globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se má držet batůžek
26.8.2010 v 12:59
Zdar pardi,

s moji prvni moto uz jsem najezdil cca 1500km, pravda, vetsinou sam, ale porad s batuzkem resime, jak se ma spravne drzet.

Samozrejme, ze se snazim jezdit plynule, ale nekdy se to proste neda. Kdyz se drzi me kolem pasu a trochu hooopnu na brzdu tak ju sice jakoze udrzim, ale setkani kouli s nadrzi neni moc prijemny. Na druhou stranu kdyby se drzela jen za zadni drzak, tak mam strach ze ji pri rozjezdu, nebo vetsi akceleraci (haha, vsak se smejte, ale i ER5 to umi :) nekde vyklopim.

Kdyz jsem parkrat jel vzadu na ninji, rikal mi kamos at se opiram o nadrz. Pri brzdeni OK, ale pri akceleraci jsem se malem neudrzel :) Navic muj batuzek tam nedosahne.

Aktualne se drzi jednou rukou kolem pasu a druhou vzadu za drzak, ale se mi taky nezda idealni. Navic se tak moc bezpecne necitim. Preci jen nejbezpecnejsi pocit mam kdyz se drzi fest jak kliste.

Dik za kazdy tip ;)

1 reakcí na tento příspěvek Jak se má držet batůžek

26.8.2010 v 13:15 | Nahoru | #1
říká se tomu "zámek". má tě držet jakoby kolem pasu, ale s tím že jedna ruka se opírá o nádrž a druhou rukou se drží za zápěstí tý první. ale záleží na typu moto, někde to prostě nejde. taky je dobrý mít pro tento účel neklouzavej tankpad.

tím že tě drží kolem pasu (volně) zabraňuje sklouznutí dozadu při akceleraci, a tím že se zapírá o nádrž zase brání sklouznutí na pilota při brzdění. přitom to nijak neomezuje ani jednoho z jezdců, akorát teda pro batoha je to hodně záběr na ruce co jsem tak slyšel

Naposledy editováno 26.08.2010 13:17:33

(reakce na) Jak se má držet batůžek

26.8.2010 v 14:11 | Nahoru | #2

FiZzeR>říká se tomu "zámek". má tě držet jakoby kolem pasu, ale s tím že jedna ruka se opírá o nádrž a druhou rukou se drží za zápěstí tý první. ale záleží na typu moto, někde to prostě nejde. taky je dobrý mít pro tento účel neklouzavej tankpad.

tím že tě drží kolem pasu (volně) zabraňuje sklouznutí dozadu při akceleraci, a tím že se zapírá o nádrž zase brání sklouznutí na pilota při brzdění. přitom to nijak neomezuje ani jednoho z jezdců, akorát teda pro batoha je to hodně záběr na ruce co jsem tak slyšel



Jenže tohle jde jen v případě, že pilot neni pořádnej pořízek, má dostatečně dlouhý ruce a je k tomu přizbůsobená nádrž a sedla obou jezdců.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist