globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
 
28.3.2007 v 01:05
cau,

bracha poridil Blada 94 s motorem 98 (918cc tusim), ted sem to byl zkouset a vytahl jsem jen 245 na 6, na 5ku 240 a 10500 ot (cervene je az v 11, omezovac asi ve 12 ?), ta 6 na 245 vylezla jen jednou, asi nahodou, jinak se spis drzela na 240. V TP ma psano 72kW a max 239, coz by teda asi odpovidalo, nicmene to bylo psano podle me jeste k tomu motoru 94, protoze pri vymene je tam psana jen vymena motoru a zmeny ve vykonu tam zapsane zadne nejsou. Normalne by ten motor mel davat 130 koni (asi 96kW).

Mozna je treba vymenit svicky a filtr, ale chci se zeptat, zda nevite jak by to pripadne mohlo byt snizene nejak prvoplanovite mechanicky? Diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

28.3.2007 v 15:28 | Nahoru | #1
Kovi_VTR>hmm..šťoural by ses v tom celý den a pokud by na ryskách nebyla míra (což je hodně častý případ), tak by jsi bez kalibru zjistil kulové. Nemluvím o tom, pokud je tam otevřený výfuk a jiné extras. Při troše štěstí by jsi při tom i něco ztratil, nebo zkurvil, což není u karbeců vůbec problém když člověk přesně neví co dělá..:))
ověřit si, jestli se to chová normálně, nebo je to porucha mi připadá jako první logický krok.Opravovat něco co opravu nepotřebuje většinou vede akorát do průseru. Nicméně začít banálními úkony jako je kontrola vzduchového filtru a průchodnost palivové hadice je asi taky dobrý start:)

(reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98

29.3.2007 v 07:54 | Nahoru | #2

RUTAN píše: Kovi_VTR>hmm..šťoural by ses v tom celý den a pokud by na ryskách nebyla míra (což je hodně častý případ), tak by jsi bez kalibru zjistil kulové. Nemluvím o tom, pokud je tam otevřený výfuk a jiné extras. Při troše štěstí by jsi při tom i něco ztratil, nebo zkurvil, což není u karbeců vůbec problém když člověk přesně neví co dělá..:))
ověřit si, jestli se to chová normálně, nebo je to porucha mi připadá jako první logický krok.Opravovat něco co opravu nepotřebuje většinou vede akorát do průseru. Nicméně začít banálními úkony jako je kontrola vzduchového filtru a průchodnost palivové hadice je asi taky dobrý start:)


ale pises blaboly..to co bych udelal jsem uz napsal vyse..a netrvalo by to dele nez hodinu..nevim proc bych mel pri kontrole karbecu neco zkurvit nebo ztratit,neznamena ze kdyz se to stalo tobe tak musi hned vsem.. :P

Buraku>to je dobre ze vis jak na to uz ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist