globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdy používat zadní brzdu
 
26.10.2009 v 17:37
zdravím chtěl bych se zeptat v jakych situacích pouzívat zadní brzdu......... za každou radu budu rád třeba se už nevysekám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 15:01 | Nahoru | #1

Dawe02>Stev> PC je nutnost abys vyzdimal z toho vyfuku tech 9 nebo 10 koni navrch jak pise Akrap, stejne tak KN filtr. Jine vstrikovace to pravdepodobne fakt nema, snad se k tomu lubos69 vyjadri....no a upravou objemu zlepsis dynamiku, prechodove stavy, nikoliv spickovy vykon.
Vem si to tak, ze Akrap komplet + PC + KNko ti da, at nezeru, 10 koni. Dalsi skoro stejne velke stadecko nepribehne do ohradky zadarmo



no zase u tehle novejch stroju je ten kat ve vyfuku docela velka restrikce, zameny za full system a odstraneni katu bejvaj znat. na tom vstrikovani vim ze u tech zzr likviduji sekundarni klapky, taky restrikce ... asi se na tom vyse zminenejma upravama da nahnat vic nez 10 koni proti serii rekl bych ze ten motor oproti cistokrevnejm litrovejm sportum ma vetsi rezervy.. hlavne v tom ze je cestovatelsky "pridusenej"

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 15:14 | Nahoru | #2
assassin> je to mozny. Jak to je vi asi nejspis jen obsluha v DK.
Jinak nasel jsem zajimavy link k tematu . Namerili 178 koni na kole bez ram air. Pripocital 13 koniku za ram iar efekt a jednoduse 13% z teto hodnoty jako ztratu v prevodu... a hypoteticky by tam mohlo byt 220 koni. Koncovka, PC, filtr.

Cili nabizi se opet to, ze zmerenych 188 koni u te "nasi ZZR" namereno s ram air na zadnim kole. Prepocteno na motor tam potom podobna hodnota byt muze, ale fakt tezko rict takhle naslepo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist