výkon,co na to spotřeba a možné větší opotřebení motoru.
Mám H900,před KN a Scorpikama to šlo nahoru na 1,2,3. po otevření to ve vyšších otáčkách netáhne....
Nová lektronika + úprava sání,trysek vyjde asi 9 - 13tis., rád bych za to nějaký výsledek.
Teda pokud vůbec nějaký....
1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......
Docela jsem se o to zajimal, protoze uvazuju o PC na FZ6, bohuzel na muj dotaz mi bylo od FuelMota odpovedeno, ze to na zadnym starsim FZ6 nemaji natestovano Podle me mezi rocniky 2008 a 2009 nedoslo k zadne zmene v motoru, ale jistej si nejsem a bohuzel jsem zatim nenarazil na netu na nikoho kdo by mel ve starsim modelu FZ6 novej PCV.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......
Na druhou stranu ve Tvém případě je otázkou zda skutečně stojí zato "experimentovat" s PCM V a nespokojíš se s PCM III. Pro běžné použití většinou s PCM III vystačíš a featurky pětky nejsou zásadní. Máš tedy nějaký konkrétní důvod proč pětku nebo to chceš jen zkusit?