Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky
Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
Jake mate zkusenosti s TNT vy ???
1. U prvnich modelu je problem s poddimenzovanou baterkou, ktera neutahne spotrebu motorky pod 1700 otacek. Tudiz pokud se spusti chlazeni vypina se hlavni svetlo coz pri popojizdeni je docela prca. Vyresit se to neda protoze se tam vetsi baterka nevejde.
2. Obcas chcipne pri dojizdeni nebo popijizdeni podle Benelli reseni neni - jen prehrani novejsich palivovych map.
3. povolovani sroubu na alternatoru - reseni nutna kontrola pri kazde servisni prohlidce cca po 6000km - mozna by podle me pomahla ta zelena sragora do zavitu....
Naposledy editováno 02.09.2009 15:13:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
2. Obcas chcipne pri dojizdeni nebo popijizdeni podle Benelli reseni neni - jen prehrani novejsich palivovych map.
3. povolovani sroubu na alternatoru - reseni nutna kontrola pri kazde servisni prohlidce cca po 6000km - mozna by podle me pomahla ta zelena sragora do zavitu.... [/quote]
ad.1 - světla při nízkých otáčkách vypíná řídící jednotka, je tak naprogramovaná. chce to mít dobrou baterku (Yuasa YTZ14S)
ad.2 - mám teď zjara novou mapu a občas mi to dělá při dojíždění, zeptám se na to během benelli rally a dám zprávu
ad.3 - to se řeší změnou podložky (belleville washer) a modrý loctite na závity
no a potom pár dalších věcí, ale záleží na roku. já mám 2004, takže všechny..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer | bermud86 | 4 | 17.8.2018 v 17:02 bermud86 |
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer | kuzmič | 24 | 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr |
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... | janyh | 25 | 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR |
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... | janyh | 50 | 21.11.2012 v 21:38 z-x-r |
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer | romcaholandsko | 13 | 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko |