Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
22.10.2008 v 15:51
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa #81> Ale tohle je výpočet podle gearingcommander.com, při převodu 16/47 vytáčím 6ku na 13.500-13.800 ot.! to má být reálných 289-296 Km/h, ale i tak jsem si raději ubral, protože je možný, že je to přepočet ne na reálnou rychlost, ale na teoretickou, co ukazuje originál tachometr. Potom bych jel reálně mezi 265-270 Km/h při úvaze 10%ní nadsázky tachometru. A to už mi přijde jako úplně běžný na litru. Ten kdo má sériový převod a cifru na tachometru, může ji v klidu o 10% ponížit a bude se blížit reálu Ne tak na Aprilii, ta snímá na zadním kole a změny se projevují jen lehce podle použité pneu..
GSX R 1000 K6 - skutečnost!
Seriový převod - guma 190/55 - 3,4 plný a chvíli 5 - brzdy a pokaždé jsem zahlédl 250 km/h/chyba tacha dle zkušenosti cca 8%/,a když ty máš rychlejší průjezd,výjez a později na brzdy ,tak je skutečně těch cca plus 260-265 reálných!
V porovnání ze 600 ccm na výjezdu vždy "litr" bezpečně ujede když se "gazuje"! !
GSX R 1000 K6 - skutečnost!
Seriový převod - guma 190/55 - 3,4 plný a chvíli 5 - brzdy a pokaždé jsem zahlédl 250 km/h/chyba tacha dle zkušenosti cca 8%/,a když ty máš rychlejší průjezd,výjez a později na brzdy ,tak je skutečně těch cca plus 260-265 reálných!
V porovnání ze 600 ccm na výjezdu vždy "litr" bezpečně ujede když se "gazuje"! !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO> GSX R 1000 K6 - skutečnost!
Seriový převod - guma 190/55 - 3,4 plný a chvíli 5 - brzdy a pokaždé jsem zahlédl 250 km/h/chyba tacha dle zkušenosti cca 8%/,a když ty máš rychlejší průjezd,výjez a později na brzdy ,tak je skutečně těch cca plus 260-265 reálných!
V porovnání ze 600 ccm na výjezdu vždy "litr" bezpečně ujede když se "gazuje"!
Tacho brát nemůžu a stejně jsem ho zalepil! Tam mám už dost brzo před brzdama už na 5ku 299Km/h! Takže pokud budu uvažovat tvou odchylku 8% a to, že gearingcommander.com to vztahuje k tachometrovým hodnotám, aby lidi věděli rozdíl oproti sériovýmu převodu (protože tacho bude ukazovat pořád stejně vzhledem k otáčkám motoru), tak když dobře "fouká" a vytáčím to na 6ku ke 13500 ot., tak jedu těch reálných 265! Dalších 300ot. už znamená 272! Myslím, že tady někde bude pravda..
Aprilia snad nemá skoro žádnou odchylku, takže 228 na Tuonu je hodně dobrý, když uvážím výkon šestistovky a větší hmotnost..
Jinak ostrej Supersport je v Brně stejně rychlej jako Superstock 1000.
V Brně podle mých převodů a otáček a se stejným výpočtem jako v Mostě dám maximálně 255Km/h ...docela rozdíl, co?
Seriový převod - guma 190/55 - 3,4 plný a chvíli 5 - brzdy a pokaždé jsem zahlédl 250 km/h/chyba tacha dle zkušenosti cca 8%/,a když ty máš rychlejší průjezd,výjez a později na brzdy ,tak je skutečně těch cca plus 260-265 reálných!
V porovnání ze 600 ccm na výjezdu vždy "litr" bezpečně ujede když se "gazuje"!
Tacho brát nemůžu a stejně jsem ho zalepil! Tam mám už dost brzo před brzdama už na 5ku 299Km/h! Takže pokud budu uvažovat tvou odchylku 8% a to, že gearingcommander.com to vztahuje k tachometrovým hodnotám, aby lidi věděli rozdíl oproti sériovýmu převodu (protože tacho bude ukazovat pořád stejně vzhledem k otáčkám motoru), tak když dobře "fouká" a vytáčím to na 6ku ke 13500 ot., tak jedu těch reálných 265! Dalších 300ot. už znamená 272! Myslím, že tady někde bude pravda..
Aprilia snad nemá skoro žádnou odchylku, takže 228 na Tuonu je hodně dobrý, když uvážím výkon šestistovky a větší hmotnost..
Jinak ostrej Supersport je v Brně stejně rychlej jako Superstock 1000.
V Brně podle mých převodů a otáček a se stejným výpočtem jako v Mostě dám maximálně 255Km/h ...docela rozdíl, co?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Včera v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |