globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
 
28.3.2007 v 01:05
cau,

bracha poridil Blada 94 s motorem 98 (918cc tusim), ted sem to byl zkouset a vytahl jsem jen 245 na 6, na 5ku 240 a 10500 ot (cervene je az v 11, omezovac asi ve 12 ?), ta 6 na 245 vylezla jen jednou, asi nahodou, jinak se spis drzela na 240. V TP ma psano 72kW a max 239, coz by teda asi odpovidalo, nicmene to bylo psano podle me jeste k tomu motoru 94, protoze pri vymene je tam psana jen vymena motoru a zmeny ve vykonu tam zapsane zadne nejsou. Normalne by ten motor mel davat 130 koni (asi 96kW).

Mozna je treba vymenit svicky a filtr, ale chci se zeptat, zda nevite jak by to pripadne mohlo byt snizene nejak prvoplanovite mechanicky? Diky.

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 08:11 | Nahoru | #1
otáčí se klapky o 90 st až do vodorovné polohy?
chodí šoupátka v karbecech až nahoru?
není mezi karbecem a hlavou v sání nějaké omezení?

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 09:50 | Nahoru | #2
Kovi: kouknu na to, diky :)

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 10:18 | Nahoru | #3
taky bych se podival, jetli je tam spravna rozeta..
a osobne bych jako prvni po zkusenostech menil ten filtr, ale to ty vis..
no,a pak leda projit komplet ty karbce.. a hledat pricinu tam..

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 11:00 | Nahoru | #4
pokud by tam byl kratky prevodovy pomet tak 6ku vytoci do omezovace,coz se nejde ani na 5ku
projdi karbece a podívej se do airboxu jestli tam neni nejaka bota.

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 11:05 | Nahoru | #5
co by dělala bota v airboxu?? :cool:

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 11:12 | Nahoru | #6
Camča_v> :D :D

..nevedel sem, ze nejde vytocit do omez.. myslel sem, ze to byla jen info hodnota..ty otacky..

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 11:19 | Nahoru | #7
Camca: omezovala vykon na 72kW ? :D

Waclav: to bylo max na 5 co to dalo (tech 240 pri 10500), vicemene po rovine, ta 6tka pri 245 byla z mirneho kopce

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 12:05 | Nahoru | #8
samozdrejme ze zadna teniska adidaska..myslel jsem to tak abych jsi zkouknul vzduchovy filtr :cool: popripade ho muzes na test par kilometru vyhodit,
stejne ten airbox musis sundat aby jses dostal na karbece :)

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 12:16 | Nahoru | #9
Bubrak ZX9R>začal bych měřením na dynu. za tři stovky se dovíš přesně to, co budeš vždycky jenom odhadovat.

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 12:49 | Nahoru | #10
ja bych se zadarmo podival na karbece a jine omezeni,ktera maji na vliv vykonu
treba bych porovnal trysky,jestli jsou to ty co maji byt v originale
dyno bych nechal az na konec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 15:28 | Nahoru | #11
Kovi_VTR>hmm..šťoural by ses v tom celý den a pokud by na ryskách nebyla míra (což je hodně častý případ), tak by jsi bez kalibru zjistil kulové. Nemluvím o tom, pokud je tam otevřený výfuk a jiné extras. Při troše štěstí by jsi při tom i něco ztratil, nebo zkurvil, což není u karbeců vůbec problém když člověk přesně neví co dělá..:))
ověřit si, jestli se to chová normálně, nebo je to porucha mi připadá jako první logický krok.Opravovat něco co opravu nepotřebuje většinou vede akorát do průseru. Nicméně začít banálními úkony jako je kontrola vzduchového filtru a průchodnost palivové hadice je asi taky dobrý start:)

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 15:29 | Nahoru | #12
Waclav>rozetou by to mohlo být koneckonců taky, ale to by šel otáčkoměr výš.

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 15:31 | Nahoru | #13
Bubrak ZX9R>no...v německu takto omezovali výkon u nějakých motorek. na fároše tohohle roku je to málo, myslím, že 260-70 by se z toho mělo dát dostat bez potíží.

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 16:32 | Nahoru | #14
Rutan: jojo vypada to na omezeni 98 koni co delali v Nemecku, je to dovoz z Nemecka v 97, a v 99 tam strcili motor 98 a je mozny ze ho taky dotahli z nemecka prave

proto me zajima jakym zpusobem to omezovali, jestli je mozne to jednoduse zrusit, pac nekdy je treba treba menit vacky apod. coz vyjde draho, tak jestli nekdo nevi jak se to u Blada delalo

samo ze co zkontroluju lehce, tak to udelam, jak uz tu bylo receno :)

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

29.3.2007 v 07:54 | Nahoru | #15

RUTAN píše: Kovi_VTR>hmm..šťoural by ses v tom celý den a pokud by na ryskách nebyla míra (což je hodně častý případ), tak by jsi bez kalibru zjistil kulové. Nemluvím o tom, pokud je tam otevřený výfuk a jiné extras. Při troše štěstí by jsi při tom i něco ztratil, nebo zkurvil, což není u karbeců vůbec problém když člověk přesně neví co dělá..:))
ověřit si, jestli se to chová normálně, nebo je to porucha mi připadá jako první logický krok.Opravovat něco co opravu nepotřebuje většinou vede akorát do průseru. Nicméně začít banálními úkony jako je kontrola vzduchového filtru a průchodnost palivové hadice je asi taky dobrý start:)


ale pises blaboly..to co bych udelal jsem uz napsal vyse..a netrvalo by to dele nez hodinu..nevim proc bych mel pri kontrole karbecu neco zkurvit nebo ztratit,neznamena ze kdyz se to stalo tobe tak musi hned vsem.. :P

Buraku>to je dobre ze vis jak na to uz ;)

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

29.3.2007 v 07:56 | Nahoru | #16

Bubrak ZX9R píše: Rutan: jojo vypada to na omezeni 98 koni co delali v Nemecku, je to dovoz z Nemecka v 97, a v 99 tam strcili motor 98 a je mozny ze ho taky dotahli z nemecka prave

proto me zajima jakym zpusobem to omezovali, jestli je mozne to jednoduse zrusit, pac nekdy je treba treba menit vacky apod. coz vyjde draho, tak jestli nekdo nevi jak se to u Blada delalo

samo ze co zkontroluju lehce, tak to udelam, jak uz tu bylo receno :)


kdyz menili motor,tak karbece urcite nechali puvodni a prave tam muze byt to omezeni.
podivej se tam uz konecne at se tu porad nedohadujeme ;)

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

29.3.2007 v 14:28 | Nahoru | #17
Kovi: jojo dneska sem zrovna o tom mluvil s kamosem, ze tam budou asi puvodni karbece a jeste jinej kamos mi rikal vcera, ze se delaly v karbecich nejaky zarazky, aby ty membrany nesly uplne nadoraz, v sobotu jedem na vyjizdku, tak se v tom budu stourat radeji az po vikendu :)

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

30.3.2007 v 09:17 | Nahoru | #18
jak shodis airbox,tak zkus prstem zatacit na soupatko a musi zajet az uplne nahoru,nesmi bejt videt.
stejne tak mezi karbecem a hlavou se davaly zuzene pruchodky

je to u kazde motorky jinak...

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

30.3.2007 v 09:58 | Nahoru | #19
Kovi_VTR>nemusi tam byt zarazky soupatek. Staci udelat v boku soupatka dirku, a kdyz soupe vyjede dirkou nad hranu sachty, srovna se podtlak uvnitr soupatka s okolnim tlakem a vic nevyjede...moznosti je vice :) Nak

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

31.3.2007 v 18:24 | Nahoru | #20
Bubrak ZX9R> Ja mam ZX-6R, rok 98 a mel jsem taky 72kW z Nemecka. Zjistil jsem, ze podtlakovy soupatka v karboratoru se nevysunuji az nahoru(cca do 4/5). Odsrouboval jsem vicka u podtlakovych soupatek a byly tam takovy plastovy podlozky, ktery jsem vyhodil a soupatka jdou otevrit uz uplne. Pak jsem zkontroloval trysky(podle manualu, ktery maji byt v otevrene verzi) a mam ty samy, takze ted bych to mel mit plne otevreny, ale jeste jsem na tom nejel, protoze to mam v servisu, aby mi seridili pro jistotu ty podtlaky, kdyz jsem to mel rozebrany, ale jinak to bylo omezeny na 100% timto... *yes*

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

31.3.2007 v 22:57 | Nahoru | #21
blafo: diky za nadejnou informaci :)

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

12.5.2009 v 17:50 | Nahoru | #22
sice dva roky ale bubraku cim to teda bylo

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

12.5.2009 v 18:25 | Nahoru | #23
milion: sou tam skrceny karburatory, zkousely se tam jiny a uz to melo 130, neni v nich zadny hned viditelny rozdil, nekde neco uzsiho mozna

koupili sme karbece na 98, ale ty se zase nehodej k CDI nebo co, je tam nejake elektronicke ovladani neceho, co 94 nema a nema pro to elektroniku

takze to chce otevreny karbece na 94

ted uz se ale prodava a bracha se uci na GSXR1000 K2 Honda pude z baraku, parada

1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

13.5.2009 v 14:22 | Nahoru | #24
jj ja jen protoze sem se vezl na 1999 cbr900rr nevim jestli sem se bal ale do 240 to jelo jak hovado a pak uz se tomu moc nechtelo - do tech 220 to lezlo jak divy pak to trosku zpomalilo a u tech 240 se to uz jen tak plazilo... je tam ladak ale jestli dynojet to nevim, ceho sem se vsimnul ze pri startu sem musel pridat plyn takze by to mozna mohli delat podtlaky co myslis?

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

13.5.2009 v 14:24 | Nahoru | #25

RUTAN>Bubrak ZX9R>začal bych měřením na dynu. za tři stovky se dovíš přesně to, co budeš vždycky jenom odhadovat.



jee tady zase nekdo taha kostry ze skrine

Naposledy editováno 13.05.2009 14:25:22

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

13.5.2009 v 14:26 | Nahoru | #26

Bubrak ZX10R>milion: sou tam skrceny karburatory, zkousely se tam jiny a uz to melo 130, neni v nich zadny hned viditelny rozdil, nekde neco uzsiho mozna

koupili sme karbece na 98, ale ty se zase nehodej k CDI nebo co, je tam nejake elektronicke ovladani neceho, co 94 nema a nema pro to elektroniku

takze to chce otevreny karbece na 94

ted uz se ale prodava a bracha se uci na GSXR1000 K2 Honda pude z baraku, parada



to je snimac natoceni klapky, upravuje to podle toho predstih, rek bych ze by to mohlo fungovat bez zapojeni tehle veci na origo cdi a na krbce z 98...

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

13.5.2009 v 14:31 | Nahoru | #27

milion>jj ja jen protoze sem se vezl na 1999 cbr900rr nevim jestli sem se bal ale do 240 to jelo jak hovado a pak uz se tomu moc nechtelo - do tech 220 to lezlo jak divy pak to trosku zpomalilo a u tech 240 se to uz jen tak plazilo... je tam ladak ale jestli dynojet to nevim, ceho sem se vsimnul ze pri startu sem musel pridat plyn takze by to mozna mohli delat podtlaky co myslis?



No chce to vyzkouset nad tech 240. S tou brachovou sem proste vytahl 240 a vic to nejelo, resp. 245. Ani ta 5ka nevylezla do omezovace. Plny vykon musi lezt dal, aspon na 270.

Podtlakum nerozumim, a startovani s plynem muze mit ruzny duvody asi.

Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

13.5.2009 v 18:51 | Nahoru | #28
ale volnobeh drzi krasne, zkusim se jeste povozit jestli mi to strycu pujci rekl mi totoiz ze na podzim to bude davat pryc tak chci vedet do ceho jdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist