globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX 1200 škrcení
11.2.2010 v 15:25
Ahoj,
doma máme Suzuki GSX 1200. O prázdninách budu mít řidičák na 25kw a tak se ptám, jestli je tuto motorku možné uškrtit na 25kw abych ji mohl řídit, alespoň papírově.
Díky


Naposledy editováno 11.02.2010 15:58:16

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:22 | Nahoru | #451
Scuber> omluv se dokud si ještě živej.Od ducha to neberu.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:23 | Nahoru | #452
xtezeto>Tobě? Za co?! Žít plánuju dlouho

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:26 | Nahoru | #453
Scuber> víš co je základem dlouhého života?Nic neplánovat a jen proplouvat.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:27 | Nahoru | #454
Já se tu loď na které pluju radši přeci jen budu snažit trochu řídit, aby to neskončilo jako Titanic

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:31 | Nahoru | #455
Scuber> jsou věci kterým nemůže zabránit ani ten nejlepší kapitán a vzhledem k tvému věku bych ti doporučil nějakou pramičku možná šlapadlo.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:32 | Nahoru | #456
Jste docela v básnický rovině, co? :)
Já bych teda doporučil něco kolem pětikila, maximálně šestku s 25 kW. Tzn. přesně to, na co má papíry.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:34 | Nahoru | #457
Šlapadlo je na nic, přijde vlna s jsi v pi*i
TO já radši ten motorovej člun pořádnej

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:35 | Nahoru | #458
Dave81> chtěl jsem být trošku romantický když bude ten Valentajn

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:36 | Nahoru | #459
Copak máte chlapi připraveno pro své přítulky? Pochlubte se

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:36 | Nahoru | #460
Scuber> a už si viděl potopený šlapadlo?

Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:36 | Nahoru | #461
xtezeto>Ne, ale nikdy nevíš

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:37 | Nahoru | #462
Scuber> neřeším,já uznávám 1 máj.

Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 21:40 | Nahoru | #463
xtezeto>Správnej čech

Suzuki GSX 1200 škrcení

12.2.2010 v 23:15 | Nahoru | #464
Scuber >>> dneska sme u piva s kamosema probirali tebe , kdyz uz jsi z toho sameho mesta tak ti prej prijdou zalit kyticky na cemetery

A ze lidi s takovym uvazovanim se z F-M moc nevidi

Naposledy editováno 12.02.2010 23:15:42

Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 11:05 | Nahoru | #465
Tyjo, tak z toho asi neusnu
Radši u toho piva probírejte něco normálního
Ano, máš pravdu, lidí s takovým uvažováním jako vy se moc nevidí

Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 11:22 | Nahoru | #466
člověk jde na ples, přijde a tady takovejch příspěvků že se na to už nevyserete ale je to zajímavý, přes řeky ste se dostali k Titanicu

4 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 11:54 | Nahoru | #467
Nevím jestli se to na 12 stránce ještě řeší...

Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .

Takže ho nechte bejt!

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:06 | Nahoru | #468
RaDeoon> cbr 125 -150 km/h nepojede ani kdyby ju vrazdily a mela leteckej benzin :D 130 a to jeste za hoooodne dobrejch podminek :D

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:19 | Nahoru | #469

RaDeoon>Nevím jestli se to na 12 stránce ještě řeší...

Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .

Takže ho nechte bejt!

je to 10x větší objem, myslíš že nepocítí přechod?

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:23 | Nahoru | #470
RaDeoon>

Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .

Takže ho nechte bejt!



Krásná ironie , škoda že to ostatní nepochopili.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:31 | Nahoru | #471

vtr78>matrixbiker>
Nepochopils - nepřijde mi v pořádku začínat na 1200 a to v jakémkoli věku. Jednoznačně preferuji a doporučuji postupnou cestu. Zkušenosti s provozem získáváš neustále a je celkem jedno, zda sedíš na motce či za volantem. Ale abych ti odpověděl proč umírají hlavně motorkáři do 25 let - právě pro málo zkušeností a "zbrklost" mládí. Argument že v 25 máš něco najeto autem v ČR neobstojí - stačí se podívat na statistiku která uvádí průměrný nájezd kilometrů na řidiče. Různé statistiky se mírně liší, ale všechny udávají mezi 10 a 13 tisíci km za rok. To znamená, že průměrný řidič má v ČR najeto do 25 let pouze nějakých 70 tisíc km autem. Bohužel je to stejné jako s "průměrnou mzdou" - málokdo toho skutečně dosáhne a tak skutečně zkušených 25tníků s nájezdem nad 100 tisíc km mnoho nenajdeš. Přidej k tomu silnou motku vedenou "zkušenou rukou" takového kluka - a máš vystaráno.



Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.

Naposledy editováno 13.02.2010 12:39:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:33 | Nahoru | #472

RaDeoon>Nevím jestli se to na 12 stránce ještě řeší...

Ale Scuber má pravdu... Já bych řekl, že ten přechod z CBRky ani nepocítí... Povídal, že s tím jezdí 150 a v 7000 to má takovej nášup síly, že bůhvíco .

Takže ho nechte bejt!



Alspon nejězdí s dokurvenou motorkou, což je víc ohubu viď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:48 | Nahoru | #473
matrixbiker> MZ150-DR 750 Big-Transalp :D

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:49 | Nahoru | #474
Ahoj Scuber. Hele, já mám dojem, že společnost pouze zvolila nevhodný způsob jak Ti sdělit, že to není dobrej nápad jít ze 125 na 1200. V podstatě to ber tak ( pomineš-li některé zbytečné invektivy ), že i úplně cizím lidem není lhostejný, že si můžeš ublížit. Já jsem obchodník a musím říct, že jsem od roku 1996, kdy jsem začal dělat do motorek ( jinak jezdím od roku 1984 ) ještě neviděl ani jeden podobnej přestup do vyšší kubatury, kterej by dopadl dobře. Kup si něco dvouválcovýho do reálnejch 50 koní - ono se to bude dobře vodit ( je to lehké ), nebude se to plašit za plynem ( 1200ccm má velkej krouťák i když je uškrcený - to Tě může ošklivě vytrestat ) a za rok za dva .... s pánem bohem jezdi třeba na splašené krávě, když Tě to bude bavit Nemusí mít každej nohu jako já Tou nezarostlou ránou mi trčeli ven záprsní kůstky.
Čeněk

[img]

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:58 | Nahoru | #475
Čeňkůvmotobazar> Nechci nějak schazovat tvoje zranění, ale já měl mnohem horší ze 125.

Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 13:02 | Nahoru | #476
RaDeeon>Už to nehul, prosímtě, škodí to vážně tobě i lidem ve tvém okolí

Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 13:04 | Nahoru | #477
Zranění si plně uvědomuju
Je to sice fajn, že mi tu dáváte názory co si koupit, ale na to jsem se neptal. Ptal jsem se na to, jestli ta motorka jde uškrtit, ne na to, jestli je vhodná
Mimo to, RaDeeone, ukaž mi 1 jediný příspěvek, kde jsem napsal, že s tím jezdím 150 a v 7000rpm to má nástup síly, že to rve asfalt? Ušetřím ti práci - NIKDE. Tak se prober exote

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 13:06 | Nahoru | #478

matrixbiker>Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.


Podepisuju
Díky za názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 13:17 | Nahoru | #479
matrixbiker>

Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.


To jsi, s takovýmto nájezdem, obrovská výjimka. Statistika hovoří jasně jinak. Jen bych se tě zeptal - podskupina lidí 23-25 let nepatří do skupiny do 25 let? Ono je to o té "mladické" nerozvážnosti - mají řidičák 2-3 roky, najedou 50 tisíc (většina méně) a přestanou si dávat pozor - protože "už jsou zkušení". A ta skupina 18-20 není méně riziková, jen se nedostávají v takové míře k silným strojům. Já bych zavedl po vzoru Německa a Rakouska řidičák na zkoušku (2 roky po vydání) - mají nižší povolenou rychlost a mnohem tvrdší sazbu za přestupky. Navíc pro motorky mají lepší odstupňování, ne podle věku, ale podle zkušeností - musíš prokázat praxi (vlastnictví) na slabším stroji, než dostaneš řidičák na větší.
A pod tohle se podepisuji zase já.

Naposledy editováno 13.02.2010 13:18:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 13:19 | Nahoru | #480

Crucio>matrixbiker> MZ150-DR 750 Big-Transalp :D



A příjde ti jít z MZ na 750 v pohodě ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento


TOPlist