S BMW R 1300 GS na vulkán. Čtveřice motorkářů zdolala 6 000 výškových metrů za den
Text: Dominik Valášek | Zdroj: BMW Motorrad | Zveřejněno: 9.1.2024 | Zobrazeno: 8 441x
Text: Dominik Valášek | Zdroj: BMW Motorrad | Zveřejněno: 9.1.2024 | Zobrazeno: 8 441x
Na co tedy 9000ot. a maximálka 230km/h . Tady mi to rozum nebere.
Už okolo 5000m n/m se člověk zadýchá i při focení.
Pěkné fotky.
Zaujalo mě, že tam jel Krištof Liška (Christof Lischka) a že je to vedoucí vývoje (Entwicklungsleiter bei BMW Motorrad).
Tohle je dobrodružství panečku. Tleskám ve stoje jim i motorkám na asfaltu to umí kdejaký jouda
tak tyhle marketingový akce jsou tady co jsou tady motorky. třeba roku 1928 vyšplhal Klíč u Nového Boru Bruno Pfeifer s motocyklem Čechie. znám tu pěšinu nahoru a nechápu, jak to tam dostal. muselo s ním jít 5 borcu a v těch vracečkách museli motorku obracet ručně.
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/vcelar-klic-luzicke-hory-cechie-bohmerland-bruno-pfeifer-cvikov.A180720_162445_liberec-zpravy_jape
„Strýc Bruno byl přítelem výrobce motocyklů Čechie Albina Liebische, který jej ustanovil jakýmsi obchodním zástupcem pro Svor a okolí. Jako takový se rázovitý strýc rozhodl, že vyjede na vrchol Klíče a zajistí tak dosud nepříliš známým motocyklům reklamu,“ vzpomínal Ernst Leier
Dobrý výkon... těch lidí... nemoc z rychlého převýšení není nic příjemného a je složité se aklimatizovat.
Z pohledu motorek mi to upřímně přijde o ničem. Nijak nesnižuji kvality GS, je to dobrá motorka, ale s dobrou pneumatikou to vyjede každé dnes vyrobené enduro. A lehčí hbitější mašiny ještě snadněji než 1300 GS. Nic to nevypovídá o výdrži, kvalitě nebo motorce samotné.
3 reakce
ty Géesa musely dostat hrozný čardáš..
v tý zimě by se mi tam nechtělo
Umím si představit úplně jiné využití nového GS 1300 než se drápat na sopku...ale když na to mají ...tak proč ne