globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...


Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

9.11.2017 v 07:58 | Nahoru | #421
už jsem to objednal z ebay, tak až to přijde tak poreferuju. cena 180,- tak sem zvědav, ten starý už by bohužel bez obrábění nešel spravit, za ty roky se vydřela drážka ve které je pojistný kroužek co drží převlečnou matici, takže po zašroubování člověk neměl vůbec dobrý pocit, sice to teklo jinama, ale aby mi za jízdy upad celý kohout, to nechci riskovat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

21.11.2017 v 14:15 | Nahoru | #422
Ahoj, koupil jsem tady od Dokiho 750 F2 Bol d´or 82´ se sajdou. Nemáte typ na plexi? Origo je pasé, na ebay jsou ve stejném stavu jako to moje... Klidně budu jezdit druhovýrobu a origo si nechám. Přijde mi škoda ho uplně zničit.

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

5.12.2017 v 16:30 | Nahoru | #423
JimHawkey>

Ahoj, také jsem řešil stejný problém a nevím v jakém stavu je Tvoje plexi, ale já ho měl úplně neprůhledné, matné. Chtěl jsem mít originál a nezbylo nic jiného než sehnat jiné, nebo vyčistit. Jak píšeš, na ebay stejný nebo horší stav a tak jsem mé zkusil vyčistit. Koupil jsem sadu na čištění plastových světel a téměř bez nějaké velké námahy se povedlo plexi vyleštit. Výsledek byl překvapivě dobrý. Přípravek je od firmy Turtle wax headlight restorer ( foto přidávám, cena cca 300,- ). Obsahuje dvě varianty na vyčištění. První, tu jsem použil já, jen se rozetře jemná brusná pasta a pak se rozleští, druhá je za použití jemných brusných houbiček a zase leštění.
Kdyby to dopředu bylo vyloučené renovovat, mám doma dvě plexi náhradní, asi bych jedno mohl nechat.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

Skvělá odpověď, děkuji! 31.12.2017 v 22:08 | Nahoru | #424

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

21.5.2018 v 09:28 | Nahoru | #425
Ahoj chlapi, řeším těď na hondě dobíjení
když rozsvítím světla tak to málo dobijí, napětí spadne na 11 Volt cca
bez světel tam je 13 při cca 4000 otáčkách, při 8000 to vyleze až ke 14ti voltum se světlama to spadne na 12V
takže předpokládám že takhle se to chovat nemá, včera jsem prostříkal konektory sprejem na kontakty zlepšení málo nebo žádné.
takže dál je na řadě asi regulátor, nebo napadne někoho něco jiného?
někde jsem četl že tam bude fungovat regulátor ze škodovky?
koukám že už jste tady řešili Elysys, mrknu se po něm

ps dotaz na ty aditiva do benzínu, je to nutný?

Naposledy editováno 21.05.2018 10:04:45

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

21.5.2018 v 18:36 | Nahoru | #426
uhliky na alternatoru, vymena...je to par stovek...pripadne ten regulator, ale u obou teorii je zvlastni, ze to doleze, nebo ze se to zastavi na 14V

ps:aditiva nutna nejsou
ps2: regulator bych koupil pres ebay pouzity, nebo novy...napr. z Nemecka

at se vam vsem dari!

Naposledy editováno 21.05.2018 18:40:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

21.5.2018 v 21:31 | Nahoru | #427
Kilek> ok zkusim ty uhliky, diky za napad
jo chova se to divne a mam pocit ze se to zhorsuje
nevi nekdo kde se daji sehnat ty uhliky alternatoru? nasel jsem original honda za cca 1000kc jeden, potom na ebayi z USA druhovyroba celkem levne ale pujde to sem tak dva tydny, nebo nejaka nahrada?

Naposledy editováno 22.05.2018 20:22:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

28.5.2018 v 22:52 | Nahoru | #428
WHTRDR> ...o fous levnější

https://www.ebay.de/...7:g:4H4AAMXQgoBRhP5U

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

29.5.2018 v 17:54 | Nahoru | #429
wh> zkus urcite nejdriv ty uhliky vyndat a prohlednout....melo by to byt par sroubu kolem alternatoru

Naposledy editováno 29.05.2018 18:05:58

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.6.2018 v 22:29 | Nahoru | #430
Cus prodávám boldorka RC 01 na díly s motorem 900 c. Dal mnoho nd. Zdravotní důvody končím. 720270856 Praha

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.6.2018 v 00:11 | Nahoru | #431
Duritio> hej, to me mrzi, ale at se dari a prijdes na to jak se zdravim

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

17.6.2018 v 12:57 | Nahoru | #432
Ahoj, koupil jsem pred rokem boldorka, rocnik 81.Potreboval bych par rad ohledne nastelovani karbecu. Karburator jsem po zime cistil, plovaky nastavil, podle servisniho manualu, puvodne byly prilis nizko, ted licuji s hranou karbecu. Rovnoběžné trysky jsem nastavil na 2 otacky. Moto mi nechtelo naskočit, tak jsem odmontoval nadrz, do strikacky jsem nalil benzin a ted žere jak protrzena.
Můžete mi říct, jak seridit karbece, jakou hladinu zvolit v plovakove komoře? Diky Honza

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

17.6.2018 v 16:50 | Nahoru | #433
CV karbecy z Boldora, to je kapitola sama za sebe. Jak jsi nastavoval hladinu? 900 má celoplastový plovaky...

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

17.6.2018 v 18:20 | Nahoru | #434
Dřík> Muj karbec je po repasi, ma plovaky asi ze 750,s kovovym jazyckem. Kdyz dam karbec do 45° tak je plovak presne s hranou karburatoru ve výšce 1,6cm.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

17.6.2018 v 19:54 | Nahoru | #435
aha...tak to pak jo. plovák má být 15,5mm od dělící plochy, takže to máš dobře.
To žere jako protržená znamená co? Kolik na 100km?

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

17.6.2018 v 20:03 | Nahoru | #436
Když sundam kryt plovakove komory, tak plovak mam od te hrana 1,6cm,jestli je to tak dobře? Když jsem nastartoval, tak to střílelo do výfuku a smrdelo to benzinem, svicky mokré a černé. Sezralo to asi behem minuty na volnobeh 250ml.Jinak pred tim byl plovak dost nizko, podle hladiny asi ve čtvrtině plovakove komory, volnobezne trysky povolene na max 1 otacku, motor nedrzel otacky, stale se muselo regulovat. Za plynem nesel vubec.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.6.2018 v 08:04 | Nahoru | #437
ano ano...tak je to nastavený OK. Kontroloval jsem to i v manuálu pro 750.
U Tebe bude obligátní problém a to ten, že se Ti karbecy přelívají...jehličky nezavřou benzin a ten valí přes vzdušníky a komínek trysky ven.
Nejlepší je je vyndat ven a zkusit s nějakou externí nádrží (např. flaška zavěšená na stěně apod.) jak se chovají. Nic jinýho nemůže zpusobit takovej "benzinopád"

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.6.2018 v 13:26 | Nahoru | #438
Napadlo mě, že bych to mohl vytahnout, misto misek dat sklenicku a koukat jestli to zavře.Pripadne nastavit hladinu, tak aby ty trysky byly potopeny, ale hladina nestoupala. Dřív mi tekl benal prvnim karburatorem prepadem ven, teď ale ne, a to jsou hladiny o pulku výš.
Po vyčištění karbce mi tam vubec netekl benzin, vzal jsem strikacku a tlakem to protahl,ten benzin tam samospadem vubec nesel. Jehly jsou novy.
Ještě jeden dotaz, bohatost se nastavuje hladinou a pripadne vetsi tryskou?

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2018 v 16:42 | Nahoru | #439
Usaď je do nějakýho stativu, nebo svěráku, dej na odkalováky průhledný hadičky a zafixuj je na tělech, a pusť do nich benzin. Princip spojených nádob Ti ukáže pozici hladin. Měly by být plus minus stejně a nesmí se Ti potit vzduchové trysky na vstupu do difusoru ze strany filtru. Pokud ano, máš ji moc vysoko.
To že jsou výš a nepřechcávají se je nesmysl...v plovákovkách jsou přepadový trubičky, takže to musí pouštět pokud to přejde nad ně (sifon). Mrkni pořádně na ty trubičky...dost často bývají prasknutý...vlásenková prasklina a pak propouští přes ni.
Bohatost, pokud nemáš otevřený sání nebo jný laufy nemusíš řešit...myslím tím hlavní systém. Přechod doladíš pilotama (šroubky zespoda hrdel jdoucích do motoru (jsou tam takový komínky). Základní nastavení je 1,5 otáčky od zavřené polohy...já ale doporučuju nejmíň 1 a 3/4.

Naposledy editováno 26.06.2018 16:42:28

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

13.7.2018 v 00:36 | Nahoru | #440
Nastavil jsem piloty na 1,5 otacky, sesynchronizoval. Drzelo si to otacky, start na brnk.
Po dvou dnech jsem to nemohl nakopnout, na volnobeh to strili do vyfuku, otacky se meni v zavislosti teploty motoru, cim teplejsi, tim vic to jde do tocek a ja musim stahnout volnobeh. Pri jizde to cuka.
Jaka ma byt velikost trysek?

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.7.2018 v 10:44 | Nahoru | #441

Kilek píše: wh> zkus urcite nejdriv ty uhliky vyndat a prohlednout....melo by to byt par sroubu kolem alternatoru


tak jsem na to vcera koukal to je masakr ty šroubky vůbec nejdou povolit u těch uhlíků

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

30.7.2018 v 13:17 | Nahoru | #442
Jenik85> ahoj, sorry, dlouho jsem tu nebyl. Tovární osazení je 68 a 98.
Máš ty karbecy pořádně vyčištěný? Včetně zalisovaných trysek voloběhu?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.8.2018 v 14:24 | Nahoru | #443
tak to vypadá že mám proraženej rotor, mezi kroužkama ukazuje asi půl ohmu , co myslíte dát někam převinout nebo shánět jinej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.8.2018 v 10:41 | Nahoru | #444
WHTRDR> a co je na tom špatně? Prorazenej by byl,kdybys nenameril nic ;)
Jinak tady: https://www.previjeni-regulatory.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.8.2018 v 18:09 | Nahoru | #445
Dřík> mno podle manuálu má být 4-6 ohmu, cokoliv min je spatne prej

BTW netuší někdo jakej je na rotoru závit u toho šroubu co ho drží? jako jestli pravej nebo levej

Naposledy editováno 13.08.2018 22:11:05

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2018 v 18:08 | Nahoru | #446
WHTRDR> Pravej...

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.9.2018 v 16:33 | Nahoru | #447
ahoj, nemate nekdo online manual na cb900f2 boldor? shanim to kde muzu, ale nemuzu to nikde poradne najit..

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.9.2018 v 19:50 | Nahoru | #448
ahoj, nemam ho oskenovany...online jen dily

https://www.techbook...900-dohc-Fours-78-84

kdyby nekdo stal o to ho oskenovat a publikovat, zapujcim ho

Naposledy editováno 06.09.2018 19:53:57

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.9.2018 v 14:42 | Nahoru | #449
tady na stránkách je ke stažení
v anglictine

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

7.9.2018 v 18:13 | Nahoru | #450

WHTRDR píše: tady na stránkách je ke stažení
v anglictine

kde presne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal


TOPlist