globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???
6.9.2009 v 21:31
Do budoucna uvažuji o velkém cesťáku a jedna z motorek v užším výběru je (stejně to bude nakonec nový Pan od Hondy s novým velkým V4 motorem, Honda je Honda ) Kawasaki GTR 1400. Máte někdo reálné zkušenosti s tímto strojem?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

18.10.2009 v 21:26 | Nahoru | #1
Ahoj.Tuhle Krawku mam novou od dubna.Zatim najeto 13000.Snad to bile jeste roztaje.Doted mam najeto na litrovem cbf 50000 za dva roky a pred tim na malem diversionu 30000 za rok.Ke Krawce:absolutni spokojenost.Pri prekroceni 60 prestavam vnimat zmeny rychlosti.Podvozek a plasty vse odkloni mimo jezdce.Ani v rychlostech ke dveste nalozena a obsazena masina dvema nijak nedava najevo jakykoliv neklid.Nalozenim myslim tri kufry,stan na topcasu a drobnosti ve vaku na bocnim.Jedina drobnost k ovladatelnosti snad,ze v malych rychlostech v prudkych obratech a jeste v kopci a nalozena, je Krawka tak trochu nervozni. Zavre riditka a pada.Ale to dela kazda.Myslim kazda velka cestovni potvora.Jinak pro info pri jizde 130 toci 3750 otacek.Ve 140 4000 a ve 160 4500.Proste sestka jako rychlobezka je perfektni na cesty.Horsi na predjeti na okresce.Ale staci skopnout a hooodne pevne se drzet.Ze zkusenosti hodne ridicu aut i motek tuhle prerostlou potvoru podceni.. . Spotreba..ve dvou na dovolene,uplne nalozenej pri dodrzovani predpisu 4,8, dalnice ve stejnych podminkach,rychlost 160 6,4. Celkova prumerna podle pocitace 5,5.Za sebe zatim plna spokojenost, zavady zadne a ceny servisu v Krawe proti Honde tak trictvrtinove a vstricnejsi pristup.Zatim teda hodnotim jen garancky.Ty sou stejne jak u cbf. Po 6000 drobnosti, ve dvanacti olej a tak.A na konec snad jen, ze sem asi nasel pro sebe ten top. Je to rychle, malo zere, je to stabilni a velice user friendly. Kdybys chtel neco vic, ptej se. Ciao, Ja

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 09:55 | Nahoru | #2
gtrcbf> Já právě taky uvažuju o přesedlání z litrového CBF na něco většího a GTR skončila v nejužším výběru, jen mi to teď komplikuje Honda s novou VFR... Co plochy kapot v opravdu vysokých rychlostech, není to už moc velký odpor? A kolik má top speed? Já jel na ZZR 290 a ještě by mrška jela GTR má ale přeci jen o padesát koní míň a je o dost těžší, to musí být znát.

(reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.2.2010 v 19:38 | Nahoru | #3
gtrcbf> Takhle to vypadá s navigací u mne.

[img]

(reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

22.4.2012 v 08:03 | Nahoru | #4

gtrcbf píše: Ahoj.Tuhle Krawku mam novou od dubna.Zatim najeto 13000.Snad to bile jeste roztaje.Doted mam najeto na litrovem cbf 50000 za dva roky a pred tim na malem diversionu 30000 za rok.Ke Krawce:absolutni spokojenost.Pri prekroceni 60 prestavam vnimat zmeny rychlosti.Podvozek a plasty vse odkloni mimo jezdce.Ani v rychlostech ke dveste nalozena a obsazena masina dvema nijak nedava najevo jakykoliv neklid.Nalozenim myslim tri kufry,stan na topcasu a drobnosti ve vaku na bocnim.Jedina drobnost k ovladatelnosti snad,ze v malych rychlostech v prudkych obratech a jeste v kopci a nalozena, je Krawka tak trochu nervozni. Zavre riditka a pada.Ale to dela kazda.Myslim kazda velka cestovni potvora.Jinak pro info pri jizde 130 toci 3750 otacek.Ve 140 4000 a ve 160 4500.Proste sestka jako rychlobezka je perfektni na cesty.Horsi na predjeti na okresce.Ale staci skopnout a hooodne pevne se drzet.Ze zkusenosti hodne ridicu aut i motek tuhle prerostlou potvoru podceni.. . Spotreba..ve dvou na dovolene,uplne nalozenej pri dodrzovani predpisu 4,8, dalnice ve stejnych podminkach,rychlost 160 6,4. Celkova prumerna podle pocitace 5,5.Za sebe zatim plna spokojenost, zavady zadne a ceny servisu v Krawe proti Honde tak trictvrtinove a vstricnejsi pristup.Zatim teda hodnotim jen garancky.Ty sou stejne jak u cbf. Po 6000 drobnosti, ve dvanacti olej a tak.A na konec snad jen, ze sem asi nasel pro sebe ten top. Je to rychle, malo zere, je to stabilni a velice user friendly. Kdybys chtel neco vic, ptej se. Ciao, Ja



Zdarec taky mě tato zaležitost padla do oka , měl jsem možnost se na ní svést ale mám tedy trochu jine pocity co se týká komfortu , byl to model 09 jizdni vlastnosti trochu až supersport ze zatačky do zatáčky jde ladně zadní odpružení pracuje sqele předech by chtěl doladit ale nechtěl jsem to majiteli rozladovat obvšem v rychlostin nad 60 naopak začneš extremě pocitovat mám cca 190cm a vše co sklouzne po plexi mi jde přímo na ramena a výš vpodstatě horší jak na naháču při max zvednutém plexi to jde přímo na spodek helmy a řidítka by mohly být o trochu výš tak cca 5cm tak že jako cesták trochu sklamání snad jen pořešit

prodloužení řidítek a vyšší plexi a snad trochu vyvýšit zrcátka ale to je vcelku dost práce na motokterá je označováa za GT

škoda ještě budu muset zvážit změnu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist