globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DynoJet,PowerCommander......
 
21.5.2009 v 11:17
Mám dotaz jestli opravdu funguje DynoJet,Power Commander a o kolik se REÁLNĚ zvedne
výkon,co na to spotřeba a možné větší opotřebení motoru.
Mám H900,před KN a Scorpikama to šlo nahoru na 1,2,3. po otevření to ve vyšších otáčkách netáhne....
Nová lektronika + úprava sání,trysek vyjde asi 9 - 13tis., rád bych za to nějaký výsledek.
Teda pokud vůbec nějaký....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 17:39 | Nahoru | #1

Jurawood>Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu



Tohle nepopírám, jenomže tímhle způsobem se směs neochudí ale pouze ji ve válci bude nepatrně méně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

27.5.2009 v 18:15 | Nahoru | #2

Dingo>Jurawood>Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu

Tohle nepopírám, jenomže tímhle způsobem se směs neochudí ale pouze ji ve válci bude nepatrně méně



Správně a pokud je ve válci méně paliva nebo více vzduchu než se počítá, tak je směs jaká?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist