globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???
6.9.2009 v 21:31
Do budoucna uvažuji o velkém cesťáku a jedna z motorek v užším výběru je (stejně to bude nakonec nový Pan od Hondy s novým velkým V4 motorem, Honda je Honda ) Kawasaki GTR 1400. Máte někdo reálné zkušenosti s tímto strojem?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 09:55 | Nahoru | #1
gtrcbf> Já právě taky uvažuju o přesedlání z litrového CBF na něco většího a GTR skončila v nejužším výběru, jen mi to teď komplikuje Honda s novou VFR... Co plochy kapot v opravdu vysokých rychlostech, není to už moc velký odpor? A kolik má top speed? Já jel na ZZR 290 a ještě by mrška jela GTR má ale přeci jen o padesát koní míň a je o dost těžší, to musí být znát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 15:15 | Nahoru | #2
Voldemort> O nove vfr tezko rict, jaka bude. Urcite sqela.Je to honda,ale objem nenahradis. gtr 1400 je uplne jedno,jake ma kapoty(asi ji fakt ofukovali v aerodynamickem tunelu), co kam privazes. na zrychleni,ani schopnosti udrzet rychlost nema podle mne zatizeni, ani celni odpor zadny vliv.Top speed sem nezkousel, To uz mam za sebou, ale ve 160 nejsem s otackama ani v pulce a motor se pritom teprve blizi k max. zatahu a je to fakt na zivosti znat.Jel sem kolem 200 (nalozenej) a furt pohoda a klid. V dusi i v podvozku a motoru. Proste s narustajicima otackama furt tahne jaxvina a je ji jedno co veze a jak rychle uz jede. Pohani to motor o velikosti motoru z normalniho auta. jen tech kobyl je tam vic.Pouzitelne otacky jinak zacinaji na 2000. Pri nizzsich jede bez nejakych divnych projevu, jen reaguje fakt ospale, coz je ale pochopitelne.Na litru cbf ze zkusenosti dam za 6 a jedu od 40 az uplne nakonec.Tady pri nizzsich rychlostech to funguje taky,ale na petku.6ka je fakt na trvalou jizdu.Tak od 80 a bez nejakeho qapneho predjizdeni.Ale pri podrazeni se necha vytocit. A rada. Moc rada. To pak jeden zapomina na cem sedi.Jeste k zrcatkam. Testri z rad novinaru tvrdi, ze v nich furt vidis kufry... Vidis, ale v casti zrcatek, ktere jine motorky nemaj. GTR je ma trojuhelnikove a prave ve spodnim cipu vidis kufr. V rovne casti vidis vsechno co potrebujes a nezavazi ti vubec nic.(naopak presne vis, kam ze ses to nevlez ) Ve 160 na D1(!) ses schopny v zrcatku cist i reklamy na autech za sebou a na spz aut poznas pismeno kraje... To musi jeden zkusit, aby veril. Dale psali, ze GTR topi. Jel sem na cbf 1000 po riviere. Dve hodiny v zacpe. vetrak hnal vsechno primo na telo. Hnus. Tady to topi taky, ale z 90 procent vsechno teplo zene na boty, takze celkovy pocit horka je mensi.Pri porovnani s FJR je topeni motoru z mojeho pohledu stejne. Paneuropean fouka taky na jezdce. vse overeno v praxi. Rozdily prakticky nejsou. Proste, kdyz se potis, tak vzdycky hodne a je to spis o hadrech.Jeste me napada... porovnani cbf1000 a gtr 1400...podle me jsou do 90km/h prakticky stejne.pak ti dojde, ze gtr je cestak a cbf hracka. Na cbf sem jel v kuse ve dvou ze San Rema, z toho 600 km v desti.Alpy...Na gtr z Terstu taky ve dvou.A cestu z Terstu sem si fakt uzil!Na Krawce je vsechno tak samozrejme a snadne.proste jede a rada jede!CBF je ovladatelnejsi. 100 kilo rozdil poznas.Ale je to jak porovnavat fabii rs a A8. Uplne jina kategorie. V cem se pudes projet a v cem do francie?GTR je cestak na pohodlne a rychle cestovani.S prehledem jede i po okresce predpisovou rychlosti. Mestem taky.A ty si to jen uzivas.Uplne!
PS. sory za chyby. Zkolaboval mi pocitac a pisu to na mobilu...

(reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

21.7.2010 v 16:55 | Nahoru | #3
drrath> Jede ve dvou mám 192cm a 110kg a manželka 70kg bez problémů a hladce 260 s čekáním 275.V jednom bez problémů 280 víc jsem nezkoušel , ale touto rychlostí jsem jel cca 70km v kuse.Mám model 2009 výfuk leoš, filtry kn je to opravdu velký rozdíl.Na vítr a tak prakticky nereaguje má 290kg.Kamarád má VFR 1200 tak mohu srovnávat a myslím že Honda si prozatím venku s velkýma klukama hrát nemůže.Je malinká a vše co je potřeba na cestování je tam jaksi navíc, všude trčí samé držáky na kufry atd , o plexi a pohodlí nemluvím vůbec myslím že patří do jiné kategorie ale namůžu najít do jaké.Nic proti Hondě leta jsem měl blacbirda a nedám na něj dopustit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist