1 reakcí na tento příspěvek střílí do karburátorů
Dělám dvoum kamošům TLR a vždycky je doma rád vidím Super svezení, a V-2 je moje srdeční záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek střílí do karburátorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů
Dargas>a neví te někdo o WB lambdě se závitem 12? abz se to dalo ladit v každym svodu zvlášť. Matice 18 (běžnej lambda závit) navařená na svodu už je dost veliká....
nevidel sem zadnej takovej senzor.. na 12mm maji origo lambdy japonsky moto a jsou to skokovky, ne WB ... nejpouzivanejsi bosch LSU4 je na 18 zavit no.. ti vadi kvuli optice ze bys tam mel navarenou moc velkou "matku" ?
Naposledy editováno 10.06.2010 11:37:05
Dřík>Sis vyhrál :) Řekl bych, že by ses možná divil co přibylo... Zadarmiko ji nemám taky ale SH moto Brno...kluci mají slušný ceny. Volej Lukáše.
Dělám dvoum kamošům TLR a vždycky je doma rád vidím Super svezení, a V-2 je moje srdeční záležitost.
no ja spolupracuju na rozchozeni brzdy v suzuki na hajich, az to pobezi budu tam mit docela dobrej pristup... brno je pro me daleko:)
neco navic tam je, zkousel sem 2 TL hned po sobe, moje a se seriovym sanim... ale holt 190 tam nikdy nebude:) ono teda i 140by bylo hezkejch, ale uz je to kupa prace a investic...
jinak teda přistoupil jsem k obskurnímu experimentu a u ohřátý motorky zapnul sytiče - směs na volnoběh a cca do čtvrt až třetiny plynu byla přechlastaná a motor zaškobrtával a šel hooodně ztěžka, ale co je hlavní - nikam nic nestřílelo - naopak když jsem vytočil motor a zklapnul plyn, jak na místě, tak za jízdy, tak se žádná střelba do výfuků nekonala - jen jednou si jeden lauf pšouknul,ale střílením bych to nenazíval.
oproti tomu když byla volnoběžná směs chudá, tak to po zaklapnutí střílí výrazně. stejně tak do sání mi střílela jen chudá - tak bych teď rád znal praktickou zkušenost toho, kdo tady tvrdí, že bohatá někam střílí, když už jsem tady přihodil příklad z praxe a ne jen teoretizoval - a teď očekávám podobně podložení tvrzení u bohatý směsi :)
2 reakcí na tento příspěvek střílí do karburátorů
EDIT: prominte, musel jsem se pochlubit
Naposledy editováno 10.06.2010 16:00:01
1 reakcí na tento příspěvek střílí do karburátorů
Milos1>Kinyo> To máš pravdu, bylo by to zajímavé. Asi tu bude dost radilů, kteří vozí motorku do servisu aby jim dofoukli kola
JJ, presne tak. To ja se letost musim pustit do serizeni ventilu a pritom hned zkouknu rozvodak, mam uz na nem 42000.Ale co mi rikal kamos tak ho na stejnym motoru menil po 60000, tak snad neco jeste vydrzi.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů
assassin>nemec: no naky rozdily budou motor od motoru... ruzny casovani, ruzny sani/vyfuky atd..
ale já můžu přispět zkušeností jen toho svýho 750 boxera s keihinama :) každopádně tu v případě bohatý směsi nikdo nenapsal vlastní zkušenost u tohohle a tohohle motoru mi to dělá tohle - se sytičem si to může vyzkoušet každej, ne? resp. jestli by ta bohatá měla taky střílet při zaklaplým plynu ve vysokých otáčkách, pak se to dá zjistit u každý motorky s mechanickým sytičem, ne?
akorát teda nevím za jakých okolností a v jakým režimu by ta bohatá měla střílet :)
mimochodem to s tím kopcem mi radil i jeden člověk, co má brzdu z hradce (já to zkoušel po rovině vždycky na krátkou zkoušku a pak dlouhodobě v běžným provozu
- ty zkoušíš hlavní trysku na nejvyšší kvalt, nebo kvalt, na kterej se to dá vytočit do maxima? a kolik km tak ujedeš, než na ně mrkneš? svíčky musej bejt nový nebo si směs za tu chvíli stihne svíčky zabarvit po svým? jen teda nevím jak u těch podtlaků zjistím, že do kopce už mám vyjetý šoupě úplně a ne je plnej plyn na řidítku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů
gratuluju a copak za obor?
