Momentálně jezdím na RSVéčku ´03, ale rád bych šel do nějakého sportovního naháče s pořádnou dávkou charisma, takže zase Itálie. Nejsem však žádný sváteční jezdec, ročně najezdím okolo 8 tis. km včetně jednoho výletu do Alp. Takže sice chci lakýrku, ale zároveň mašinu, která bude mít určitou spolehlivost. Nejraději bych to TNTčko, ale nerad bych se spálil. Zatím jsem zjistil několik mínusů: 1) Horší zpracování u prvních ročníků (otřepy u plastů, doteď tristní usazení krovky) 2) Poddimenzované kabely k baterce 3) Vzlínání oleje 4) Povolování uchycení alternátoru 5) Dobíjení až při vyšších otáčkách (v létě ve městě možnost vyšťavení baterky). Něco se u novějších ročníků už aspoň trochu zlepšilo. Řekl bych, že všechny tyto věci jde vychytat, ale nevím jestli pak už bude na tu mašinu spoleh. Jako rozumný kompromis mám v záloze S4R Monstra, rozum se mě snaží pořád dokopat k Tuonu, ale to už se mi tak nelíbí. Takže pokud někdo máte nějaké bližší info o TNT, budu moc rád, když dáte vědět. Ale prosím jen k věci, odpovědi typu italskou čínu nebrat, kup si japonskou erjednapyčowoe apod. fackt nee. Díky
Naposledy editováno 19.02.2009 13:28:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli TNT,popř. Ducna S4R,Tuono a nově Dorsoduro
2. Obcas chcipne pri dojizdeni nebo popijizdeni podle Benelli reseni neni - jen prehrani novejsich palivovych map.
3. povolovani sroubu na alternatoru - reseni nutna kontrola pri kazde servisni prohlidce cca po 6000km - mozna by podle me pomahla ta zelena sragora do zavitu.... [/quote]
ad.1 - světla při nízkých otáčkách vypíná řídící jednotka, je tak naprogramovaná. chce to mít dobrou baterku (Yuasa YTZ14S)
ad.2 - mám teď zjara novou mapu a občas mi to dělá při dojíždění, zeptám se na to během benelli rally a dám zprávu
ad.3 - to se řeší změnou podložky (belleville washer) a modrý loctite na závity
no a potom pár dalších věcí, ale záleží na roku. já mám 2004, takže všechny..
Ahoj, moje TNT je r.v. 2007. To zhasínání světla je dle mého názoru také umyslné a nevidím v tom problém, je to pouze při stání nebo velmi malé rychlosti-většinou při popojíždění před křižovatkou a v kolonách.Chcípání mě také trápilo a stačilo přidat volnoběžné otáčky a mám klid, dle mé zkušenosti by měli být nad cca 1400 ot/min.Alternátor mi také při každém servisu zkontrolují a dotáhnou.Co mě na této motorce (Sport Evo) přímo se.. jsou zpětná zrcátka a držák zadní SPZ.Držák je ohromný ,plastovo-gumový, který se vyklá a zajízdy jsem se zezačátku lekal vlastního stínu :) Držák už jsem se vyrobil a namontoval a zrcátka ještě řeším-tedy spíš hledám něco hezkého.Pak také zvažuji osazení zrcátek z Café raceru, je to zajímavé a úplně něco jiného. Myslím , že by to přidalo na zajímavosti, akorát se bojím, jak v tom bude vidět? Café Racer má jiná , nižší sportovnější řidítka Jinak mám nově z oficiálních doplňků závažíčka a páčky a je to fakt nádhera, jak jinak :)Kolik máte na TNT najeto? Já jsem na 26.500 km a jsem zvědavý kolik vydrží..
P.S.: jinak cestopis z letošní Sardínie a Korsici jeden z bandy připravuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
125ccm chopper Cafe racer Cruiser Benelli TNT 1130 Café Racer | bermud86 | 4 | 17.8.2018 v 17:02 bermud86 |
Koupě Benelli TNT 1130 Cafe Racer Benelli TNT 1130 Café Racer | kuzmič | 24 | 28.6.2016 v 08:30 supitarpetr |
saze z výfuku Suzuki GSX-R 750, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR 1... | janyh | 25 | 10.9.2015 v 07:54 FiZzeR |
Viskozita a její změna [1, 2] Triumph Daytona 675, Benelli TNT 1130 Café Racer, Be... | janyh | 50 | 21.11.2012 v 21:38 z-x-r |
barva benelli cafe racer Benelli TNT 1130 Café Racer | romcaholandsko | 13 | 4.8.2012 v 19:38 romcaholandsko |