globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ventilové podložky
16.3.2024 v 18:57
Měl bych dotaz na zkušené: jak se může stát, že nejslabší ventilová vymezovací podložka je stále příliš silná?
Upřesním situaci: Provádím servis na motoru GS550MZ (1981), musel jsem rozebrat celý vršek kvůli přetěsnění (tzn. hlava a blok válců šel dolů). Po složení jsem měřil ventilové vůle a na jednom ventilu (1. válec, výfukový ventil) jsem nedostal do "spáry" nejslabší spárovou měrku 0,02 mm, takže pokud tam nějaká vůle je, tak menší než 0,02 mm. Není tam co špatně složit nebo nasadit, je to celkem blbuvzdorné, ale když jsem kvůli seřízení vůlí zjišťoval tloušťky stávajících podložek, na daném ventilu je nejslabší, jaká lze sehnat, tj. 2,15 mm. Předepsaná vůle na všech ventilech je 0,03 až 0,08 mm. Setkal se s tímto někdo, případně jak to řešit? Respektive jak je vůbec možné, že toto vzniklo? A taky jak zjistit, jestli tam nějaká vůle je nebo jestli vačka stále tlačí na podložku?

1 reakcí na tento příspěvek Ventilové podložky

17.3.2024 v 16:51 | Nahoru | #1
Zkus podložkou nebo zdvihatkem zatočit, jestli to půjde máš tam vůli 0,00-0,02 mm

(reakce na) Ventilové podložky

17.3.2024 v 18:46 | Nahoru | #2
geloš> To jde, ale vzhledem k tomu, že tam je dost oleje, myslím si, že by šlo otočit i kdyby tam byl malý tlak od vačky (bez vůle).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedostupné díly GS550M Suzuki GS 550 MEK0TA 7 24.3.2023 v 22:19 combust
Kluzáky předních vidlic Suzuki GS 550 Juze 1 28.1.2020 v 05:53 milor
suzuki GS 550 T Suzuki GS 550 Radimol 2 17.6.2019 v 22:57 Radimol
Zapalovani-kladivka Suzuki GS 550 červ66 6 18.4.2018 v 09:35 Maxipes_Fík
Po vytočení a následném zavření ply... Suzuki GS 550 MirekBT1100 13 12.4.2018 v 17:51 gagtoy


TOPlist