Za 4 tisíce museli jít dolů. Tloušťkou jsou jako nové, ale jsou úplně do zrdcadlově hladka vyleštěné a pojivo v nich spálené. Tvrdá slupka která sice brzila, ale při dlouhých brzdách pálili a prokluzovali. Kotouče jsou ok, nehází ani 2 stovky. Takže nasazeny SBS a chvilku jemně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhada vyřešena
Pedl píše: https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/2111522/c88532-brzdove-desticky-a-kotouce/brzdove-desticky-trw-lucas-predni-suzuki-gsf-1200-n-s-bandit-rok-01-05.html
Tak přesně podle tohohle návodu jsem si je zkurvil Celej život jsem to neřešil nijak speciálně, prostě jsem jim ze začátku tolik nedával a hele, návod, dělám to celej život blbě No a kupoval jsem nový, přebroušení nepomohlo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Top case Yamaha FJR 1300 AS/AE | Pidra | 0 | 12.5.2024 v 21:05 Pidra |
ukazatel zařazené rychlosti Yamaha FJR 1300, Yamaha FJR 1300 AS/AE | romeon | 9 | 26.7.2023 v 15:44 krystus |
FJR Wikipedia Yamaha FJR 1300 AS/AE | Eddie83 | 11 | 24.10.2022 v 19:26 Jirka.46 |
Kód Sh 45 Yamaha FJR 1300 AS/AE | hope | 5 | 4.5.2022 v 11:56 hope |
Vibrace při dlouhém brždění Yamaha FJR 1300 AS/AE | Eddie83 | 22 | 29.4.2022 v 00:49 dva_hrnce |