globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DynoJet,PowerCommander......
 
21.5.2009 v 11:17
Mám dotaz jestli opravdu funguje DynoJet,Power Commander a o kolik se REÁLNĚ zvedne
výkon,co na to spotřeba a možné větší opotřebení motoru.
Mám H900,před KN a Scorpikama to šlo nahoru na 1,2,3. po otevření to ve vyšších otáčkách netáhne....
Nová lektronika + úprava sání,trysek vyjde asi 9 - 13tis., rád bych za to nějaký výsledek.
Teda pokud vůbec nějaký....

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

1.6.2009 v 16:49 | Nahoru | #1
Takže dík Chlapi
nějak to tu průběžně pročítám, mimo to ještě spoustu článků na jiných servech a
podle toho co se dá nějak tak vyčíst, je to tak nějak začarovaný kruh.
Na to, že celá ta sranda + motorka na brzdě před tím, potom, s orig.laufama s
s Laďákama, spousta hodin práce, drahý materiál (PC)....
Sakra, neumí "TO" nějak málo na to,na co to celkem vyjde ????
A to nemyslím jenom vzhledem k mojí H9 ale i dražším motorkám.... 25 - 35.000,- ???
Prostě cena za PC + práce / cena motorky / funkčnost =
Sakra nevím ještě jak to udělám, ale ta díra v krouťáku od " 0 do 5.000 ot
který se ladákama a KN stratil mě dost sere.
Ta práce na brzdě atd. mě čeká tak i tak, ale ten ranec za PC a najednou po celém
doladění zjistím, že sem to nedostal ani tam kde to bylo s orig.filtrem a laďákama ???
Si připadám jako diot... koupím to,asi to nefunguje ale co kdyby...
Nemá někdo,nebo nevíte o PC-3,4,5 prostě na test ???
Asi debilní nápad.... :\
Už vidím jak se do mně zase někdo obuje...
Jinak dík za příspěvky,
čau Boby

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

2.6.2009 v 10:36 | Nahoru | #2

BlackDevil>Takže dík Chlapi
nějak to tu průběžně pročítám, mimo to ještě spoustu článků na jiných servech a
podle toho co se dá nějak tak vyčíst, je to tak nějak začarovaný kruh.
Na to, že celá ta sranda + motorka na brzdě před tím, potom, s orig.laufama s
s Laďákama, spousta hodin práce, drahý materiál (PC)....
Sakra, neumí "TO" nějak málo na to,na co to celkem vyjde ????
A to nemyslím jenom vzhledem k mojí H9 ale i dražším motorkám.... 25 - 35.000,- ???
Prostě cena za PC + práce / cena motorky / funkčnost =
Sakra nevím ještě jak to udělám, ale ta díra v krouťáku od " 0 do 5.000 ot
který se ladákama a KN stratil mě dost sere.
Ta práce na brzdě atd. mě čeká tak i tak, ale ten ranec za PC a najednou po celém
doladění zjistím, že sem to nedostal ani tam kde to bylo s orig.filtrem a laďákama ???
Si připadám jako diot... koupím to,asi to nefunguje ale co kdyby...
Nemá někdo,nebo nevíte o PC-3,4,5 prostě na test ???
Asi debilní nápad.... :\
Už vidím jak se do mně zase někdo obuje...
Jinak dík za příspěvky,
čau Boby



hele ja nechapu co resis... ono zvysit vykon motoru kterej ma pres 100koni z litru objemu neni jednoduchy, oni ve fabrice vedi co delaji a u takovejhle pomeru vykonu/objemu uz neni snadny dostat se dal... porovnej si kolik je to u auta...
pokud ti staci serie nemusis do toho investovat vubec, pokud ti stoji vetsi kraval a 4-5koni za tu investici tak kup ladaky + commader...

jinak jak bylo receno, zasahy do sani a vyfuku rozhodi tuhle soustavu a motorka muze jet hur nez seriova, power commander slouzi k napraveni tohodle "rozhozeni" smesi...

commander koupis za 7-8tis a pokud mas nejake standartni vyfuky a filtr jako treba akrapovic+KN tak primo na CD co je k commanderu nebo na strankach dynojetu stahnes mapu pro dane upravy, tu tam nahrajes a bude to +- OK, mapa vytvorena na brzde je lepsi protoze v sobe bude obsahovat i korekci odlisnosti o kolik je tvoje motorka jina nez ta na ktere dynojet delal tu "vzorovou" mapu, ale zase ten rozdil nemusi bejt nijak zasadni...

takze PC s mapou se da poridit uz za nakejch 7tis , kdyz se to bude brzdit tak cca dva tri tisice navic....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist