globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se má držet batůžek
26.8.2010 v 12:59
Zdar pardi,

s moji prvni moto uz jsem najezdil cca 1500km, pravda, vetsinou sam, ale porad s batuzkem resime, jak se ma spravne drzet.

Samozrejme, ze se snazim jezdit plynule, ale nekdy se to proste neda. Kdyz se drzi me kolem pasu a trochu hooopnu na brzdu tak ju sice jakoze udrzim, ale setkani kouli s nadrzi neni moc prijemny. Na druhou stranu kdyby se drzela jen za zadni drzak, tak mam strach ze ji pri rozjezdu, nebo vetsi akceleraci (haha, vsak se smejte, ale i ER5 to umi :) nekde vyklopim.

Kdyz jsem parkrat jel vzadu na ninji, rikal mi kamos at se opiram o nadrz. Pri brzdeni OK, ale pri akceleraci jsem se malem neudrzel :) Navic muj batuzek tam nedosahne.

Aktualne se drzi jednou rukou kolem pasu a druhou vzadu za drzak, ale se mi taky nezda idealni. Navic se tak moc bezpecne necitim. Preci jen nejbezpecnejsi pocit mam kdyz se drzi fest jak kliste.

Dik za kazdy tip ;)

1 reakcí na tento příspěvek Jak se má držet batůžek

26.8.2010 v 14:16 | Nahoru | #1
na ER-5 je s tim problem kdyz je holka mensi.. vim o cem mluvim kdyz jsem ER-5 jeste mel, tak moja poradne nedosahla na nadrz, a prudsi brzdeni bylo utrpeni a aby se drzela vzadu jsem nechtel, potrebuju mit se spolujezdcem kontakt kdyz nekoho vezu, a ne aby byl narovnany 10cm za mnou a drzel se madla... po tom co jsem presel na CBR se problem ztratil, pac ma vyssi nadrz, takze pritulka uz dosahne...
takze bud si porid spolujezdce s dlouhyma rukama, a nebo prejdi na neco co ma vyssi nadrz

(reakce na) Jak se má držet batůžek

26.8.2010 v 15:18 | Nahoru | #2

Cosmogagy>na ER-5 je s tim problem kdyz je holka mensi.. vim o cem mluvim kdyz jsem ER-5 jeste mel, tak moja poradne nedosahla na nadrz, a prudsi brzdeni bylo utrpeni a aby se drzela vzadu jsem nechtel, potrebuju mit se spolujezdcem kontakt kdyz nekoho vezu, a ne aby byl narovnany 10cm za mnou a drzel se madla... po tom co jsem presel na CBR se problem ztratil, pac ma vyssi nadrz, takze pritulka uz dosahne...
takze bud si porid spolujezdce s dlouhyma rukama, a nebo prejdi na neco co ma vyssi nadrz



Vidim, že jsi přešel ze stejný mašinu taky na stejnou, dobrá volba :)
Hele u ER-5 žádný prudký brždění nehrozí. Ten jeden kotouč vepředu a buben vzadu jsou fakt na hovno. U Cebra je to jiný, ale zas jak píšeš, drží se líp. Jedna ruka kolem pasu, druhá na nádrži, pri akceleraci obě ruce kolem pasu, při brždění obě ruce na bandu.

Rychle jsem tohle batožině vysvětloval, protože když se zezačátku nezapírala, tak jsem měl během 10km obě zápěstí v hajzlu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist