhorších motozážitků byla dálnice z Mariboru do Brna na 350/640 - bylo to teda taky dost tím že nám asi 5 hodin pršelo a 400 km v dešti není na moto nikdy nic moc.Ale Jawa nikdy nebyla moc dálniční...
Každá expedice má mít nějaký nádech dobrodružství. Ale absolvovat po dálnici cestu Vídeň-Benátky a nazpátek, to je docela dost nuda. Zejména když za vámi jede auto, které vám veze všechno nádobíčko a pro jistotu s vlekem. A jak bylo již zmíněno, nazvat to TransAlp, když jste z Alp viděli maximálně pár tunelů? Než se vydáte (po dálnici) do Pyrenejí, (které tedy podle mapy spíš taky jen líznete, než projedete), tak si radši ty Alpy projeďte pořádně. Přinese vám to určitě víc zážitků než sedět 6000km na cestě do Madridu a zpět.
Dobře napsaný, dobře zvládnutý, vaše www taky OK. Jenom se mě zdá, že tohle (Vídeň, Graz, Villach) v žádném případě TransALP není!
Dobrá vyjížďka, hezky psáno. Nu, jen sem moc nepobral 3 motky, 3 řidiči jedno auto + vlek?
Ahoj,jako dobrý,ale nemusí být na každý fotce jen motorka,nebo benzinka to známe všichni,ale není se čím inspirovat, fotky mě tedy nenadchly, jen můj názor
Taky jsem byl letos v italiji na moto sice ne na jawe , ale faktem je že cena benzinu a poplatky za silnic jsou neskutečné. jinač kezky cestopis.
Perádní cesta - klobouk dolů.