1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda, Kawasaki
dva_hrnce píše: Mr.Dreamer> jenže cb650 je čtyřválec..
Do 6 tis.ot to je hodný, skoro bych řekl zdechlejsi než ten dvouválec.
Pak to chytne saze, ale to už letíš na dvojku přes kilo, kopneš za tři a máš tam stopade.
Naopak pokud se bude soplit 90-100 na šestku, tak každé předjetí bud rozmyslet nebo jít o tři kvalty dolů. A při klidné jízdě se pod 5/100 nedostanes.
Mě ta 650 prostě vyhovuje nejméně, to už je mi ta ER6 sympatičtější, i když stejně jako 500 je v nízkých otáčkách nervózní a ve městě zas kolikrát řešíš, jestli půlit dvojku spojkou nebo tam cpat jedničku.
To pětikilo mi proti ER6 přijde v tomhle o fous lepší.
A 650 je to jedno úplně, dáš šestku, zavřeš plyn a ona jede 28km/h na volnoběh a neprotestuje..
Já bejt na jeho místě, tak se na tom všem svezu a neptám se ostatních
Psal jsem japonské 650 DVOUVÁLCE , CB 650/hornet jsem nezmiňoval, určitě ta motorka je pro někoho dobrá, ale mě ten motor naprosto nesedne. Nikde není silnej, nikde není slabej. Jediná tahle cestovnější 4válcová šestka, která fungovala dobře ve vysokých otáčkách, byla F4, úžasný stroj. Nová CBR 650F pak byla hrozné zklamání, protože to úplně ztratilo tu dravost (pro někoho to je určitě bezva motorka).
Jinak ty 650 dvouválce, ať už V nebo řadové, dole táhnou skvěle. Pokud ti to netáhne plynule od volnoběhu, je s tou motorkou něco špatně. Jasně, nenajdeš tam plný výkon, ale o tom tady nemluvíme. Nedovedu si představit, že by CB 500 někoho déle než půl roku oslovovala svou "silou, sportovním projevem a mužností", to už i Ninja 400 je dravější. Proto jsem právě říkal, že možná i dvouvál 650 bude časem slabý, ale nic slabšího mi nedává smysl jako cokoli jiného, než mezistupeň.
Jinak souhlas, když je možnost si každou projet, je to nejlepší. Ale i když všechny sežene k vyzkoušení, bude těžké odhadnout, jaký pocit z nich bude mít za rok, jaký za 5. Kupovat si motorku na dlouhodobé používání je vždy záludné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda, Kawasaki
Jinak naprostý souhlas se vším, nic ve zlem, to jen ty jsi mu dal další alternativu a já jen upřesnil tento co chce je 4V.
Neříkám že netáhnou od volnoběhu, ale kdyz necháš spadnout řadový dvouvál na volnoběh na druhý rychlostní stupeň a pak to nakrmis, tak já osobně mám pocit, že se chce klikovce vyskočit ven.. ten 4V si tuhle situaci přebere úplně jinak.
Záludné to možná je, já si před 15 lety koupil moto na které jsem se předtím ani nesvezl a mám ji pořád, navíc mě pořád baví a popravdě nevím, za co bych to dnes vyměnil (pokud bych neměl zbytečných 500tis.Kč + a nechystal se objet svět na cenduru..
Ed: tobě možná nic slabšího smysl nedává, já bych ve věku 60+ na nějaké courani se okolo komína po okreskach zase asi nepotřeboval nic víc než tu CB500..
Ale to bude dost individuální, ty jsi závodník
Naposledy editováno 13.08.2022 14:47:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolka mazání - výměna oleje [1, 2] Kawasaki Ninja 400 | Thomas18 | 35 | 19.4.2024 v 00:02 Weisner |
N400 neni priestor pre motolekarnicku [1, 2] Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 44 | 6.3.2023 v 12:57 Maxipes_Fík |
Pomoc s výběrem moto pro ženu Kawasaki Ninja 650, Suzuki GSX-S750, Kawasaki Ninja ... | Prsk0 | 13 | 4.3.2023 v 17:04 Krleš70 |
Prva jadza na ninja 400 Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 18 | 3.3.2023 v 19:50 Ozzy_ |
Zabehnutie N400 Kawasaki Ninja 400 | Barbar23 | 29 | 25.2.2023 v 17:55 marna |