Jde samozřejměo legální cesty .. tzn. ne pouze papírově (kdyby někdo věděl o někom kdo to děla jen papírově tak mi hoďte pm s cenou a odkud je ten člověk )
zde vypisuji co jsem sám sehnal od servisů:
HONDA
omezení motocyklů na 25kW provádíme. V případě Hondy CB600F Hornet (do r.v.
2006) je cena omezovací sady 6.000,- Kč + práce. U motocyklu CBR600F se cena
sady odvíjí od roku výroby (karburátory/vstřikování). (posléze jsem zjistil že karbce stojí cca 6000,- vstřikovaní bohužel nevím)
SUZUKI
Omezení výkonu provádíme.
U karburátorů 5 000,- - 12 000,- podle počtu a typu karburátoru.
A u novějších motocyklu se vstřikováním je to nad 20 000,-
KAWASAKI
u modelu Ninja ZX6R jsme schopni provést seškrcení na 25kW včetně potvrzení pro zápis do TP od modelového roku 2002 (modelový kód ZX636A). Cena za kompl. 6680,-vč.DPH konc.zákazník + práce cca 1500,-Kč
diky všem kteři doplkí info =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
Ivan-VN>Zdravim všechny a obracím se na někoho ochotného, kdo to zná, s dotazem. Koupil jsem před pár měsíci Kawu VN 1500 z roku 1990 a nemám na ní ještě věk. Klasický příklad řidičáku na 25kw a mašiny se sedmdesáti tažnými koňmi. Můžete mi někdo poradit jak to co nejjednodušším způsobem vyřešit? Zbývá mi do 21 ještě rok takže jde o celou příští sezónu. Určitě mi rozumíte. Díky moc
Podívej se na Ebay.de, tam prodávají škticí sady skoro všechno. I když na takhle starou motorku to nevidím moc růžově...Naposledy editováno 18.12.2008 20:57:24
Fižď: Podívej se na Ebay.de, tam prodávají škticí sady skoro všechno. I když na takhle starou motorku to nevidím moc růžově...
Problém je, že sada z ebay nemá u nás homologaci - proto třeba Yamaha dodatečně nezavírá žádný model. Homologaci mají její motorky uškrcené "od novoty". Takže by to šlo asi leda vyvézt za hranice, uškrtit, dostat tam do papírů a pak zas epřihlásit u nás už uškrcené.