Téma: Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer
3.4.2016 v 21:57
Čau motorkáři,
Kamarád si vybral motorku Benelli TNT 1130 Cafe Racer, prostě tohle chce a tohle se mu líbí...!!!
Chcu se zeptat na specifické závady této motorky, co odchází kromě elektroniky... ? Co zkontrolovat ? Nepraská třeba někde rám, jako u R6-tky? Nebo něco jako regulátor u Hondy? díky....
Kamarád si vybral motorku Benelli TNT 1130 Cafe Racer, prostě tohle chce a tohle se mu líbí...!!!
Chcu se zeptat na specifické závady této motorky, co odchází kromě elektroniky... ? Co zkontrolovat ? Nepraská třeba někde rám, jako u R6-tky? Nebo něco jako regulátor u Hondy? díky....
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer
Ta motorka když jezdí tak je super, ale má svý dětský nemoci, zeptej se třeba Jindřeje jak rád se toho zbavil, všechno je na to drahý a plácnout s tím fakt není problém. Co mě na tom sralo byla mechanická hlučnost motoru a nejvíc, že ty magoři dali spínačku do výkusu nádrže a v rukavicích jsem nebyl schopen otočit klíčkem jak je tam utopenej... Jo a je to Čína
Mechanická hlučnost motoru a vysoká spotřeba ano.
Chce to:
Utěsnit zapalovací cívky,aby se k nim nedostala voda.Zkontrolovat upevnění alternátoru (mě se teda po 20kkm ani nehnul.Motor mam stejnej,jenom jinak nalazenej)
Pravděpodobně koupit pořádnou baterku.Asi bude lepší rovnou vyhodit klapky z airboxu,protože sou tam jen k nasrání.Ta moudropixla k nim je hned za motorem,kde se občas přehřeje a nefunguje.
Kdyby měl nějaký prachy navíc,tak ať si rovnou koupí lepší ventilátory u Robby-moto.
Důležitý je upozornit svého pravděpodobnýho přechytralýho mechanika,zvyklýho opravovat Bandity,že to má kapánek větší vůle na ventilech.
p.s.:co vim,tak pod Jindřejem se zatím rozsypaly všechny motorky co měl...
edit.:Když nebude jezdit v lyžařskejch rukavicích,tak se ke klíčku dostane v pohodě a čínskej majitel je třeba i u Volva a na kvalitu to vliv nějak nemá.TNT je komplet italský a naopak od nástupu čínskýho investora kvalita výroby stoupla..
Naposledy editováno 04.04.2016 10:11:50
Chce to:
Utěsnit zapalovací cívky,aby se k nim nedostala voda.Zkontrolovat upevnění alternátoru (mě se teda po 20kkm ani nehnul.Motor mam stejnej,jenom jinak nalazenej)
Pravděpodobně koupit pořádnou baterku.Asi bude lepší rovnou vyhodit klapky z airboxu,protože sou tam jen k nasrání.Ta moudropixla k nim je hned za motorem,kde se občas přehřeje a nefunguje.
Kdyby měl nějaký prachy navíc,tak ať si rovnou koupí lepší ventilátory u Robby-moto.
Důležitý je upozornit svého pravděpodobnýho přechytralýho mechanika,zvyklýho opravovat Bandity,že to má kapánek větší vůle na ventilech.
p.s.:co vim,tak pod Jindřejem se zatím rozsypaly všechny motorky co měl...
edit.:Když nebude jezdit v lyžařskejch rukavicích,tak se ke klíčku dostane v pohodě a čínskej majitel je třeba i u Volva a na kvalitu to vliv nějak nemá.TNT je komplet italský a naopak od nástupu čínskýho investora kvalita výroby stoupla..
Naposledy editováno 04.04.2016 10:11:50
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer
Tahle motorka je tady už tak profláknutá, že si ji může koupit jen blázen...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer
budu hodnej, at si pocte neco tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer
Snozer píše: budu hodnej, at si pocte neco tady
Vzdyt to byly jen drobnosti: Altik 8 tycek, volnobezka dalsich osm, spesl baterka 2,5.....
A ty emoce na kazdy krizovatce chcipne/nechcipne???
Mě osobně tříválec až tak neoslovil, ale bezpochyby, kdybych chtěl vysokootáčkovou pilu jako druhou (třetí, čtvrtou) motorku, byl by to asi Triumph...
Nicméně na TNT se mi hrozně moc líbí rám a zadní kyvka s excentrem napínání řetězu, to je fakt fajnovka....
Naposledy editováno 04.04.2016 23:37:10
Nicméně na TNT se mi hrozně moc líbí rám a zadní kyvka s excentrem napínání řetězu, to je fakt fajnovka....
Naposledy editováno 04.04.2016 23:37:10
Já tu motorku nehaním, jeden čas jsem chtěl Tornádo, ale pokud chce člověk motorku spolehlivou a na denní ježdění tak se musí kouknout jinde. Nebo mít Benelku jako druhej stroj v garáži na občasný masírování ega nebo bejt nadanej mechanik a odpustit tomu pár vrtochů...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer
Já jezdim v jakýmkoli počasí ( od teplot těsně nad nulou a před deštěm se neschovávam),meju to wapkou a údržbu dělám dle příručky a zatím sem vždycky dojel,tak to beru jako standartní značku.Ano ve vedru asi 3x chcípla a chvilku nechtěla chytnout,ale od nový baterky už nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer
zmulin> třeba jsi měl kliku na kus Znám tři lidi co ji prodali kvůli pár vrtochům, jakože jim to zničeho nic chcíplo a domů jeli v dodávce a druhej den zas zničeho nic lítala jak dívá a za měsíc to samý, odvezli do servisu a taky prd zjistili, nebo se jim samovolně povolily na levým boku motoru šrouby na tom malém víčku a pochcalo jim to blok motoru a botu, vyřešeno lepidlem na závity a buhvíco ještě, ale svezení je na tom fakt hezký to jako jo, akorát bez režimu TNT je to fakt vydechlý, do deště dobrý nebo na půjčení holce jinak k ničemu...
dewwil> Možná jo.Jak sem psal,něco navíc potřebuje,ale ty základní věci už sem na ní měl hotový a kupoval sem jen tu baterku.Než sem jí vyměnil,tak většinou stačilo pootočit motorem.Já mam ten motor trochu víc cestovatelsky naladěnej,takže to mam zmáčklý furt,na dešťovku je to fakt takový tupý.Na naháči sem nejel a bojím se to udělat,páč bych ho nutně potřeboval..
Čau chlape, vlastním ji 5 let (Benelli TNT 1130 - SPORT r.v. 2005 a prošel jsem si asi vším, co se mohlo u toho Itala přihodit. Nějvětší bolest je asi v tom, že v republice po zrušení spolupráce Benelli a MOTO ARTE v Děčíně, neexistuje zkušený autorizovaný servis a tak prostě nikdo neví, co s ní má vlastně dělat a každá oprava je vlastně pokusná výměna dílů, což je ovšem nákladné. Jak kluci píšou, když jede je to na masakr, absolutně poslušná kolobrnda, která Ti zamaže trencle. Problémy elektronika sporadicky, chce to vymakanou baterku. Podvozuek naprostá pohoda (tedy co máím plně nastavitelný Marzochii, Chlazení v teplech jedou sahary jako o závod aby se uchladila, to je o té baterce. Jinak samozřejmě na italských forech spousta rad, jak zlepšit, kdy sehnat cívky za 600,- a ne za 4:800,- apod. Na svezení super, cestování teda nic moc, protože je koza tvrdá a málo místa na cokoliv. Když potřebovat pomoct klidně písni, už jsem s ní zažil ledacos.
Tahle motorka je tady už tak profláknutá, že si ji může koupit jen blázen... . No právě, rejži má v republice skoro každý když pominu hlášky o klucích na Ducati, ze kterého už pomalu dělají "HD" sračky a pár "Anglánů, kteří mají svou poezii. Tohle na silnici potkáš tak málo, že určitě sklidíš obdiv, za prvé, že je krasiavice, s malinko horším dílenským zpracováním plastů a za druhí, že si právě ten blázen, který na tohle má nervy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer | bermud86 | 4 | 17.8.2018 v 17:02 bermud86 |
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... | janyh | 25 | 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR |
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... | janyh | 50 | 21.11.2012 v 21:38 z-x-r |
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer | romcaholandsko | 13 | 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko |
Benelli TNT 1130 cafe racer vs Yama... Benelli TNT 1130 Café Racer | lada56 | 24 | 12.5.2012 v 10:40 ruda1 |