globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto pro 154 cm
Ahoj, začínám pomalu uvažovat, že se konečně dokopu a udělám si papíry, problém ovšem nastává ve chvíli, kdy bych měla vybírat autoškolu a hlavně následně motorku.. Jsem fakt hoodně proporčně drobounka a to nejen výškou, ale i váhou, a tak zvažuji, zda se do toho vůbec pouštěť, nebo dál jezdit jen jako batůžek. Z váhy motorky mám na začátek taky dosti respektu.
Máte někdo zkušenosti, že Vám fakt něco sedlo a jste fakt dosti drobounké, případně i chlapi, co máte doma tak drobounké slečny? Obávam se, že budu mít obrovský problém i při výběru oblečení? Předem díky všem za odpovědi ?


Naposledy editováno 20.04.2024 19:26:21

Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 08:46 | Nahoru | #91
Přesně takovou kawu250 sem malé holce z Německa zvedal před lety v Janskýchz lázních (její fotr seděl na své motorce a jen na to čuměl ). Bylo to jen lehce odřené. Dnes to stojí ojeté 60 tisíc, což nic není.

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro 154 cm

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2024 v 09:35 | Nahoru | #92
100 lidí = 100 názorů na čem začít jezdit.
Jenže jste všichni pozapoměli co napsala hned na začátku.

Elern99 píše: Jsem fakt hoodně proporčně drobounka a to nejen výškou, ale i váhou.... Z váhy motorky mám na začátek taky dosti respektu.


Radit motorky s váhou 170kg nebo i 140kg, pro tento specifický případ pořád "obludy" a obhajovat to tvrzením že je důležitějží aby motorka měla to či ono než kolik váží.

Pro ni je nejdůležitější váha a výška sedla. Sere teď na to jestli má motorka startér, stavitelné tlumiče, LED světla, vstřikování, ABS, atd..... To bude řešit až bude o krok dál.

Jasně píše "na začátek respekt z váhy motorky" Mě z toho vychází že po tom, až se bude cítít přiměřeně schopná jezdit, tuhle "výcvikovou" motorku odloží(prodá) a poohlédne se po něčem jejímu srdci bližšímu. Takže nepřeskakujte. Téměř všechny tipy co zde padly jsou použitelné až v kroku číslo dva.
Napšte sem už konečně někdo motorku lehčí než je ČZ 175 s váhou 112Kg a výškou sedla 80cm(které se dá doma nožem snížit i na nějakých 75cm)!

PajdaXJR píše: Yamaha SRX 400 33 koní,34 Nm 110/70R-17,140/70R17 1 kotouč 320mm,4 pistkovy třmen ,vidlice KYB 38mm zdvih 140mm, zadní tlumič zdvih 100mm 9 stupňové nastavení předpětí , nádrž 14 l sedlo 760mm rozvor 1425mm váha 145 kg. Stačí ? Jo a spotřeba 00prd .


Nestačí, chtěl jsem odkaz na inzerát kde v ČR je možno tuhle motorku koupit.

Naposledy editováno 02.05.2024 09:43:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 09:48 | Nahoru | #93

bazin. píše:
Sere teď na to jestli má motorka startér, stavitelné tlumiče, LED světla, vstřikování, ABS, atd..... To bude řešit až bude o krok dál.



Ano, při první jízdě

(reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 09:53 | Nahoru | #94

PetrL3 píše: Ano, při první jízdě



Uz vidim jak to nakopava

Proste nekdo je zaslepen a nic s tim neudelame.

(reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 09:54 | Nahoru | #95

krokoš píše: PajdaXJR> čau, ja už som mu písal, ako si to nájde tu v motokatalógu. Pekná motorka, videl som ju naživo, teda 600-vku. Mne sa páčila , a aj zvuk, no ako som sa dočítal robili sa len verzie bez štartéru. A to pre dievča nič moc. Viem, mal som Yamahu XT 600 Z Ténéré, ja som mal verziu so štartérom, ale mala aj kick.

. Nevím jak 600,ale 400 má startér měl sem ji jako první jap.moto.

Naposledy editováno 02.05.2024 10:06:07

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 09:57 | Nahoru | #96
Pokud chce neco opravdu maleho a na jistotu. Tak klidne treba tohle.

A bude to pod zarukou a nove.

Naposledy editováno 02.05.2024 09:58:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 10:00 | Nahoru | #97
P_B> Přesně Malá 125 není problém za pár kaček, po čase uvidí jak (jestli) dál a uvidí se.

(reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 10:01 | Nahoru | #98

PetrL3 píše: P_B> Přesně Malá 125 není problém za pár kaček, po čase uvidí jak (jestli) dál a uvidí se.



Presne tak a po Ostrave mrstny a rychly

Pripadne jsem schopen domluvit na tom v okoli Prahy svezeni.

Naposledy editováno 02.05.2024 10:02:41

(reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 11:11 | Nahoru | #99
bazin.> Inspirován jiným diskusním vláknem sem dávám něco z návodu k té 487.

A jak to vidí zdejší motorkáři? Např.: https://www.motorkari.cz/tema/?t=124903
.

(reakce na) Moto pro 154 cm

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2024 v 12:08 | Nahoru | #100
bazin.> Tobě fakt nemá cenu něco vysvětlovat, ale pleteš té holce hlavu s těma bludama... Ta číza je fakt totálně mimo...Ta je vhodná pro někoho, kdo chce čízu, protože chce čízu a nic jinýho... Neexistuje žádný racionální důvod si to koupit...je to zastaralý, drahý, vibruje to, nejede to, smrdí od toho dvoutaktu celej člověk, pořád se to sype - pokud to člověk nedá pořádně dokupy, což je těžký, když už na to skoro nejsou pořádný díly a holka asi nebude úplně mechanik...Je to prostě úplná blbost, což by nestálo ani za komentář, kdyby jsi tu holku nenaváděl do průseru...

Pokud se chceš držet váhové kategorie, tak tady padly návrhy jako honda monkey nebo MSX, šla by určitě i honda cb125f nebo i jiná japonská dváca, která na tom bude váhově podobně, výkonově stejně nebo líp jako ta číza, ale uživatelsky úplně jinej vesmír...

Elern: kdyby jsi chtěla, skládám teď v garáži takovýho otloukánka CB125F - klidně si to můžeš zkusit-sednout si a svézt se i třeba... Bydlím mezi ostravou a opavou, tak to máš kousek...

(reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 12:46 | Nahoru | #101
bazin.> se porad tocis na te hmotnosti... muj litr ma neco pres 180kg ready to race a pocitove je to porad tezka motorka...

dulezite je jak je motorka zkonstruovana a kde ma teziste. ta tabulkova hmotnost by byla dulezita pokud by to nekdo planoval zvedat na bench

motorka s karburatorem a kick startem je pro nekoho kdo dnes ma zacinat vec, ktera ho odradi temer stoprocentne...

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro 154 cm

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2024 v 14:09 | Nahoru | #102
Číza má možná 112kg (ledatak suchá), ale pocitově tak nepůsobí. Kromě toho hranatá ČZ není ani nízká (kulatá 356 je). Ale hlavně je to špatný vtip!

Když to tu Bažin nahodil, myslel jsem že si dělá srandu. Ale myslet to vážně, to není normální. Na těhle sráčích jsme začínali před čtvrt stoletím jako chudí studenti, protože nic na nic jiného jsme neměli a tyhle šroty byly skoro zadarmo. Jezdilo to mizerně, byl to dost nepřívětivý stroj. Člověk furt něco opravoval a v něčem se vrtal. Tyhle stroje z nás vychovali schopné mechaniky.
Ještě furt mám jednu ČZ doma, tak se na tom jednou za pár let svezu, abych si připomněl, jaká bída to je a s chutí to zase na pár let strčil do kůlny.
Člověk má selektivní paměť, z mládí si pamatuje jen to pozitivní. Setkání s realitou ale tenhle problém rychle vyléčí. Zvlášť když člověk mezitím jezdí na něčem z tohohle tisíciletí.
Jediný důvod, proč se tyhle sráče už neprodávají za 1000Kč ale za desetitisíce je, že si to kupují 50-letí strejdové jako vzpomínku na mládí, aby se na to chodili dívat do garáže. Protože ani oni na tom už jezdit nechtějí.

Doporučovat to začátečníkovi a ještě k tomu drobné holce je přímo zvrácené. Asi jako doporučit dnes někomu jako první auto Škodu 105.

(reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 18:54 | Nahoru | #103

bazin. píše: 100 lidí = 100 názorů na čem začít jezdit.
Jenže jste všichni pozapoměli co napsala hned na začátku.

Nestačí, chtěl jsem odkaz na inzerát kde v ČR je možno tuhle motorku koupit.



Pises nesmysl. Pokud je clovek malej, a ma problem s hmotnosti a vyskou a ovladanim motorky, nema vubec lezt do provozu, a uz vubec ne na tom prehistorickym kramu co tady pises. Existujou epity (pitland.cz neco maji snad i v Ostrave ), pitbiky , trialky , a podobny "motokola", ktery jsou na nauceni se ovladat motorku vhodny, lehky (80kilo), maly, nizky, pohodlny, a provozujou se MIMO verejny silnice, tzn s minimalnim rizikem ze tohle "uceni" skonci "hodne spatne".

Neco do provozu bych resil az pak, a PORAD by to rozhodne nebyl muzejni strep, kterej stal za prd i v dobe svyho vzniku, natoz ted.

Howgh.

Naposledy editováno 03.05.2024 08:50:01

(reakce na) Moto pro 154 cm

2.5.2024 v 19:00 | Nahoru | #104

Deadman píše: ...Ještě furt mám jednu ČZ doma, tak se na tom jednou za pár let svezu, abych si připomněl, jaká bída to je a s chutí to zase na pár let strčil do kůlny...


Já to takhle udělal s panelkou Když se mi začne zdát, že Virago vůbec nejede a nebrzdí, projedu se pár dní na panelce. Zase si vzpomenu na techniku jízdy "nesmíš ubrat, jinak se nemusí podařit znovu rozjet na potřebnou rychlost" a "brzdi s dostatečným předstihem". A když po těch pár dnech přesednu zpátky na japonce, najednou je z něj supersport Zrychluje i do kopce a brzdí jako o život

Moto pro 154 cm

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2024 v 21:55 | Nahoru | #105
Není to nijak složité. Řekl bych, že existují jen tyto scénáře:

1)Elern99 bude mít touhu (jezdit na moto) a talent (vlohy). V tom případě se popere s tím co jí bylo naděleno, autoškolu dá na tom co tam zrovna mají. Pak nevidím problém aby motorku vybírala dle sympatií.

2)Elern99 bude mít touhu, ale nebude mít talent ani odhodlání. V tom případě se po pár pokusech nebo na doporučení vyprdne i na autoškolu, do provozu se nedostane a tím končí tato story.

3)Elern99 bude mít touhu, ale nebude mít talent. Nicméně má odhodlání, první neúspěchy neodradí, bude pilně trénovat (třeba ten pitbike) a pak se vracíme ke scénáři č.1



Mám kamaráda, bývalého kolegu, co se rozhodl, že se naučí hrát na akustickou kytaru. "Dám tomu 100 hodin a uvidíme" povídá. "To zní rozumně, jdi do toho" odpovědělo okolí.
Jelikož jsme společně s ostatními pracovali v zahraničí, spolubydlící byla naše nevyhnutelná role. Uvrženi do situace, kdy chtě nechtě jsme byli přítomni jeho prvním krůčkům.
Romantická představa společných chvil v obývacím pokoji, kdy kamarád si pobrnkává, přičemž ostatní se vesele baví jinou činností vzala rychle za své.
První 2 hodiny trénoval v obývacím pokoji. Poté byl odejit do prázdné místnosti, poté nedobrovolně zkoušel suterén, první patro, garáž, až nakonec skončil venku na dvoře za zvukotěsným sklem.
V prvních, dejme tomu 20 hodinách jsme se ostatními shodli, že musí trpět velmi závažnou formou choroby zvané hudební hluchota. Když otevřel ústa v pokusu o zpěv, psi v okolí začali vít (ten dvůr mu totiž zůstal po celé léto).
I přes nářek sténající fauny (a z uší krvácejících sousedů) ho odhodlání neopouštělo.
Někde kolem 50 hodiny byl již schopen z kytary vydat zvuky připomínající melodii. A v tento čas se naše cesty rozešly...

...po letech jsem byl jím byl pozván na komornější setkání, zahradní párty, která se nakonec přetransformovala do táborákového posezení u ohně za vydatné podpory alkoholu.
A hádejte co, ten pacholek měl před sebou zpěvník a sázel tam od Stánků přes Bednu od whisky až po Knockin' on heaven's door.
Co na tom, že zpěv zůstal na úrovni meluzíny, že tóny občas uletěly do jiné písně. Krásně jsme si to užili!

A co z toho plyne? Jde se naučit ledacos. Pokud bude Elern99 poleno z proporcionálních důvodů, stále tomu může dát třeba těch 100h.
Pokud na konci zabrnká rozeznatelnou melodii (udělá papíry, nezabije hned sebe nebo ostatní), může si nakonec jízdu na motorce pěkně užít. Nikdo z ní Sungha Junga (závodníka) mít nepotřebuje

Jo a respekt je důležitej-to není překážka.

Moto pro 154 cm

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2024 v 07:29 | Nahoru | #106
s oblečením určitě mít problém nebudeš, letos jsme sháněli věci přítelkyni a přišlo nám, že je většina věcí na holku spíš pro děti u tý motorky nebude tak problém váha, ale výška, jak tu psal Assa, jde o těžiště, z novější produkce určitě nějaký ten duke 200/390 kawa 250 atd.. máme doma pro přítelkyni gs 500e a pocitově dost lehká a nízká moto, určitě ta cbf 250 je dost super motorka, mám s ní vlastní zkušenost a co mi vždy přišlo jako nejhezčí malej bajk byla honda vtr 250.. hodně štěstí při výběru a rozhodně jdi do toho

Moto pro 154 cm

4.5.2024 v 04:59 | Nahoru | #107
Fejkovej profil a mastikulky se tu předbíhaj s radama jak Přemek Podlaha

Naposledy editováno 04.05.2024 05:00:33

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro 154 cm

4.5.2024 v 06:56 | Nahoru | #108
Bručíte tu kvůli ČZ 487 a přitom ve světě už konečně přišli na to že zařadit do výcviku nějakou tu hodinu se strojem staršího data výroby (ně s veteránem) není vůbec na škodu.
Dal bych to do osnov autoškol jako povinnost, dvě dvouhodinovky na něčem jako je tahle ČZ, nebo JAWA 634.

Naposledy editováno 04.05.2024 06:57:09

Moto pro 154 cm

4.5.2024 v 07:02 | Nahoru | #109
... twl, mohla by uz ta zbytecna diskuze o CZ mrdkach utichnout?

(reakce na) Moto pro 154 cm

4.5.2024 v 08:21 | Nahoru | #110
bazin.> Aha, takže strávit třetinu času výuky na muzejní technice. Myslíš to asi dobře, ale jdeš na to špatně. Ještě že ty osnovy nepíšeš ty

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro 154 cm

4.5.2024 v 14:57 | Nahoru | #111
Nebo tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 08:06 | Nahoru | #112
dva_hrnce> Chtě bych vidět jak by se k této úpravě postavila naše STK.

TomasNBK píše: bazin.> Aha, takže strávit třetinu času výuky na muzejní technice. Myslíš to asi dobře, ale jdeš na to špatně. Ještě že ty osnovy nepíšeš ty


Muzejní technika je předválečná produkce. Československá velkosériová výroba z 80let se naopak opět pomalu vrací zpět do provozu. Kdo chtěl zahraniční motorku už jí má. Tyhle mechanicky jednoduché stroje opět ožívají jako místní přibližovadla a dopravní prostředky od zaměstnání ve vzdálenosti +- 20km. Nejvíce asi babety a potom "dospělé" jednoválce.
Sehnat dnes 125ccm ČZ 476 a 488 je docela problém. Mlaďoši pochopili že jako vstup do "A" to není vůbec špatné, že jim to jsou schopni oservisovat jejich taťkové, nebo taťkové jejich kámošů. Narozdíl od čínských přibližovadel které jsou sice levnější ale neseženeš na ně nic.
V sobotu jsem byl na burze a mlaďochů co se tam přehrabovali v bednách s díly tam bylo celkem dost.

Naposledy editováno 06.05.2024 08:31:36

(reakce na) Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 08:45 | Nahoru | #113
Muzejní technika je předválečná produkce. Československá velkosériová výroba z 80let se naopak opět pomalu vrací zpět do provozu. Kdo chtěl zahraniční motorku už jí má. Tyhle mechanicky jednoduché stroje opět ožívají jako místní přibližovadla a dopravní prostředky od zaměstnání ve vzdálenosti +- 20km. Nejvíce asi babety a potom "dospělé" jednoválce.
Sehnat dnes 125ccm ČZ 476 a 488 je docela problém. Mlaďoši pochopili že jako vstup do "A" to není vůbec špatné, že jim to jsou schopni oservisovat jejich taťkové, nebo taťkové jejich kámošů. Narozdíl od čínských přibližovadel které jsou sice levnější ale neseženeš na ně nic.
V sobotu jsem byl na burze a mlaďochů co se tam přehrabovali v bednách s díly tam bylo celkem dost.

to je ale slušnej sranec, mlaďasů co na něčem jezdí mám kolem sebe, řekl bych, docela dost, ale žádnej po tomhle skvostu vůbec netouží a to i někteří to mají i v baráku

Naposledy editováno 06.05.2024 08:46:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 09:11 | Nahoru | #114

bazin. píše: Muzejní technika je předválečná produkce. Československá velkosériová výroba z 80let se naopak opět pomalu vrací zpět do provozu. Kdo chtěl zahraniční motorku už jí má. Tyhle mechanicky jednoduché stroje opět ožívají jako místní přibližovadla a dopravní prostředky od zaměstnání ve vzdálenosti +- 20km. Nejvíce asi babety a potom "dospělé" jednoválce.
Sehnat dnes 125ccm ČZ 476 a 488 je docela problém. Mlaďoši pochopili že jako vstup do "A" to není vůbec špatné, že jim to jsou schopni oservisovat jejich taťkové, nebo taťkové jejich kámošů. Narozdíl od čínských přibližovadel které jsou sice levnější ale neseženeš na ně nic.
V sobotu jsem byl na burze a mlaďochů co se tam přehrabovali v bednách s díly tam bylo celkem dost.


Ty vole, ty jsi beznadějně mimo. To se jen tak nevidí.
Ne, Československá velkosériová výroba z 80let se nevrací zpět do provozu. Tu skoupili 50-letí pánové jako vzpomínku na mládí a renovují to. Je to čistě nostalgická záležitost, nikdo na tom nejezdí z praktických důvodů.
Sehnat 125ccm ČZ 476 a 488 byl vždy problém. Před rozdělením řidičáků do několika tříd to vůbec nikdo nechtěl, v době výroby to nikdo nekupoval, všichni brali raději 175ccm. Poptávka nastala až před desetiletím se zavedením ŘP do 125ccm od 16 let. A to zejména kvůli absenci 125ccm ojetin na českém trhu. Dnes po asi 15 letech je už na trhu spousta moderních 125ccm ojetin, takže zájem o tyhle vykopávky klesá.
Ne, mlaďasi nestojí o tyhle vykopávky, alespoň ne sami od sebe. To jim podsouvají tatíci, co se s těmito vykopávkami vracejí do mládí.

bazin. píše: Bručíte tu kvůli ČZ 487 a přitom ve světě už konečně přišli na to že zařadit do výcviku nějakou tu hodinu se strojem staršího data výroby (ně s veteránem) není vůbec na škodu.
Dal bych to do osnov autoškol jako povinnost, dvě dvouhodinovky na něčem jako je tahle ČZ, nebo JAWA 634.



Přečti si ten článek znovu. Ta autoškola jasně vysvětluje, že důvodem je to, že výcvik probíhá v moderním autě se všemožnými asistenty - držení v pruhu, automatické brždění, kontrola stability a trakce, asistent rozjezdu.... zatímco většina absolventů si pak koupí levnou ojetinu z 90tek nebo přelomu tisíciletí, která bude mít pouze jednoduché ABS.
V případě motorek je to obdobné - moderní motorky mají dnes běžně náklonové ABS, kontrolu trakce, vstřikování. Absolvent si pak koupí motorku z přelomu tisíciletí, která nemá nic, v lepším případě alespoň vstřikování. Zde je ale praktický rozdíl, že autoškoly v ČR jezdí obvykle na starších ojetinách, které ABS, natož TC nemají. Smysluplné by tedy bylo přidat 10 minutové seznámení s karburátorem s ručním sytičem na něčem jako je CB500, což je typická první motorka za pár korun pro dnešního začátečníka. Nic staršího si obvykle už nikdo nekupuje.

Cpát do autoškoly socialistickou dvoutaktní vykopávku je asi jako kdyby se v autoškole na auto učilo jak se rozjet s autem s ručním předstihem a převodovkou bez synchronů.

Naposledy editováno 06.05.2024 09:15:41

Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 09:38 | Nahoru | #115
Koupit si cokoliv z ČSSR produkce může jenom psychicky narušenej člověk. Mladej člověk na ČZ či na Jawě by dosáhl leda tak společenskýho znemožnění a toho, že by si nevrznul.

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 10:07 | Nahoru | #116
autoforum nikdy nezklame

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 10:37 | Nahoru | #117
Deadman>
Technik teoretik Zapšklý důchodce který v mládí neměl možnost nic jiného než Jawu 350. Ano, dnes je doba trošku dál než když jsi si na konci devadesátek koupil svobodně první "Japonskou" motorku, možná jako první v ulici a byl jsi king. Proto ta zášť. Jenže tahle "zloba" na ČSSR produkci už naštěstí dnešní omladinu netíží. Zjistily že i když motorky nejsou designově žádná láce, jezdit po okolí se na tom dá a udržet je v provozuschopném stavu není žádný velký problém.
V 16-ti moc peněz na koupi moderní motorky není, protože se v první řadě řeší chytrý mobil - kredit - zn. hadry a boty - každý den plechovka energi drinku a 2x měsíčně pařba s min. litrem v kapse.
Motorka se pořád musí financovat z peněz rodičů. A ti už teď konečně přišli na to že koupě hezkého, moderního, čínského stroje není vůbec výhra. Osobně jsem byl u toho když přijela paní s dorostencem a s Yukinou na vozíku, že si tam jejich mladej po telefonu domluvil servis motorky. Technik vyšel ze dveří a když viděl co je přikurtováno na vozíku překl ať to nesundávají že on to dělat nebude. Kňourající paní poradil ať to odveze tam co to koupily, načež mu odpověděla že ten obchod už neexistuje a nikdo jí to přijmout do opravy nechce.
Koupě japonce se řeší až s A2 řidičákem.

Deadman píše: moderní motorky mají dnes běžně náklonové ABS, kontrolu trakce, vstřikování.

Náklonové ABS a kontrolu trakce A2 500ccm většinoiu nemají stejně jako základní modely 600-750ccm. To je ve výbavě až u těch vyšších modelů, nebo někdy jako příplatková těch základních.

Deadman píše: CB500, což je typická první motorka za pár korun pro dnešního začátečníka. Nic staršího si obvykle už nikdo nekupuje.

Jo, ale až v 18-ti s A2 řidičákem, v 16-ti je jen 125ccm 11KW. Máš to popletené.

Deadman píše: rozjet s autem s ručním předstihem a převodovkou bez synchronů.

Už ve 30 letech byl u osobáků odstředivý regulátor předstihu. Je vidět že máš o technice přehled. Odborník od klávesnice
Ten příměr se týkal aut z přelomu 80-90 let aby věděli jak se točí volantem a brzdí bez posilovačů. Podřadit s meziplynem je občas nutno i dnes v moderních autech.

Naposledy editováno 06.05.2024 10:39:18

(reakce na) Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 10:56 | Nahoru | #118
bazin.> Ty v tom máš dobrej chaos.. Yuki si koupí možná někdo, kdo o motorkách ví úplný kulový.
Před školama dnes běžně stojí 125ccm Hondy, Yamahy apod.
Žádný čínský sračky moc vidět nejsou, i když to se možná brzy změní.
Co ale nevidím skoro vůbec je cokoliv s nápisem Jawa nebo ČZ.

Lidi dneska prachy maj, asi ne všichni, ale spousta mladých dnes rodiče podporují ve všem možném takovým způsobem, o kterém se nám mohlo zdát...

Kontrolu trakce má dnes kde co, třeba novej Hornet kterého šéf koupil do autoškoly loni.
ABS je povinné, jestli je naklonove nebo ne je skoro fuk, kdo umí ten ho nepotřebuje a kdo je jelito, rozbije se i přes dvacet asistentů.

Můžu se zeptat v čem a na čem jezdíš ty, popř. Tvoje děti?

Já měl fichtla, Jawku 634, do 25 let jsem měl jako daily car Trabanta...
Dnes bych nic z toho svému dítěti do ruk nedal, určitě ne na běžné ježdění v dnešním provozu..

(reakce na) Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 11:04 | Nahoru | #119

assassin píše: autoforum nikdy nezklame



Plnej internet takových

(reakce na) Moto pro 154 cm

6.5.2024 v 11:35 | Nahoru | #120
bazin.> golf mk2 ale nebude zrovna stroj kde se da ucit jizda bez posilovacu, nebo mi neco uniklo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
žádost o doporučení motorky Yamaha MT-03, Kawasaki Z 400, KTM Duke 390, Honda CB... Dumba265 24 30.11.2022 v 18:35 Jawamaha
Jakou motorku Yamaha YZF-R3 Motojenej69 14 26.7.2022 v 11:35 Motojenej69
girpo ukazatel z aliexpressu Yamaha YZF-R3 _Ricardo_ 1 1.5.2022 v 19:43 kerut
Vaše spokojenost a poznatky k helmá... Yamaha YZF-R3 HonzaTM 11 31.7.2021 v 14:31 Gahan37
Yamaha r3 - problém otáčky přes 400... Yamaha YZF-R3 máca_r3 1 9.4.2021 v 20:59 Slávek-TDM


TOPlist