"Petrovické zatáčky"

GPX do navigace
Vloženo: 13.11.2009 07:20
Typ: Hezký úsek

Tento cca 3km úsek silnice č303 která Vás z Hronova přivádí do Police nad Metují se vyznačovala do roku 2019 velice příjemným zpracováním povrchu vozovky. Bohužel pak přišel pokus o "revitalizaci" co by tenkého vrchního koberce v celé šíři silnice. Tím vznikl nejen hrubší povrch který má napomáhat odvodu vody ale tu a tam nerovnosti vzniklé nekvalitní prací "asfaltové žehličky" Nicméně postupem času se asfalt ujíždí a lehce vyhlazuje...
Silnice vede údolím kolem řeky Metuje která se zde klikatí jako had. Koncepce zatáček připomíná koncepci okruhu - zatáčky převážně navazují jedna na druhou a až na jednu zde nejsou žádné zavírající se pasti.
Pokud pojedete kolem, rozhodně nemiňte

Jen prosba na závěr: Je to zde oblíbená destinace místních "závodníků" kteří se nedají a nedají pokoj. Štvou nám místní obyvatelstvo i v neděli kdy jsou všichni vyvalení na zahrádkách. Prosím tedy všechny o kolektivizmus a nejezděte sem v partách hlavně o víkendech - kazíte to pak nám všem. Sice si hezky 30min v kuse zajezdíte a ujedete... ale na každou další motorku která se zde jen 2x otočí jsou pak zváni "pomahači - chrániči" a nejeden hovor jsem s nimi musel absolvovat na téma "copak to tu dnes máte chlapci za závody" Díky

Fotogalerie

SBK Petrovice

Fid0
Fid0 napsal 13.11.2009 v 16:39

Jojo Petrovice to je nádhera .. S klukama co mají simsony ale s CBRem 125 se tam dá závodit i s litrama

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku