globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 09:18 | Nahoru | #931

pepazdepa-84>Pánové buďte v klidu pan Kozelka ji naučil slušným mravům. Přívěra tam je



jestli ti to ujede tak dostaneš facek co se do tebe vejde woeeeeeeeeeee

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 13:45 | Nahoru | #932

Perňa #81>Tomsouky> Aby ne, i Čermise si pamatuju a vy jste byla gangsterská dvojka Vlastně má stejný jméno jako držitel rekordu v Hořicích, taky kámoš tady od nás, ale ten jezdí hroznou palici!
Já jen doufám, že to počasí v Hořicích letos dovolí a ustojím pár prvních závodů před nimi. Na jaře je to tam nějak moc nahuštěný, nebude prdel to zvládnout (čas, finance, možnej crash, ...) :\ Loni jsem měl čerstvou motorku a k tomu tam byl nějakej problém (bylo to na ni vo hubu, vyřešili jsme to až na Pannonii) a i tak po pár kolech jsem si zlepšil čas! Byla to ale svině neklidná, postupně jsem to vychytal a nastavil během sezóny. Teď mám 08ku, ale ta je stejná...takže doufám, že nebude třeba "zvadlej" motor, ta loňská jela skvěle, v Mostě na rovince dávala 275km/h reálných!!!

Tak se někdy potkáme v Mostě

Jinak snad už se otloukánek dost otlouk a letos tě k zemi nepustí! Já hodlám přesedlat na Dunlop, tak tomu hodně věřím, že to bude jen lepší!



275...tomu se ani nechce věřit...na Tučňákovi jsem se nedostal přes 230....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 14:03 | Nahoru | #933
.Kolda.> Tak to nemuzes srovnavat kde brzdis po cilovce? ( kdyz je tam to spomaleni ), ja co jsem tam byl tak 225-230 realnych na 6-tce... a na brzdach to slo zaslapnout kousek za 200m ale co potom chlapi co tam vali na litrech a maji treba 275 jak perna a zaslapnou to na 200m taky to je potom maras...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 14:13 | Nahoru | #934

Krajinkář>.Kolda.> Tak to nemuzes srovnavat kde brzdis po cilovce? ( kdyz je tam to spomaleni ), ja co jsem tam byl tak 225-230 realnych na 6-tce... a na brzdach to slo zaslapnout kousek za 200m ale co potom chlapi co tam vali na litrech a maji treba 275 jak perna a zaslapnou to na 200m taky to je potom maras...



Jasně, já to chápu Já brzdím asi 10-20m před příčnou bílou čárou (cca 150 m). Vyjímečně se mi podařilo i na ní, ale to už byl hustokrutý masakr...Když jsem se díval na video od NoFeara na ZX-10, tak ten tam taky atakuje budíkových 275... Hezké, hezké...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 14:16 | Nahoru | #935

.Kolda.>Krajinkář>.Kolda.> Tak to nemuzes srovnavat kde brzdis po cilovce? ( kdyz je tam to spomaleni ), ja co jsem tam byl tak 225-230 realnych na 6-tce... a na brzdach to slo zaslapnout kousek za 200m ale co potom chlapi co tam vali na litrech a maji treba 275 jak perna a zaslapnou to na 200m taky to je potom maras...

Jasně, já to chápu Já brzdím asi 10-20m před příčnou bílou čárou (cca 150 m). Vyjímečně se mi podařilo i na ní, ale to už byl hustokrutý masakr...Když jsem se díval na video od NoFeara na ZX-10, tak ten tam taky atakuje budíkových 275... Hezké, hezké...



NO.. . Vsak po te uprave ti to tam taky tak pojede . A posbira se to urcite lepe ze zatacek, a v do kopce ( treba v Brne ). Sam jsem zvedavy, jak to bude nicit ty nove litry. A taky by me zajimal rozdil oproti 1198...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 14:36 | Nahoru | #936

Krajinkář>.Kolda.>Krajinkář>.Kolda.> Tak to nemuzes srovnavat kde brzdis po cilovce? ( kdyz je tam to spomaleni ), ja co jsem tam byl tak 225-230 realnych na 6-tce... a na brzdach to slo zaslapnout kousek za 200m ale co potom chlapi co tam vali na litrech a maji treba 275 jak perna a zaslapnou to na 200m taky to je potom maras...

Jasně, já to chápu Já brzdím asi 10-20m před příčnou bílou čárou (cca 150 m). Vyjímečně se mi podařilo i na ní, ale to už byl hustokrutý masakr...Když jsem se díval na video od NoFeara na ZX-10, tak ten tam taky atakuje budíkových 275... Hezké, hezké...

NO.. . Vsak po te uprave ti to tam taky tak pojede . A posbira se to urcite lepe ze zatacek, a v do kopce ( treba v Brne ). Sam jsem zvedavy, jak to bude nicit ty nove litry. A taky by me zajimal rozdil oproti 1198...



Pšššš.... Nechci nic předbíhat, hlavně musí všechno fungovat, tak jako na Tuňákovi minulou sezonu... Nikotýn s 999 R je už teď chudák celý opocený...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 14:45 | Nahoru | #937

.Kolda.>Krajinkář>.Kolda.> Tak to nemuzes srovnavat kde brzdis po cilovce? ( kdyz je tam to spomaleni ), ja co jsem tam byl tak 225-230 realnych na 6-tce... a na brzdach to slo zaslapnout kousek za 200m ale co potom chlapi co tam vali na litrech a maji treba 275 jak perna a zaslapnou to na 200m taky to je potom maras...

Jasně, já to chápu Já brzdím asi 10-20m před příčnou bílou čárou (cca 150 m). Vyjímečně se mi podařilo i na ní, ale to už byl hustokrutý masakr...Když jsem se díval na video od NoFeara na ZX-10, tak ten tam taky atakuje budíkových 275... Hezké, hezké...



noufyr tam mel vepredu o zub min..tzn realne lehce pres 240... podle me...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 15:03 | Nahoru | #938

.Kolda.>Krajinkář>.Kolda.>Krajinkář>.Kolda.> Tak to nemuzes srovnavat kde brzdis po cilovce? ( kdyz je tam to spomaleni ), ja co jsem tam byl tak 225-230 realnych na 6-tce... a na brzdach to slo zaslapnout kousek za 200m ale co potom chlapi co tam vali na litrech a maji treba 275 jak perna a zaslapnou to na 200m taky to je potom maras...

Jasně, já to chápu Já brzdím asi 10-20m před příčnou bílou čárou (cca 150 m). Vyjímečně se mi podařilo i na ní, ale to už byl hustokrutý masakr...Když jsem se díval na video od NoFeara na ZX-10, tak ten tam taky atakuje budíkových 275... Hezké, hezké...

NO.. . Vsak po te uprave ti to tam taky tak pojede . A posbira se to urcite lepe ze zatacek, a v do kopce ( treba v Brne ). Sam jsem zvedavy, jak to bude nicit ty nove litry. A taky by me zajimal rozdil oproti 1198...

Pšššš.... Nechci nic předbíhat, hlavně musí všechno fungovat, tak jako na Tuňákovi minulou sezonu... Nikotýn s 999 R je už teď chudák celý opocený...



No to se mu ani nedivim, ikdyz podle toho co tvrdi 165k neni taky malo...a vaha, brzdy, podvozek bude asi jinde... No ja preju jen to, aby to slapalo jak ma....kazdemu kdo to drti na V2 fandim, at uz jde o kohokoliv.
Sam jsem zvedav jak me ta moje mrcha vycvici uz se tesim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 15:33 | Nahoru | #939
[quote
Jasně, já to chápu Já brzdím asi 10-20m před příčnou bílou čárou (cca 150 m). Vyjímečně se mi podařilo i na ní, ale to už byl hustokrutý masakr...Když jsem se díval na video od NoFeara na ZX-10, tak ten tam taky atakuje budíkových 275... Hezké, hezké... [/quote]

Nooo a to jsem v rámci maximální objektivity ještě trochu ubral! Tachometrově mám 299 už cca 400m před šikanou
Ale tohle je výpočet podle gearingcommander.com, při převodu 16/47 vytáčím 6ku na 13.500-13.800 ot.! to má být reálných 289-296 Km/h, ale i tak jsem si raději ubral, protože je možný, že je to přepočet ne na reálnou rychlost, ale na teoretickou, co ukazuje originál tachometr. Potom bych jel reálně mezi 265-270 Km/h při úvaze 10%ní nadsázky tachometru. A to už mi přijde jako úplně běžný na litru. Ten kdo má sériový převod a cifru na tachometru, může ji v klidu o 10% ponížit a bude se blížit reálu Ne tak na Aprilii, ta snímá na zadním kole a změny se projevují jen lehce podle použité pneu..

Jinak z týhle rychlosti to dál jak na 200m potáhnout nemůžu...to by byl v šikaně masakr!!!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 15:53 | Nahoru | #940
Jinak z týhle rychlosti to dál jak na 200m potáhnout nemůžu...to by byl v šikaně masakr!!!

Tak to asi bezesporu...
Ano, aprilka má snímač na třmenu zadní brzdy a obecně se tvrdí, že kecá ze všech tachometrů asi nejmíň

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 15:57 | Nahoru | #941
No ja jsem to bral z toho co motorka ukazala na brzde tzn. omezovac 6-tky byl na 245km/h...prevod nevim ( myslim ze 2zuby vice vzadu a 1 mene vpredu ).

A v realu jsem to mel temer v omezovaci, neco vazim atd...takze si myslim ze 215-220 tam bylo, tedka kdyz nad tim premyslim, tak jsem to napoprve prehnal s tim tipnutim.

Ale brzdit z te rychlosti ( jako litru samozrejme jsem myslel ) na 200metrech to uz je psycho, vim co delala motorka jak jsem to poslal jeste dal...

Naposledy editováno 23.01.2009 16:00:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 16:07 | Nahoru | #942
Perňa #81> Ale tohle je výpočet podle gearingcommander.com, při převodu 16/47 vytáčím 6ku na 13.500-13.800 ot.! to má být reálných 289-296 Km/h, ale i tak jsem si raději ubral, protože je možný, že je to přepočet ne na reálnou rychlost, ale na teoretickou, co ukazuje originál tachometr. Potom bych jel reálně mezi 265-270 Km/h při úvaze 10%ní nadsázky tachometru. A to už mi přijde jako úplně běžný na litru. Ten kdo má sériový převod a cifru na tachometru, může ji v klidu o 10% ponížit a bude se blížit reálu Ne tak na Aprilii, ta snímá na zadním kole a změny se projevují jen lehce podle použité pneu..

GSX R 1000 K6 - skutečnost!
Seriový převod - guma 190/55 - 3,4 plný a chvíli 5 - brzdy a pokaždé jsem zahlédl 250 km/h/chyba tacha dle zkušenosti cca 8%/,a když ty máš rychlejší průjezd,výjez a později na brzdy ,tak je skutečně těch cca plus 260-265 reálných!
V porovnání ze 600 ccm na výjezdu vždy "litr" bezpečně ujede když se "gazuje"! !

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 16:10 | Nahoru | #943
Ty woe 275 real!!! To už snad vzlítá ne???!

Jak píše Kolda, po plynu Tučňák lehce přes 220 km/h, jednou jedinkráte celou rovinku ve větru 228 km/h.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 16:19 | Nahoru | #944

Plejba jr.>Ty woe 275 real!!! To už snad vzlítá ne???!

Jak píše Kolda, po plynu Tučňák lehce přes 220 km/h, jednou jedinkráte celou rovinku ve větru 228 km/h.



WSBK jezdi top pres 300km/h a kapotaze jsou dosti podobne, takze aerodynamicky na to ma , jen uz ten vykon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 16:26 | Nahoru | #945
2LEKO> GSX R 1000 K6 - skutečnost!
Seriový převod - guma 190/55 - 3,4 plný a chvíli 5 - brzdy a pokaždé jsem zahlédl 250 km/h/chyba tacha dle zkušenosti cca 8%/,a když ty máš rychlejší průjezd,výjez a později na brzdy ,tak je skutečně těch cca plus 260-265 reálných!
V porovnání ze 600 ccm na výjezdu vždy "litr" bezpečně ujede když se "gazuje"!

Tacho brát nemůžu a stejně jsem ho zalepil! Tam mám už dost brzo před brzdama už na 5ku 299Km/h! Takže pokud budu uvažovat tvou odchylku 8% a to, že gearingcommander.com to vztahuje k tachometrovým hodnotám, aby lidi věděli rozdíl oproti sériovýmu převodu (protože tacho bude ukazovat pořád stejně vzhledem k otáčkám motoru), tak když dobře "fouká" a vytáčím to na 6ku ke 13500 ot., tak jedu těch reálných 265! Dalších 300ot. už znamená 272! Myslím, že tady někde bude pravda..

Aprilia snad nemá skoro žádnou odchylku, takže 228 na Tuonu je hodně dobrý, když uvážím výkon šestistovky a větší hmotnost..

Jinak ostrej Supersport je v Brně stejně rychlej jako Superstock 1000.

V Brně podle mých převodů a otáček a se stejným výpočtem jako v Mostě dám maximálně 255Km/h ...docela rozdíl, co?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 16:28 | Nahoru | #946
Perňa #81> No vzdyt ty supersporty maji pres 150k ( a ta vaha ) a kdyz to jede taky pitt tak je to v pi*i....

Kazdopadne jsem na to taky cumel...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 16:39 | Nahoru | #947

gsx goes to cbr>Perňa #81> jaký máš lyže na to blbnutí? taky o něčem uvažuju...s tvrdejma Atomicama je to mezi lidmy odpoledne vo hubu



Zdar hardcore skiere. Mám celkem tvrdý freestylovky Movement Kamasutra. Špica lyže s dobrýma vychytávkama (titanový výztuhy pod hranami pod botou, extrémě odolnej povrch, dřevěný jádro bez zbytečných píč.vin v jádru a high-tec tahačů prachů z peněženek od běžných výrobců). Maj velkej twintip, skvěle vyvážený na jěždění pozadu. Ale na sjezdovku jsou ideál, maj 88mm pod botou, krojení 21m a 179cm dýlka.. Předchozí Movementy mi vydržely 3 sezóny a pořád jsou ok, není to na nich znát a to s nima skáču i do vody..

Tyhle tedy teď nechám na blbnutí a sjezdovku a občas lesejk:

[URL= tyhle pořídím snad příští zimu na freeride a skákání taky zvládnou...jsou trochu težší než Kamasutra, 102mm pod botou, 180cm a 21m poloměr..Movement (MVMT) BAGGY.. Krutá záležitost!

[URL=

Naposledy editováno 23.01.2009 16:41:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 16:50 | Nahoru | #948

Tomsouky>Perňa ty si blázen , já tam mám tak 240 a to uz mam docela bobky. Já jsem proti tobě louda Most jsem jezdil kolem 1 55 a to jsem myslel jak jsem rychlej. Do Hořic jezdim každej rok tak letos budu mít aspoň komu fandit.

Proč jsi měnil motorku když je to stejnej model a motor byl dobrej?
Jo a z Čermise je teď velkej a zlej policajt



Určitě se stavte v Hořicích v depu...na pivko! Tak Čermis se dal z "biče na cukr"?? Věřím, že je drsnej jako policajt a nikdo si na něj jen tak nevyskočí! Jezdíte spolu? Jakou má mašinu on?

Voe, 1:55 je dobrej čas, to jako na CEC2 bys byl hodně vpředu a k tomu ještě zrychlíš, jak se to stalo lidem na CEC1.. 750 je dobrá volba, ten litr je na Hořice takovej moc svinskej a cvičí to tam s náma!

R1 byla perfect, ale nějak jsem to měl možnost prohodit a i kvůli účetnictví a taky že teď mám skoro novou - čerstvou.. Uvidíme...jen mám strach, aby chodila stejně dobře jako ta loňská! Podvozek budu mít lepší, fungl komplet ohlins, což jsem nikdy neměl..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 17:12 | Nahoru | #949
Perňa #81> ale nějak jsem to měl možnost prohodit a i kvůli účetnictví
čeče to vypadá jako by tvoje účetní jen tak našla nějaké volné mega Málem jsem si začal myslet, že z podnikání padají prachy samy a nemusíš makat

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 19:19 | Nahoru | #950
Čermis má Yamahu xtz 660.
Spolu nejezdíme, protože já měl asi před 5 rokama bouračku, kdy mě jeden starý pán nedal přednost a docela mě zmasakroval a přišel sem o oko. Takže na silnici už mě nikdo nedostane a Čermise na teréní motorce na okruh taky ne (posera )
Až budou Hořice tak se určitě stavim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 19:31 | Nahoru | #951
Tomsouky> Ty voe, tak to smekám!! Jezdíš bez oka 1:55 v Mostě!? To je myslím hodně dobrý, vůbec si neumím to představit, ten odhad musí bejt daleko težší, když nevidíš 3D..

Já měl v r.2001 taky nezaviněnej crash, nechápu jak jsem z toho vyváznul jen tak, když jsem znepojízdnil Tranzita! První, kdo byl na místě byl bulvární novinář a pak to dal do novin ...jako hrozná prdel, jako bych byl minimálně James Bond 007. Teď už si z toho dělám jen prdel. Crashů kolem mě bylo dost, rozhodl jsem se jít závodit a je to super, až na to, že je čoek trvale chudej :\ ...ale co, aspoň bude na co vzpomínat

Tohle ten bulvární borec pustil do "novin"

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 19:47 | Nahoru | #952
dost dobrý Bond hadr jestli sem to dobře pochopil tak jezdíš od pěti let na motorce silnějsí než 100 koní to je pěkný, to já ještě nejezdil ani na mým pekelným Stadionu...

ježiš blbě sem to přečetl
myslel sem že je v tom článku chyba a není

Naposledy editováno 23.01.2009 19:53:24

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 19:57 | Nahoru | #953
Zasky> No ono tam je dost věcí lehce(..spíš tedy všechno jako kráva) nadnesených.. Všimnul sis, jak jsem se "vzepřel" na tý Ohnivý Čepeli!??? To dělaj jenom hustokrutostřelci anebo v Amerických filmech.. Jo, asi budu hrdina a to hooodně akční

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 20:28 | Nahoru | #954
Perňo mě to nejde zvětšit....a takhle to nepřečtu,nahraj to někam prosím

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.1.2009 v 20:33 | Nahoru | #955
Perňa #81> čoveče, to bylo v Blesku? Ale dobře nadnesenej bulvár Škoda, že nebyli noviny ani tv Nova u moji podobné bouračky v řijnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.1.2009 v 00:14 | Nahoru | #956
[quote]Perňa #81>Tomsouky> Ty voe, tak to smekám!! Jezdíš bez oka 1:55 v Mostě!? To je myslím hodně dobrý, vůbec si neumím to představit, ten odhad musí bejt daleko težší, když nevidíš 3D..

Já měl v r.2001 taky nezaviněnej crash, nechápu jak jsem z toho vyváznul jen tak, když jsem znepojízdnil Tranzita! První, kdo byl na místě byl bulvární novinář a pak to dal do novin ...jako hrozná prdel, jako bych byl minimálně James Bond 007. Teď už si z toho dělám jen prdel. Crashů kolem mě bylo dost, rozhodl jsem se jít závodit a je to super, až na to, že je čoek trvale chudej :\ ...ale co, aspoň bude na co vzpomínat

Tohle ten bulvární borec pustil do "novin"

[URL= jak koukám, máme toho dost společnáho....já jsem měl podobný nezaviněný crash 10.10.2006 17:50...obec Medonosy....taky Transit, taky byl po crashi nepojízdný, ale bohužel i moje GSXR, já to kuwa s velkým štěstím přežil pouze s pár zlámanýma kostma a modřinama...) jenom tedy u toho nebyl žádný novinář a ten zasran řidič Tranzitu po tom, co mě odvezla sanitka, nakecal bengům svou versi nehody a pak jsme se rok soudili...((( ale to je už z jiného soudku....))

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.1.2009 v 11:08 | Nahoru | #957
Ducati1098> Aha z toho máš Duchcáty Prý vydělaný peníze Ale dobře mu tak transitáři!!! Měl vytlačit, ale aspoň na to desmosedici

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.1.2009 v 20:40 | Nahoru | #958

Perňa #81>Zasky> No ono tam je dost věcí lehce(..spíš tedy všechno jako kráva) nadnesených.. Všimnul sis, jak jsem se "vzepřel" na tý Ohnivý Čepeli!??? To dělaj jenom hustokrutostřelci anebo v Amerických filmech.. Jo, asi budu hrdina a to hooodně akční



no Perňo, klika byla, že jsi využil akcelerace svého nadupaného stroje a na té své Ohnivé čepeli jsi provedl ten úhybný manévr, co jsi měl nacvičen . Masakrální popis

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.1.2009 v 14:28 | Nahoru | #959
A kdopak je tohle??

Naposledy editováno 26.01.2009 10:43:12

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.1.2009 v 19:16 | Nahoru | #960
Jo! A kdopak je tohle?

A Feri za autorký práva nakulíš pěknej balík



Naposledy editováno 25.01.2009 19:21:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist