Čerpací stanice a restaurace Q group Břest

Vloženo: 14.01.2011 11:31
Web: www.qgroup.cz
Typ: Moto hospůdky

Čerpací stanice s nízkými cenami pohoných hmot. Pohonné hmoty jsou kvalitní. K dispozici také ruční myčka pro plechové mazlíčky a sprcha pro jejich majitele. Na prodejně čerpací stanice naleznete široký sortiment zboží, domácí bagety a skvělou kávu. V areálu čerpací stanice se nachází klimatizovaná restaurace s příjemným personálem, vynikajícím jídlem i pitím.

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
-HARYS-
-HARYS- napsal 25.04.2013 v 22:51

S odstupem času musím přehodnotit svůj názor!!! Od ledna 2013 tam už netankuju,protože tam mají místo benzínu sračky na které nic nejede.Vyzkoušeno na vlastním autě a dnes jsem slyšel,že to odepsalo už několik aut!!! Tak pozor na břestskou benzinku!!!

pavlusska
pavlusska napsal 10.02.2011 v 21:06

Po létě se kuchař měnil, tudíž nyní by to mělo stát za to ;o). V poslední době se i měnili jídelníčky, doufejme, že k lepšímu. Je fakt, že když je někdo od fochu jídlo vnímá pečlivěji.

F3RA
F3RA napsal 15.01.2011 v 00:49

Jezdívám tama hodit oko na nové motorky do Olmíku do bazáče.
Stavil jsem se tam asi 3x na jídlo, teď naposled v létě a mám jen špatné zkušenosti.
Při poslední návštěvě byla postarší paní příjemná jak prd*l.
Jídlo je pořád stejně špatné, nedochucené...Asi jsem jako kuchař citlivější na pokrmy, ikdyž to nedělám.
Ale na benzínku si nestěžuju. Toť moje zkušenost.

-HARYS-
-HARYS- napsal 14.01.2011 v 21:48

Jelikož bydlím od této čerpačky pár kiláků a jezdím tam tankovat do auta i motocyklu mohu potvrdit jenom celkovou spokojenost s veškerými službami.

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku