Takze som zvedavy, ze kolko taka "divna tycka" stoji nova
2 reakcí na tento příspěvek Jak sem "dojel" z Chorvatska
K tomu BMW - pochybuji, že se ten kloub vymrdal takhle najednou. Ten musel mít vůli už při výjezdu na dovolenou. Bohužel si to musí majitel rozebrat a zkontrolovat před cestou sám, v servise se ti na to vyserou, maximálně ti naúčtujou kontrolu, kterou stejně nedělali.
Já mám starou rejži s dosluhujícími díly, které se nevyplatí měnit, protože jen za cenu těch nových dílů bych si koupil 2 stejné zachovalejší motorky, tak poslední roky před zahraniční dovolenou vždy vyndám motor, rozpůlím a celý prohlídnu, zda ty špatné díly ještě další rok vydržej. To už je sice trochu extrém, někdo jiný by čtvrt století starý vrak, co má přes 200.tis.km, dávno hodil do šrotu, ale i u nového stroje jsou nutné kontroly, zda se někde nerozvíjí porucha, když potřebuji s 99,9% spolehlivostí dojet na dovolenou a zpět.
Kardan versus řetěz: co uděláte, když umře řetězovka někde v Rusku, na Ukrajině, nebo na Balkáně? Novou tam neseženete, pokud nevezete sebou náhradní, jste v prdeli. Na smrt řetězu stačí, když vám mezi řetěz a rozetu skočí kámen, jak se stalo třeba Hošťálkovi. Pokud to dojde tak daleko, že řetěz rupne, tak v polovině případů se namotá na řetězové kolečko v motoru a rozláme karter. Vše má svoje výhody a nevýhody, na delší cesty dávám přednost kardanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska
U-Joint: CarQuest #111/1-0300 w/grease zerk fitting
U-Joint Sidecar driveshaft (with grease zerk): Precision 341, NEAPCO 1-0300, Spicer 5-111X, WESCO 201-581 or AMGAUGE 581
a k preventivním prohlídkám jsem docela skeptickej - pokud tomu člověk nerozumí, tak těžko bude vědět, na co se zaměřit a jaký vůle jsou provozní a jaký už na servis. já to třeba nepoznám - proto si motorku nechávám servisovat. stejně tak to maj počítám majitelé bmw - ne každej se v tom vrtá jako Ty a rozumí jako Ty, tak není moc co by vlastně kontroloval..
Naposledy editováno 10.08.2010 15:13:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak sem "dojel" z Chorvatska
K tomu BMW - pochybuji, že se ten kloub vymrdal takhle najednou. Ten musel mít vůli už při výjezdu na dovolenou. Bohužel si to musí majitel rozebrat a zkontrolovat před cestou sám, v servise se ti na to vyserou, maximálně ti naúčtujou kontrolu, kterou stejně nedělali...
Ano, v origos BMW Motorrad servise mi pred cestou oznamili, ze motorka je v 100% stave. A ked som im spominal, ze mem nejaky neisty pocit z kardanu, tak mi oznamili, ze tak to ma byt, ze kardan musi mat urcitu volu... Takze som sa ukludnil a moj neisty pocit z obcasneho cvaknutia som hodil za hlavu
Vidim, ze netreba nikomu verit, nech ma aj to najvacsie logo na budove
Nastastie poznam na Morave par typkov, ktori motorky spravuju srdcom a pouzivaju u toho hlavu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure | Rauly | 21 | 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900 |