Expres Sachalin

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Gappa114 (21) napsal 07.02.2020 v 10:05

K tomu netřeba komentáře, zatím to nej, co jsem četl .

Miluna1 (24) napsal 07.02.2020 v 08:28

Paráda
Ale na slabý kubatuře..... nevim jestli to není zbytečný risk v tom provozu. Kolik aut a kamionů tě muselo denně předjíždět.....
Ale jinak Rusko je pohodový a rád se tam budu vracet.
Jeden dotaz: Mezi RU, BLR a KZ by měl být volný pohyb, takže si myslím, že přejetí KZ by se nemělo počítat jako další vstup do RU. My předloni taky jeli na Išim. Přes Petropavlovsk (KZ) by to asi bylo blíž, ale nevim, jestli tam nejsou horší silnice ..
Příští rok má být na 8 dní RU bez víz

Pes69 (34) napsal 06.02.2020 v 23:19+1

Tvl další magor!!! Úplně super!!
Líbí se mi výběr kubatury/motorky - jde to na čemkoliv.

Když jsi nechával motku přes noc před gastinicou, zamykal jsi jí nějak?

mimo (20) napsal 06.02.2020 v 22:35

Cestopis super, ikdyž denní nájezd je spíš pro masochisty, ale každý to má jinak a věřím že jsis to užil.Škoda, že jsis nedal žádnou práci s fotka- na rozdíl od cestopisu jsem dokoukal ani né půlku. Koukat na rozmazane a několikrát se opakujicí foto mě fakt nebavilo. Ale jinak Info, které jsem na letošek potřeboval jsem získal. Díky

jaro27 (78) napsal 06.02.2020 v 21:33

Denné nájazdy tu už každý spomínal, to už nechám tak.
Že si frajer, to vieš.
Že si macher, to už teraz vieš.
Že s takým zázemím vo Vladivostoku si mohol letieť aj tam a požičať si nejakú vhodnú motorku, to som Ti už teraz povedal neskoro.
Že si to dal, to Ti nevezme nikto.
Pekné čítanie aj výlet. Ďakujem.

FuJoe (7) napsal 06.02.2020 v 21:22

Kamaráde, ty jsi fakt drsoň. Moc díky za parádní cestopis a fotky. Těším se na další vyprávění z letošního léta.

Tdicko (32) napsal 06.02.2020 v 20:38+1

Smial som sa a zároveň mi bolo do plaču. Ďakujem za príjemne strávenú hodinu čítaním tvojho cestopisu...
A teraz trošku odľahčím: kedy bude svadba!?
Drž sa a všetko dobré. Ešte raz ďakujem.

Medvědtigr (2) napsal 06.02.2020 v 17:58

Jasných 10b.Jsi borec! Kam se hrabe náš výlet do Volgogradu .

kojot (24) napsal 06.02.2020 v 16:21

Zajímavý popis i cesta, ale nejel bych. Ne že bych nechtěl, ale když najedu 1000 km denně nic z cesty nemám. Hltám kilometry, jen proto abych dojel. V podstatě poznám jen vždy koncovou destinaci kam dojedu a jen potmě. Nic okolo nemůžu stihnout. A spát 3 - 5 hod denně.? Podle mne mučírna pro tělo. Pokud tě to takhle baví prosím..nic pro mne. Nejdál jsem byl na moto v Portugalsku a na Sicílii a to je vesměs po silnicích. Takhle to drtit je dost prekérka. Stačilo mi 2 x 960 km za sebou a není to ono. A je pravda, že nikdo nic takového nedělá.. jsi prostě ojedinělý. :) Tak doufám že si počtu v dalším cestopisu..

31081 (683) napsal 06.02.2020 v 13:33+2

No mazec,co dodat A ty denní nájezdy - klobouk dolů

bruttopyr (401) napsal 06.02.2020 v 11:55+1

Neskutečný cestopis....
Přečetl jsem ho celý a prostě nemám slov...
Dát tuhle cestu na CRF 250 s úzkým sedlem, 1000km denně na ruských cestách...
Klasická ruská buzerace na hranicích a při policejních kontrolách se tentokrát tak často nekonala a asi i proto je výskyt slova "chuj" daleko menší oproti minulému cestopisu.
Opakuji slova Tvého otce: " Choď! Budem ťa čakat!" .... už teď se totiž těším na další skvělý cestopis!

mardock (73) napsal 06.02.2020 v 08:08+1

vypadá to tak jednoduše-sednout na maloobjemovýho prckoleta co jede za 3L/100 km, za týden dojet na Bajkal, Sachalin, motorku nechat v Rusku a příště si jí vyzvednout a pokračovat dál a to vše za pár peněz. Zavidím.
Škoda té smutné tečky na závěr. Ještě tady myslím nebyl cestopis z Kamčatky, tak na tom můžeš zapracovat

Ondros (158) napsal 06.02.2020 v 08:00+2

A mě by spíše zajímalo proč zrovna tahle "malá" hondička.. trošku popsat zkušenosti s touto motorkou na takovéhle cestě
Krásné cestování, jen co je pravda

jets (522) napsal 06.02.2020 v 07:11+4

člověk by si řekl, že po loňském běhu přes překážky na Krym už nic víc nemůže přijít, a je to tady. Maraton na CRF 250 přes třetinu zeměkoule . Dávat skoro dva týdny denní průměr přes 1000km je tak úctyhodné, že si z tebe tentokrát ani nebudu dělat srandu .
S takovými příběhy dostává slovo cestování jiný rozměr, protože jasně ukazuje, že člověk musí jenom chtít. Je jedno kam, na čem, s jakou výbavou atd, pokud člověk opravdu chce, tak to udělá.
Opravdu su zvědavý, co vymyslíš tuhle sezónu, motorka je připravená a možností mraky...