globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky
 
28.8.2007 v 16:26
Zdrávím, neporadí mě někdo ohledně karburátoru na ZZR 1100 s podtlakama?
Motor (písty) se mi na volnoběh hádají a jde napravidelně. Mám nové svíčky cca 1500km i když ta 1 mě oděšla a dal jsem novou, tak motor pořád jde nepravidelně. Jak ale přidám plyn tak to jede, a někdy jde motor pěkně i na volnobeh. Může to být synchronizací? že se mi třeba 1 válec moc topí benzínem a proto i ta svíčka odchází? A kolik tak asi stojí seřízení potlaků? Nebo si to mohu seřidit sám? Pokud seženu budíky? A ještě mi to celkem dlouho trvá než to chytne za tepla. :( Tak pokud budete někdo něco tušit, tak budu rád když písnete. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

29.8.2007 v 15:06 | Nahoru | #1
No zajímavé :rolleyes: a porádíte ještě který to je ten šroubek na seřízení? Není to ten jak je na něm nevlečený ten bílý plastový kornoutek? Jinak za seřízení chtějí 1200kč, to je v poho ne? Nevím zda to má cenu shánět budíky a dělat to doma. No uvidím zda je vůbec seženu. Tak zatím dík moc všem. :) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

29.8.2007 v 20:43 | Nahoru | #2
ciman>Tak ty šroubky s tím plastovým kornoutkem, tak ty to přesně nejsou.

Ty šroubky uvidíš až teprve když budeš mít shozený to sání, jsou vidět seshora, jsou tři - vždy mezi karburátory, mají válcovou zakulacenou hlavu, jsou na křižák Ph. Poznáš je i podle toho, že jsou na nich pružinky, resp. ty šroubky vedou pružinkama.

Pokud si chceš s motorkou čas od času pohrát sám, tak se ty budíky vyplatí. Jestli Ti jde jen o to odstranit současnej renonc a víc se nechceš jakýmkoliv montováním zabývat, tak se Ti vyplatí zacálovat servis. Záleží na Tobě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist