výkon,co na to spotřeba a možné větší opotřebení motoru.
Mám H900,před KN a Scorpikama to šlo nahoru na 1,2,3. po otevření to ve vyšších otáčkách netáhne....
Nová lektronika + úprava sání,trysek vyjde asi 9 - 13tis., rád bych za to nějaký výsledek.
Teda pokud vůbec nějaký....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......
Dingo>Jurawood>Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu
Tohle nepopírám, jenomže tímhle způsobem se směs neochudí ale pouze ji ve válci bude nepatrně méně
Správně a pokud je ve válci méně paliva nebo více vzduchu než se počítá, tak je směs jaká?
Blackbirdos>Dingo>Jurawood>Dingo: pokud nerušíš vyladěnou rezonanci v potrubí, která přivádí kladný pulz v bodě překrytí otevření ventilů, část směsi se bude dostávat za výfukový ventil a taky zhoršíš výplach ano i u 4T.
Hezkej článek byl kdysi na LPX, mám to vytisklý, na netu to bude někde na warezu
Tohle nepopírám, jenomže tímhle způsobem se směs neochudí ale pouze ji ve válci bude nepatrně méně
Správně a pokud je ve válci méně paliva nebo více vzduchu než se počítá, tak je směs jaká?
Jenomže tohle ovlivňuje všechno před sacím ventilem to co je za výfukovým ventilem ti maximálně ovlivní to co se do motoru dostane sacím ventilem takže bohatost směsi prostě ne, ale pouze množství dané směsi.