globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DynoJet,PowerCommander......
 
21.5.2009 v 11:17
Mám dotaz jestli opravdu funguje DynoJet,Power Commander a o kolik se REÁLNĚ zvedne
výkon,co na to spotřeba a možné větší opotřebení motoru.
Mám H900,před KN a Scorpikama to šlo nahoru na 1,2,3. po otevření to ve vyšších otáčkách netáhne....
Nová lektronika + úprava sání,trysek vyjde asi 9 - 13tis., rád bych za to nějaký výsledek.
Teda pokud vůbec nějaký....
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

24.5.2009 v 18:57 | Nahoru | #31
Power Commander V lze montovat na nektere starsi modely presne jak rika Blackbirdos, akorat proste s nima nejsou testovany, takze vyrobce za nic neruci. Dokonce spolecnost Fuelmoto nabizi PCV ve forme "retrofitu" (http://www.fuelmotousa.com/pcvretrofit.htm) u kterych garantuje funkcnost na vybranych modelech starsich nez 2009.

Docela jsem se o to zajimal, protoze uvazuju o PC na FZ6, bohuzel na muj dotaz mi bylo od FuelMota odpovedeno, ze to na zadnym starsim FZ6 nemaji natestovano Podle me mezi rocniky 2008 a 2009 nedoslo k zadne zmene v motoru, ale jistej si nejsem a bohuzel jsem zatim nenarazil na netu na nikoho kdo by mel ve starsim modelu FZ6 novej PCV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

25.5.2009 v 14:17 | Nahoru | #32
HappyCZ> Jak říkáš
Na druhou stranu ve Tvém případě je otázkou zda skutečně stojí zato "experimentovat" s PCM V a nespokojíš se s PCM III. Pro běžné použití většinou s PCM III vystačíš a featurky pětky nejsou zásadní. Máš tedy nějaký konkrétní důvod proč pětku nebo to chceš jen zkusit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

25.5.2009 v 15:32 | Nahoru | #33
Blackbirdos> No rikal jsem si, ze cenove tam neni nejak vyraznej rozdil, tak proc nejit do novejsi verze pokud by to fungovalo. Je mensi, takze se snaz nekam nacpe (jakoze zrovna FZ6 toho mista pod sedlem nejak zbytecne navic nema) a hlavne se mi libi moznost mit tam nahrany dve mapy a jen prepinat pomoci tlacitka. Predstava byla takova udelat jednu mapu pro koncovky s tlumivkama a druhou bez. Navic zustava do budoucna otevrena moznost poridit casem dal autotune.

Ale jinak je to jak rikas, ty featurky jsou pekny ale da se zit bez nich. Nechce se mi do toho jit na slepo bez toho, aniz bych si nejak dopredu overil, ze to bude fungovat. Tj. bud najit nekoho kdo to v tydle konfiguraci provozuje, popripade si minimalne potvrdit, ze u FZ6 neni mezi modely 08 a 09 zadny rozdil v motoru, ridici jednotce a kabelazi.

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

25.5.2009 v 20:24 | Nahoru | #34
HappyCZ zdar,no a neuvažoval jsi třeba o RapidBiku,když chceš přepínat mapy,rapid to umí také a už má v sobě rovnou i možnost ladit předstih,za to si u commanderu musíš připlatit a můžeš ho do budoucna použít i pro jinou motorku,protože se přehraje a dokoupíš si jen kabeláž na jiné moto.

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

25.5.2009 v 21:36 | Nahoru | #35

BlackDevil>assassin> Noooo o tom to je.
Koupíš za hříšné peníze Laďáky, čekáš na ně měsíc, všude samý palec nahoru jaká je to
bomba a potom zjistíš že je to všechno reklamní tah.
Jestli to jede v nejvyšších otáčkách líp, stejně nevyužiješ, jelikož těk 250 co ten
naháč dá se dá vydržet pár minut a pak ti to urve hlavu.
Nehledě na to, kdy takhle jezdit.
Hornet je Fun motorka kdy na 900 se dá i cestovat.
Akorát je dost těžká na předek a pokud z motoru zmizí spodek, je to už jen strašná
nuda.
Dík za názor.
Já všechno o tom jak to tak nějak funguje vím, ale fakt je těžké se dozvědět něco bližšího od někoho kdo s tím má zkušenosti a ne jenom samé tlachání o tom že možná, určitě a přitom to má 90% lidí jen z doslechu.
Dík



jo to chapu, ja ti muzu rict ze u me doladi strikacky na vyfuky upravu airboxu plus filtr udelalo znatelnej rozdil.. ale to je uplne jina moto.. pokud chces konkretni zkusenost jak to bude u H9 tak leda sehnat nekoho s hí kdo tam tohle ma a rekne ti nejakej nezaujatej nazor-coz zase malokdo ti rekne ze je to na hovno kdyz za to dal dvacet tis, to sam sebe chlacholi jak mu to ted pekne jede:)

jestli to stoji za ty prachy ti nereknu, ale myslim ze by melo jit naladit to tak aby to dole jelo jako driv, nebo neznatelne hur a ve spicce by to mohlo dokazat nakyho toho kone navrch...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

25.5.2009 v 21:50 | Nahoru | #36

Murkin>HappyCZ zdar,no a neuvažoval jsi třeba o RapidBiku,když chceš přepínat mapy,rapid to umí také a už má v sobě rovnou i možnost ladit předstih,za to si u commanderu musíš připlatit a můžeš ho do budoucna použít i pro jinou motorku,protože se přehraje a dokoupíš si jen kabeláž na jiné moto.



něco sem chtěl napsat, ale nebudu se k tomu vyjadřovat byl by to román a tak čas věnuju užitečnější věci. Jo a kdo se o to zajímá, tak si články na to jak "ladit" motor atd. tak si je najde a přečte

A vůbec, prostě je to hovadina a vyhozený prachy. Leda by to bylo (úprava) pojato komplexně to jest od sání až po výfuk včetně vnitřku motoru, ale to už pak není jen cena nějakýho PowerCommanderu, ale mnohonásobně víc. Levnější je koupit "silnější" motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

26.5.2009 v 10:16 | Nahoru | #37
Dingo> Nejde mi o nejaky honeni vykonu, je mi jasny, ze tech par poniku navic uz me nejak nezachrani a popravde receno se klidne obejdu i bez nich. Primarnim duvodem proc o nem uvazuju je doladeni bohatosti smesy. Momentalne bych rekl, ze je diky koncovce chuda a pokud tam hodim KNko tak ji ochudim jeste vic. Pokud by se pri mereni ukazalo, ze je v pohode tak se klidne bez celyho PC obejdu.

Mel jsem to v planu hodit zkontrolovat ted nekdy do Angel Racing (+nejaky drobny servis), ale bohuzel nemaji momentalne vubec cas Takze zatim zustava vse jen v ramci uvah ...

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

26.5.2009 v 13:04 | Nahoru | #38

HappyCZ>Dingo> Nejde mi o nejaky honeni vykonu, je mi jasny, ze tech par poniku navic uz me nejak nezachrani a popravde receno se klidne obejdu i bez nich. Primarnim duvodem proc o nem uvazuju je doladeni bohatosti smesy. Momentalne bych rekl, ze je diky koncovce chuda a pokud tam hodim KNko tak ji ochudim jeste vic. Pokud by se pri mereni ukazalo, ze je v pohode tak se klidne bez celyho PC obejdu.

Mel jsem to v planu hodit zkontrolovat ted nekdy do Angel Racing (+nejaky drobny servis), ale bohuzel nemaji momentalne vubec cas Takze zatim zustava vse jen v ramci uvah ...



Tak mě vysvětli, jakým způsobem se ochudí směs u 4T když vyměním vejfuk???

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

26.5.2009 v 21:21 | Nahoru | #39
Dingo když se zeptáš na takovouhle věc,tak nemá cenu ti to ani vysvětlovat

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

26.5.2009 v 22:34 | Nahoru | #40

Murkin>Dingo když se zeptáš na takovouhle věc,tak nemá cenu ti to ani vysvětlovat



Strašně by mě to zajímalo (4T není 2T )

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 08:50 | Nahoru | #41
Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 17:39 | Nahoru | #42

Jurawood>Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu



Tohle nepopírám, jenomže tímhle způsobem se směs neochudí ale pouze ji ve válci bude nepatrně méně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 18:15 | Nahoru | #43

Dingo>Jurawood>Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu

Tohle nepopírám, jenomže tímhle způsobem se směs neochudí ale pouze ji ve válci bude nepatrně méně



Správně a pokud je ve válci méně paliva nebo více vzduchu než se počítá, tak je směs jaká?

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 18:21 | Nahoru | #44

Blackbirdos>Dingo>Jurawood>Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu

Tohle nepopírám, jenomže tímhle způsobem se směs neochudí ale pouze ji ve válci bude nepatrně méně

Správně a pokud je ve válci méně paliva nebo více vzduchu než se počítá, tak je směs jaká?



Jenomže tohle ovlivňuje všechno před sacím ventilem to co je za výfukovým ventilem ti maximálně ovlivní to co se do motoru dostane sacím ventilem takže bohatost směsi prostě ne, ale pouze množství dané směsi.

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 18:22 | Nahoru | #45

HappyCZ>Blackbirdos> No rikal jsem si, ze cenove tam neni nejak vyraznej rozdil, tak proc nejit do novejsi verze pokud by to fungovalo. Je mensi, takze se snaz nekam nacpe (jakoze zrovna FZ6 toho mista pod sedlem nejak zbytecne navic nema) a hlavne se mi libi moznost mit tam nahrany dve mapy a jen prepinat pomoci tlacitka. Predstava byla takova udelat jednu mapu pro koncovky s tlumivkama a druhou bez. Navic zustava do budoucna otevrena moznost poridit casem dal autotune.

Ale jinak je to jak rikas, ty featurky jsou pekny ale da se zit bez nich. Nechce se mi do toho jit na slepo bez toho, aniz bych si nejak dopredu overil, ze to bude fungovat. Tj. bud najit nekoho kdo to v tydle konfiguraci provozuje, popripade si minimalne potvrdit, ze u FZ6 neni mezi modely 08 a 09 zadny rozdil v motoru, ridici jednotce a kabelazi.



Ano, to dává smysl... ale stejně bych si předtím než bych něco řešil nechal změřit směs a potom bádal dál. Nech si to taky změřit s tlumivkama a bez, možná bude rozdíl tak malý, že nebude mít smysl mít dvě mapy. Navíc jak často to budeš v reálu měnit? A když už to náhodou vyměníš, tak není problém mít udělané dvě mapy a přes PC si to tam doma za 10 sekund nahrát. Ale samozřejmě pokud Ti někdo na jisto potvrdí, že PCM V je plně funkční, tak není co řešit.

2 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 18:45 | Nahoru | #46
asi by jste se nestačili divit,co udělá třeba jen koncovka a jak velký rozdíly můžou bejt s tlumivkama a bez,to je ale na dlouho

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 19:29 | Nahoru | #47

Murkin>asi by jste se nestačili divit,co udělá třeba jen koncovka a jak velký rozdíly můžou bejt s tlumivkama a bez,to je ale na dlouho


Pravdu má ten člověk
Asi byste se nestačili divit, jak je to naladěný z výroby

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 19:31 | Nahoru | #48

Murkin>asi by jste se nestačili divit,co udělá třeba jen koncovka a jak velký rozdíly můžou bejt s tlumivkama a bez,to je ale na dlouho



"Můžou být rozdíly" je to důležitý, proto říkám ať změří s a bez a uvidí. Ty nám to ale určitě budeš raději vysvětlovat

DynoJet,PowerCommander......

30.5.2009 v 17:29 | Nahoru | #49
ahoj koupil jsem R1 s powercommanderem - bohužel k tomu nemá češtinu - poradíte mi někdo kde by se dalo sehant ? díky Jirka

DynoJet,PowerCommander......

31.5.2009 v 11:30 | Nahoru | #50
Dingo: nesouhlasím

množství benzínu a vzduchu je na sobě nezávislé vzhledem ke změně účinosti plnění
ed.. (u FI)

Naposledy editováno 31.05.2009 11:30:58

DynoJet,PowerCommander......

31.5.2009 v 18:57 | Nahoru | #51
Jurawood- taktak pravdu máš

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

1.6.2009 v 16:49 | Nahoru | #52
Takže dík Chlapi
nějak to tu průběžně pročítám, mimo to ještě spoustu článků na jiných servech a
podle toho co se dá nějak tak vyčíst, je to tak nějak začarovaný kruh.
Na to, že celá ta sranda + motorka na brzdě před tím, potom, s orig.laufama s
s Laďákama, spousta hodin práce, drahý materiál (PC)....
Sakra, neumí "TO" nějak málo na to,na co to celkem vyjde ????
A to nemyslím jenom vzhledem k mojí H9 ale i dražším motorkám.... 25 - 35.000,- ???
Prostě cena za PC + práce / cena motorky / funkčnost =
Sakra nevím ještě jak to udělám, ale ta díra v krouťáku od " 0 do 5.000 ot
který se ladákama a KN stratil mě dost sere.
Ta práce na brzdě atd. mě čeká tak i tak, ale ten ranec za PC a najednou po celém
doladění zjistím, že sem to nedostal ani tam kde to bylo s orig.filtrem a laďákama ???
Si připadám jako diot... koupím to,asi to nefunguje ale co kdyby...
Nemá někdo,nebo nevíte o PC-3,4,5 prostě na test ???
Asi debilní nápad.... :\
Už vidím jak se do mně zase někdo obuje...
Jinak dík za příspěvky,
čau Boby

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

2.6.2009 v 10:36 | Nahoru | #53

BlackDevil>Takže dík Chlapi
nějak to tu průběžně pročítám, mimo to ještě spoustu článků na jiných servech a
podle toho co se dá nějak tak vyčíst, je to tak nějak začarovaný kruh.
Na to, že celá ta sranda + motorka na brzdě před tím, potom, s orig.laufama s
s Laďákama, spousta hodin práce, drahý materiál (PC)....
Sakra, neumí "TO" nějak málo na to,na co to celkem vyjde ????
A to nemyslím jenom vzhledem k mojí H9 ale i dražším motorkám.... 25 - 35.000,- ???
Prostě cena za PC + práce / cena motorky / funkčnost =
Sakra nevím ještě jak to udělám, ale ta díra v krouťáku od " 0 do 5.000 ot
který se ladákama a KN stratil mě dost sere.
Ta práce na brzdě atd. mě čeká tak i tak, ale ten ranec za PC a najednou po celém
doladění zjistím, že sem to nedostal ani tam kde to bylo s orig.filtrem a laďákama ???
Si připadám jako diot... koupím to,asi to nefunguje ale co kdyby...
Nemá někdo,nebo nevíte o PC-3,4,5 prostě na test ???
Asi debilní nápad.... :\
Už vidím jak se do mně zase někdo obuje...
Jinak dík za příspěvky,
čau Boby



hele ja nechapu co resis... ono zvysit vykon motoru kterej ma pres 100koni z litru objemu neni jednoduchy, oni ve fabrice vedi co delaji a u takovejhle pomeru vykonu/objemu uz neni snadny dostat se dal... porovnej si kolik je to u auta...
pokud ti staci serie nemusis do toho investovat vubec, pokud ti stoji vetsi kraval a 4-5koni za tu investici tak kup ladaky + commader...

jinak jak bylo receno, zasahy do sani a vyfuku rozhodi tuhle soustavu a motorka muze jet hur nez seriova, power commander slouzi k napraveni tohodle "rozhozeni" smesi...

commander koupis za 7-8tis a pokud mas nejake standartni vyfuky a filtr jako treba akrapovic+KN tak primo na CD co je k commanderu nebo na strankach dynojetu stahnes mapu pro dane upravy, tu tam nahrajes a bude to +- OK, mapa vytvorena na brzde je lepsi protoze v sobe bude obsahovat i korekci odlisnosti o kolik je tvoje motorka jina nez ta na ktere dynojet delal tu "vzorovou" mapu, ale zase ten rozdil nemusi bejt nijak zasadni...

takze PC s mapou se da poridit uz za nakejch 7tis , kdyz se to bude brzdit tak cca dva tri tisice navic....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist