paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX 1200 škrcení
11.2.2010 v 15:25
Ahoj,
doma máme Suzuki GSX 1200. O prázdninách budu mít řidičák na 25kw a tak se ptám, jestli je tuto motorku možné uškrtit na 25kw abych ji mohl řídit, alespoň papírově.
Díky

Naposledy editováno 11.02.2010 15:58:16

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 12:31 | Nahoru | #1

vtr78>matrixbiker>
Nepochopils - nepřijde mi v pořádku začínat na 1200 a to v jakémkoli věku. Jednoznačně preferuji a doporučuji postupnou cestu. Zkušenosti s provozem získáváš neustále a je celkem jedno, zda sedíš na motce či za volantem. Ale abych ti odpověděl proč umírají hlavně motorkáři do 25 let - právě pro málo zkušeností a "zbrklost" mládí. Argument že v 25 máš něco najeto autem v ČR neobstojí - stačí se podívat na statistiku která uvádí průměrný nájezd kilometrů na řidiče. Různé statistiky se mírně liší, ale všechny udávají mezi 10 a 13 tisíci km za rok. To znamená, že průměrný řidič má v ČR najeto do 25 let pouze nějakých 70 tisíc km autem. Bohužel je to stejné jako s "průměrnou mzdou" - málokdo toho skutečně dosáhne a tak skutečně zkušených 25tníků s nájezdem nad 100 tisíc km mnoho nenajdeš. Přidej k tomu silnou motku vedenou "zkušenou rukou" takového kluka - a máš vystaráno.



Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.

Naposledy editováno 13.02.2010 12:39:17

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 13:06 | Nahoru | #2

matrixbiker>Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.


Podepisuju
Díky za názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 13:17 | Nahoru | #3
matrixbiker>

Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.


To jsi, s takovýmto nájezdem, obrovská výjimka. Statistika hovoří jasně jinak. Jen bych se tě zeptal - podskupina lidí 23-25 let nepatří do skupiny do 25 let? Ono je to o té "mladické" nerozvážnosti - mají řidičák 2-3 roky, najedou 50 tisíc (většina méně) a přestanou si dávat pozor - protože "už jsou zkušení". A ta skupina 18-20 není méně riziková, jen se nedostávají v takové míře k silným strojům. Já bych zavedl po vzoru Německa a Rakouska řidičák na zkoušku (2 roky po vydání) - mají nižší povolenou rychlost a mnohem tvrdší sazbu za přestupky. Navíc pro motorky mají lepší odstupňování, ne podle věku, ale podle zkušeností - musíš prokázat praxi (vlastnictví) na slabším stroji, než dostaneš řidičák na větší.
A pod tohle se podepisuji zase já.

Naposledy editováno 13.02.2010 13:18:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

13.2.2010 v 18:18 | Nahoru | #4

matrixbiker>Uvedu příklad sebe. Je mi 21 let mám v autě najeto něco málo před 190 000 a na motorce okolo 40 000 v provozu.Takže s tím že by neměli lidi do 25 let žádný zkušenosti nesouhlasím a jízda na okruhu mi dala mnohem víc než jízda autem. Minimálně nemůžeš hodnotit někoho, když ho neznáš.Jinak neumírají motorkáři do 25 let ale 23-25, takže je zajímavé že skupina o které se tu bavíme (18-20) je méně riziková. Pro mě osobně je bezpečnější řidič co ví kde je plyn,brzda,atd.. nezávisle na věku, než někdo kdo řídil 50 let auto, ale o motorce neví nic. Příjde mi jako kravina vyčitat někomu, že je mladý a chce dvanáctku.Ale nikdo se nezamyslel nad tím, o co je nebepečnější, než někdo komu je 25. Když se tu někdo s 25 roky ptá co za první motorku, tak tam lítají šestky i litry a to je podle mě větší blbost. Neschvaluju psaní ilegálních 25 a 11 kw, ale zase netvrdím že ty lidi to nejsou schopni uřídit. Zajímalo by mě na čem začínali ty místni mravokárci.


Aaaha, tady je někdo pln ryzí pravdy. Takže jsi za tři roky najel naprosto každý den přes 210km, nebyl jsi nemocný, nebyl jsi na pařbě, tvrdě, poctivě, neznal jsi svátek ani prázdniny, dovolená neexistovala... Protože pak bychom se dostávali taky k číslům, pokud bys jezdil každý druhý den např. ke 410km za každý den řízení. Holt asi jeden z talentů, co začali řídit dálkové náklaďáky 18tým rokem svého života a hned byli zaměstnáni ve spedici
No jooo, žeru ti to

Naposledy editováno 13.02.2010 18:18:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento


TOPlist