Bohatá úspěšně bouchá do laufů na VS 400/600/800. Chudší (nemyslím chudá úplně) ta sviňucha nechce vůbec držet volnoběh. Prostě potřebuje hodně bohatou směs a ta bouchá do výfuků(né ostrý rany). Ale tento "exemplář" je mazec sám o sobě, na co sáhneš to je vymyšlený a fungíruje kapánek jinak než má. Kdo ho dělal, ten ví
2 reakcí na tento příspěvek střílí do karburátorů
assassin>nevidel sem zadnej takovej senzor.. na 12mm maji origo lambdy japonsky moto a jsou to skokovky, ne WB ... nejpouzivanejsi bosch LSU4 je na 18 zavit no.. ti vadi kvuli optice ze bys tam mel navarenou moc velkou "matku" ?
no, asi tak nějak. ale hlavně pak ty šrouby-zátky....
1 reakcí na tento příspěvek střílí do karburátorů
Densa jsou super, ale hůř k dostání. A když opravdu zaleješ svícu, tak to vydrží málokterá.
Ale zkusím
Němec>ale já můžu přispět zkušeností jen toho svýho 750 boxera s keihinama :) každopádně tu v případě bohatý směsi nikdo nenapsal vlastní zkušenost u tohohle a tohohle motoru mi to dělá tohle - se sytičem si to může vyzkoušet každej, ne? resp. jestli by ta bohatá měla taky střílet při zaklaplým plynu ve vysokých otáčkách, pak se to dá zjistit u každý motorky s mechanickým sytičem, ne?
akorát teda nevím za jakých okolností a v jakým režimu by ta bohatá měla střílet :)
mimochodem to s tím kopcem mi radil i jeden člověk, co má brzdu z hradce (já to zkoušel po rovině vždycky na krátkou zkoušku a pak dlouhodobě v běžným provozu
- ty zkoušíš hlavní trysku na nejvyšší kvalt, nebo kvalt, na kterej se to dá vytočit do maxima? a kolik km tak ujedeš, než na ně mrkneš? svíčky musej bejt nový nebo si směs za tu chvíli stihne svíčky zabarvit po svým? jen teda nevím jak u těch podtlaků zjistím, že do kopce už mám vyjetý šoupě úplně a ne je plnej plyn na řidítku..
jasny. me strilela taky vzdy chuda, na husce te410 mi to parkrat strelilo do karbce kdyz sem ji ulil ..
ja mam FI, ale ono to vyjde na stejno... zkousel sem na kvalt kterej vytocim... tzn vetsinou dvojku, nechal sem nastaveni kdy se to nejlip rozbehlo, prizvedavalo kolo... a bylo to chudy, pak to umiralo na sestku.. takze jsem to jeste obohacoval... ono ale ten box co mam tak umi upravovat smes ve trech pasmech otevreni klapky a umi +-5,10 procent.. takze tech kombinaci neni tolik... pujde lambda do svodu, datalogg a pak uz bych to mohl dokazat presneji. na svicky nekoukam:)
u tech podtlaku pri jizde otevreni soupete nezjistis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) střílí do karburátorů
Dřík>No NGK jsou hodně náchylný na "zalití"
ja mam NGK, koupil sem je v moto, najel sem 25tis , v jednom valci mi prestala palit.. dojel sem domu cca 10km na jeden.. takze ten druhej to docela fest prolejvalo... doma jsem jen sklepl kontakty na svicce a vratil.. jela dal.. dalsich asi 6tis, pak sem je vymenil za nove, nakej zachvat udrzby:) ale jeste stale to fungovalo OK...
Dřík>No Brisk se mi vůbec neosvědčily, ale už je to páár let co jsem dal poslední...
Densa jsou super, ale hůř k dostání. A když opravdu zaleješ svícu, tak to vydrží málokterá.
Ale zkusím
a na brzdách se mění i hladina, nebo se tam laboruje jenom s tryskama a polohou jehly, eventuelně jinou jehlou?
1 reakcí na tento příspěvek střílí do karburátorů
Ale co se týče mé Kawasaki W650, tak ta střílí do výfuků nejspíš při bohaté směsi, protože mám svíčky černý jak uhel. Vyčistil a namazal jsem filtry, dal nový svíčky přesně podle manuálu a je to furt stejný. Svíčky totálně černý (po výměně za nové jsem ujel v kuse 150 km) a do výfuků to střílí na vyšší otáčky bez plynu. A střílí to šíleně, jsou to takový tvrdý detonace, rozhodně ne bublání...
Tak a teď babo raď
Když jsou černý svíčky, tak to chudá směs bejt nemůže, nebo se mýlím?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |