globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na Busu
Cauec, chtěl bych se zkušených (auto)Busistu zeptat jakej byl jejich prechod z predchozi masiny na Busu. Na co si dat pozor, v cem je to jiny, co rozdil vahy atd. I kdyz bych svoji R1 nikdy nevymenil, sem donucen a vicemene rad donucen svoji pritelkyni, pac na R1 se ve dvou vic jak tech 100km jet fakt neda. Da, ale je to utrpeni pro oba. Co vim tak na Buse je jezdeni ve dvou O.K. Tak rady, postrehy a zkusenosti sem.... diky...
Anketa: za co vymenit R1 kvuli delsimu cestovani...
Za Blacka
7%
4
Za Hayabusu
43%
25
Za VFR 800
7%
4
Za FJR 1300
16%
9
Za jinou
9%
5
R1 se mění pouze za novější R1
19%
11

Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 18:30 | Nahoru | #1
kdo nezkusí , neuvěří , přechod z BMW na busu , po všech stránkách mi to zatím vyhovuje a je to i pohodlný , merim 185 cm, neveril jsem ze se poskladam ,myslel jsem si ze budu hotoveeej, záda v píči a tak...ale ono vůbec nic...

Zatím 10b z 10b. V létě budu moudrejsi.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 18:38 | Nahoru | #2
Diky, takovy nazory me v tom jen utvrděj.... Ja merim 183cm

Naposledy editováno 07.03.2009 18:39:28

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 18:39 | Nahoru | #3
Nějak si v to seznamu zapoměl na Blackbirda.Pohodlný pro oba dva a nefouká na tebe tolik jako na Buse.

Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 18:40 | Nahoru | #4
Mas recht.... uz je tam...

(reakce na) Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 18:41 | Nahoru | #5
lordmaso> hele, nejses ty ten co mel R1 jako prvni motorku?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 18:45 | Nahoru | #6
jj

(reakce na) Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 19:10 | Nahoru | #7

lordmaso>jj



aha, tak to je dobry, mit R1 jako prvni motorku a po roce prestoupit na Busu , ale tak proc ne ze, zatim jsi to zvladnul

jinak teda jeste postradam v ankete vymenu pritelkyne misto vymeny motorky, pro to bych hlasoval ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 19:12 | Nahoru | #8
sikos> To bude asi tim,že busa bude trochu rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 19:23 | Nahoru | #9
omg, v jednom vlákně píšeš, že ještě ani pořádně neumíš brzdit a to, že je dobrý mít nohy na stupačkách víc na špičkách považuješ div né za objev století a už chceš přestoupit na hayabusu?

Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 19:26 | Nahoru | #10
Jo jo , s Busou můžu jen souhlasit. Taky jsem ji měl v užším výběru, ale nakonec zvítězil kardan a ESA u BMW. Musí teda oželet těch 300km/hod, ale o tom to u mne není.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 19:33 | Nahoru | #11
nemáš v anketě mz

(reakce na) Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 20:08 | Nahoru | #12
Mar_o-46> má pravdu ten chlapec

Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 20:42 | Nahoru | #13
ja sel z fichtla na busu a pisu zubama..

Naposledy editováno 07.03.2009 20:43:09

(reakce na) Přechod z R1 na Busu

7.3.2009 v 20:57 | Nahoru | #14

A.F.I.>omg, v jednom vlákně píšeš, že ještě ani pořádně neumíš brzdit a to, že je dobrý mít nohy na stupačkách víc na špičkách považuješ div né za objev století a už chceš přestoupit na hayabusu?



Pise, ze chce Busu kvuli pohodli. To uz je pak jedno jestli jezdi tuzku na R1, nebo na Buse

Přechod z R1 na Busu

9.3.2009 v 08:24 | Nahoru | #15
Hmmmmm tak zatim pouze jeden konstruktivni prispevek od Smudly jinak kecy kecy.... nic moc teda...

Přechod z R1 na Busu

9.3.2009 v 16:33 | Nahoru | #16
Co jsi čekal, po tom co je R1 slabý dieslák Pak chceš VFR a teďka Busu. Ale zase pro cestování ve dvou je to určitě lepší, než R1. R1 musíš milovat, aby jsi na ní cestoval a mít přítelkyni, co se přizpůsobí, ne to mít jen pro to být IN. Ale jde o to, jestli Busa bude to pravé, protože musíš říci, co znamená jízda ve dvou pro tebe a tvůj batoh. Přece jen, to není vyloženě cesťák, ale její objem a krouťák je vynikající na cestování i sportovní jízdu. Každopádně jsou na cestování pohodlnější motorky, než plné kapotáže. Já bych se přikláněl k BMW GS 1200, na cestování ve dvou mě přijde nejlepší.

Přechod z R1 na Busu

9.3.2009 v 16:36 | Nahoru | #17
Ja vim, ale ja si chci stuj co stuj zachovat supersporta, proto sem si kupoval R1. Chci cestaka a zaroven mit furt R1, Napadlo me i koupit druhou masinu ale to se me nechce zivit, proto padla volba na Busu.

Přechod z R1 na Busu

9.3.2009 v 19:53 | Nahoru | #18
Tak si ji kup, R1 jsi nějak uřídil, tak to udělej stejně. Prodej R1 a kup Busu. Co řešíš, buď to nezvládneš nebo jo. Hop nebo trop.

Přechod z R1 na Busu

16.3.2009 v 15:56 | Nahoru | #19
Nevim jak na ty starsi buse - tu jsem nemel, ale na ty 08 mam trosku problem ze mi tam ta holka cestuje a i pri malym zabrzdeni sjizdi na tvoje sedlo. Oproti jinym motorkam je to pohodlny co se tyka vykonu motoru, vlastne ani nepoznas ze nekoho vezes ani do prudkych stoupani a vracaku, ovsem posaz je tam taky hodne se skrcenyma nohama a to jak u ridice tak spolujezdce. Doporucuju pred koupi zajit do nakyho salonu a sednout si na to i s babou. Dokonce mi jednou jedna rekla ze se ji lip sedelo na R1, protoze tam porad lezeli a mohla mit lokty opreny o kolena...

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na Busu

16.3.2009 v 21:58 | Nahoru | #20
Hmmm dik moc za postrehy, ja ted prave v salonu byl a saskoval sem na tom na miste spolujezdce a zdalo se me to super tak uvidime jak se na to bude tvarit ta moje. To sjizdeni je blby, ale na R1 sjizdi i kdyz nebrzdim, tak snad to bude lepsi. Zajima me spis co zapesti? Me teda po 200km uz fakt boli... A co se tyce motoru tak teda ze bych citil ze bych nekoho vezl to ne, spis sem mel problemy s tim, zjistovat jestli dotycneho "jeste" vezu .

(reakce na) Přechod z R1 na Busu

17.3.2009 v 22:58 | Nahoru | #21
lordmaso> Zapesti ze zacatku taky nebylo nic moc, prvnich par tydnu jsem skoro neudrzel ani tuzku v ruce. Ale pak jsem to rozjezdil, zvykl si a ted uz s tim neni problem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na Busu

18.3.2009 v 07:49 | Nahoru | #22

jokra75>sikos> To bude asi tim,že busa bude trochu rychlejší


Vzhledem k tomu, ze si stezuje pritelkyne, tak chce asi cestovat a ne zavodit...

(reakce na) Přechod z R1 na Busu

28.5.2009 v 21:31 | Nahoru | #23
Hejnoptaku> Asi tak nejak

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na Busu

2.6.2009 v 07:51 | Nahoru | #24
Já na ni přesedlal z R6 a batůžek si chrochtá blahem jaký má pohodlí.Co se výkonu týče tak to ani nepoznáš že za tebou někdo sedí ale při brzdění to hodně pocítěj tvoje ruce páč je to asi o 70 kilo těžší než R1 a je to fest znát.

(reakce na) Přechod z R1 na Busu

2.6.2009 v 10:28 | Nahoru | #25
JirkaR6> Houby vaha vubec cejtit nejni jen kdyz s tim manipulujes na miste,me teda z Blacka este ruce nebolely...

Přechod z R1 na Busu

2.6.2009 v 20:26 | Nahoru | #26
No o bolest rukou asi nejde, spis o to ze pokud to decentne rozjedes na nejake rovince a v pulce ty rovinky zacnes brzdit tak furt jedes a jedes a jedes zatacka se blizi, zacnes brzdit i zadni a furt jedes a uz si rikas ze bys to mel zacit klopit, ale ppotrebujes jeste pribrzdit, tak brzdis, v posledni chvili to sklopis az na zem, rikas si ze sebou asi lisknes a po projeti zatackou oslavujes zes prezil... To co s Busou rozjedes na 500m nerozjedes s nicim jinym ani na kilometru, ale naopak to co s jinou ubrzdis na 100m to s Busou neubrzdis ani na 500m. Jasne ze prehanim, ale pocit to takovej je... Takze vcas zavirat plyn!!!! Ciao

Přechod z R1 na Busu

2.6.2009 v 21:00 | Nahoru | #27
já jsem na Busu přesedlal ze Suzuki GSX600F, docela špatná manipulace na místě, alespoň pro mě (mám 60kg ) a na popojíždění po městě taky nic moc, jinak pohodlí řidiče i spolujezdce je oproti GSX600F luxus. Po roce jsem potřeboval něco víc na naše silnice a lepší posez pro spolujezdce tak jsem pořídil BMW.
Jinak je i spotřeba parádní kolem 6l/100km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist