globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
ahoj, protekaj mi karburatory, rovnou do vypoustecich hadicek z plovakovych komor....jakmile nastartuju, zacne to chcat a motor skomira

co s tim, eventuelne kam s tim Praha?

poklepal jsem vsechny komory a dva chcat prestaly, dve nedokazu zastavit, zaviraci sroubky jsou vymenene

moto ma 40+ let, minuly rok jsem nechal seridit podtlaky a od te doby to zacalo

Naposledy editováno 18.05.2023 12:26:45

1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

18.5.2023 v 12:38 | Nahoru | #1
...a při tom synchru nikdo nic nerozebíral, ty plovákovky (byly to jen podtlaky, nebo někdo dělal celý karbce) ? Nezavíraj asi jehláky, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

18.5.2023 v 13:34 | Nahoru | #2
t_freedom> nerozebiral, jen podtlaky

obcas se to probere, obcas tece...ty dva ted tect neprestavaj

zajimave je, ze jsem to probral po zime (vypusteny karbece) na prvni skytnuti, nechal bezet 10 min, vse v pohode a pak nastartuju sbalenej a oblecenej v plny polni a vidim tu louzi

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

18.5.2023 v 14:21 | Nahoru | #3
Kilek> je to duchařina...ale pokud jsou třeba vysoký hladiny, může se to projevit až za čas ( v řádu minut), když to tam furt dotejká... karbce jsou vopruz...

x-krát se mi to stalo po zimě na Ducati 900SS..a pak se to rozchodilo a bylo to zase ok...
mohl tam klidně doplout nějakej bordel a jehla nedovře...a podle toho jak moc to netěsní, dřív a nebo později bude chcát přepadem. Já mám pumpu, Bol 'd or má jen spád s kohoutem (podtlakovým) ? ...přemýšlím jak diagnostikovat jasnou příčinu...

1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

18.5.2023 v 16:12 | Nahoru | #4
To budú ihlové ventily...
Treba to rozobrat vyčistiť a nanovo nastaviť výšku,ked uz sa s tým človek hrá...alebo otočiť pár krát motorku dole hlavou aby sa to vyplavilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

Skvělá odpověď, děkuji! 18.5.2023 v 21:10 | Nahoru | #5
Marná snaha pomocí meditace na netu najít alternativu pro jedinej rozumnej způsob?
Vyndat, rozebrat, zkontrolovat a vyčistit (hladina se tam nastavit nedá protože jsou celoplastový plováky takže o starost míň).
A je celkem fuk jaká je prvotní příčina. Protejká to protože prostě nedovírají ventily. Nedovírají protože je něco (oxid, pryskyřice, nečistota...) na sedle nebo ventilu (nebo taky může být už poškozený sedlo nebo kaput plovák nebo ten ventil vázne nebo...). Takže špína, opotřebení a sajrajt z mizernýho benzínu. Ven s tím a je jasno.

Hokuspokus se dá vzít nějakej čistič na benzínový vstřikovače/soustavy apod. Nějakou láhev s tím čističem napojit na hadičku co vede ke karburátorům a několikrát propláchnout (chytat to dole z hadiček přepadu s otevřenejma odkalovákama u těch co tečou, pak se zavřenejma atd.). Ale to je taková berlička pro ty co jsou líný to jednoduše vyndat a rozebrat.

3 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

19.5.2023 v 07:05 | Nahoru | #6
Toto je ináč vec, čo si málo ľudí uvedomuje, keď si kupujú takýto typ motorky, 4 karburátory, teraz ešte pekne schované, kým to človek vytiahne, rozoberie, nastaví, znova zloží, nahodí na motorku...S tým je robota a dnes sú to naozaj motorky len pre ľudí čo majú chuť potrebné vybavenie a hlavne vedomosti ako si to urobiť..Lebo dávať to niekomu furt aby mi to urobil, tak to radšej hodím z útesu...
Ďalšia vec je,že dnes ani v tých servisoch častokrát nie sú ľudia, čo s tým vedia,alebo ktorým sa chce...Lebo to toto je presne ten typ nezaplatenej roboty si myslím...

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

19.5.2023 v 09:22 | Nahoru | #7
combust>

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

19.5.2023 v 09:23 | Nahoru | #8
Rick_James>

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

19.5.2023 v 15:26 | Nahoru | #9
Rick_James> tady to vypadá že jí "maldej" podědil...podle fotek ... no, mě to čeká taky... přesně tahle nám stojí v garáži - tátova, ale já tedy žádnej Honda entuziast nejsem. Po tom co jsem asi před 15 roky přesedlal na Italy mě už tyhle mastodonty nelákaj...

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

Skvělá odpověď, děkuji! 19.5.2023 v 16:44 | Nahoru | #10
Celý karburátory ven, rozebrat a prohnat ultrazvukem. Potom vyměnit opotřebované části a pak teprv řešit dál. V praze třeba throttlepunks.cz nebo motomechanik.cz.

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

19.5.2023 v 18:26 | Nahoru | #11

Rick_James píše: Toto je ináč vec, čo si málo ľudí uvedomuje, keď si kupujú takýto typ motorky, 4 karburátory, teraz ešte pekne schované, kým to človek vytiahne, rozoberie, nastaví, znova zloží, nahodí na motorku...S tým je robota ...


A ještě je sranda, když to skládáš zpátky a přitom se ti tam dostane nějaký bordel, třeba z příruby, a pak znovu zjišťuješ co se děje...

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

Skvělá odpověď, děkuji! 21.5.2023 v 13:10 | Nahoru | #12
Pochopil jsem správně, že po seřízení to chvíli fungovalo,pak jsi na zimu vypustil karbece, na jaře nalil benál a po chvíli se otevřelo peklo? Jestli ano, prostě ti těch vypuštěných, před tím mnohaletým provozem zanesených karbecích to přes zimu vyschlo,zkamenělo, když jsi na jaře nalil benál oloupalo ze ze stěn a napadalo do mechanizmu?
...Takže karbeci na ultrazvuk vyčistit, zprovoznit na továrním nastavení, chvíli potýrat a znovu na pořádné seřízení podtlaků. U starejch vran se prostě špinavý karbeci na zimu nevypouštějí, naopak, občas se jim tam kohoutem plivne benál, aby ten bordel uvnitř úplně nevyschnul. Vypouštějí se pouze pravidelně čištěné, opečovávané karbecy a i to 's výhradou'.

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

4.9.2023 v 16:44 | Nahoru | #13
tak karburatory jsou venku a neprijde mi to nijaka hruza na prvnim...s hlavni jehlou slo hnout az po odtrhnuti, ale trysky plus minus ciste...bohuzel nemam ultrazvuk, tak to vezmu cisticem jedna, druha strana a uvidi se

diky vsem za rady a kuraz :)



Naposledy editováno 04.09.2023 16:45:47

1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2023 v 17:53 | Nahoru | #14
Ty jehlovy ventily skoukni hlavne z druhe strany (je tam takovy maly pin na perku). Musi chodit uplne volne bez zadrhavani, jinak nedotlaci tesneni do dorazu a bude protekat.


Naposledy editováno 04.09.2023 17:55:29

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

4.9.2023 v 18:35 | Nahoru | #15
porad mi neni jasny, jak to preteka...tzn ze plovakova jehla neucpe privod paliva do komory?

tam mi neprijde moc co vykoumat

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

4.9.2023 v 18:37 | Nahoru | #16
Slávek-TDM> aha, perko je uvnitr....u jednoho chodi, zbytek zpatky rozebrat! dik

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

4.9.2023 v 19:32 | Nahoru | #17
urob si test tesnosti ventilov pomocou hustilky a mydlovej vody...prípadne namiesto vaničky použi priehľadný kelímok od tresky a uvidíš ako to tečie a kde...
môže to tiecť aj okolo toho mosadz puzdra sedla ventilu čo je v telese karbecu...

2 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2023 v 21:23 | Nahoru | #18
Nazdar!
Tak už je to hotové?
Inak ja keď som robil na mojej Honde, po čistení a výmene fitingov, poskladal, zmontoval nasadil benzínovú hadicu novú, prevrátil celý karbec dole hlavou a fúkal čo to dá......
Nesyčal.
Vrátil do normalnej polohy, fúkal, prepúštal.
Prevrátil, neprepúštal. Vrátil, prepúštal.
Namontoval na moto a... funguje !

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

4.9.2023 v 23:42 | Nahoru | #19
No jo, to jsou ty senzory, to uz na ceste neopravis, zlaty karburatory

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

5.9.2023 v 08:07 | Nahoru | #20
Eastrider> aha, diky za tip! vyzkousim....mam to ted vycistene a složené na stole

Naposledy editováno 05.09.2023 08:55:47

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

5.9.2023 v 08:10 | Nahoru | #21
mimochodem, chapete tento setup? je to zrejme bypass vakuoveho ventilu, ze? premyslim to dat pryc do originalu, posledni dobou jsem to nemusel pouzivat pri startech

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2023 v 12:33 | Nahoru | #22
na sekačce jsem měl problém, že při vyjetí uplně do sucha se ten jehlový ventil nevrátil zpátky do vedení, protože byl vyjetý celou délkou ven (prostě se netrefil zpátky do dírky ), jak byly plováky na dně a taky mi to protíkalo.

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

5.9.2023 v 15:33 | Nahoru | #23

Eastrider píše: Nazdar!
po čistení a výmene fitingov, poskladal, zmontoval nasadil benzínovú hadicu novú, prevrátil celý karbec dole hlavou a fúkal čo to dá......
Nesyčal.
Vrátil do normalnej polohy, fúkal, prepúštal.
Prevrátil, neprepúštal. Vrátil, prepúštal



funguje stejne :) jupii, tak ted snad i na moto...stejne nechapu, cim to bylo....karbece byly vesmes cisty, seklej plovak tezko, plovakovy jehly sedely kde mely

Naposledy editováno 05.09.2023 15:33:22

tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

6.9.2023 v 19:24 | Nahoru | #24
namontovano a chcije...jak to?!

zkrouceny plovaky co potkaj doraz driv nez zapadne ventil, ale jakto, ze vzhuru nohama zavrou?

1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2023 v 20:01 | Nahoru | #25
Spis zadrhavaji osicky plovaku nebo jehla v sachte Nebo plovaky neplavou. Chcije to i bez behu motoru nebo az po nastartovani? To je sraniho se staryma karbcema...

(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech

6.9.2023 v 21:09 | Nahoru | #26

Slávek-TDM píše: Spis zadrhavaji osicky plovaku nebo jehla v sachte Nebo plovaky neplavou. Chcije to i bez behu motoru nebo az po nastartovani? To je sraniho se staryma karbcema...



osicky jsou volny a cisty, plovaky jsem prohledl ale plavat netestoval...chcije to jen kdyz motor bezi, pak se to ustali, asi vypne podtlakovy ventil?

Naposledy editováno 06.09.2023 21:09:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo [1 ... 15, 16] Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 472 22.7.2023 v 23:37 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist