globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč je nikdo nechce
2.3.2022 v 17:06
Na jaro si chci koupit motorku a mám ve výběru SR4, Tuono a SV 1000 - zatím vede Ducati. Delší dobu sleduju inzeráty a co mě překvapilo, že se ty Tuona moc neprodávají, některé kousky jsou v inzerci už snad přes rok, na rozdíl od SR4 a SVček, které zmizí celkem rychle. To jsou Tuona takové jebky, že o ně nikdo nemá zájem, nebo v čem je problém? Tohle mě celkem odrazuje od koupě, že bych se toho nemohl za rok nebo dva zbavit, pokud budu chtít vyzkoušet zase něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek Proč je nikdo nechce

3.3.2022 v 13:42 | Nahoru | #1
Tuono první generace je obvykle moc drahý na to jak je škaredý.
Technicky je naprosto ok (volnoběžka a konektor od reglu, jinak je ale v zásadě nesmrtelný).

Druhá generace taky moc krásy nepobrala, jede ale líp, ale má i pár much navíc (další hnědej konektor, moc silnej magnet - hoří vinutí altíku, u některých motorů byla z fabriky moc malá vůle na klice a zadíraly se, a přebralo to i problém RSV s resetem najetých kilometrů na přístrojovce, praskaly kyvky).

Spolehlivostí je to obecně nadprůměr, ale není to moc hezký a na to jak je to starý za to majitelé chtěj docela dost peněz, a ten kdo je má a chce itala koupí duc.

(reakce na) Proč je nikdo nechce

3.3.2022 v 18:19 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Tuono první generace je obvykle moc drahý na to jak je škaredý.
Technicky je naprosto ok (volnoběžka a konektor od reglu, jinak je ale v zásadě nesmrtelný).

Druhá generace taky moc krásy nepobrala, jede ale líp, ale má i pár much navíc (další hnědej konektor, moc silnej magnet - hoří vinutí altíku, u některých motorů byla z fabriky moc malá vůle na klice a zadíraly se, a přebralo to i problém RSV s resetem najetých kilometrů na přístrojovce, praskaly kyvky).

Spolehlivostí je to obecně nadprůměr, ale není to moc hezký a na to jak je to starý za to majitelé chtěj docela dost peněz, a ten kdo je má a chce itala koupí duc.



Nechci teď kecat, protože jsem zatím řešil vždy jen RSV, ale reset budíků se stával na RSV 04 a 05. Od 06 výš se to už nestávalo a Tuono by mělo mít budíky jako RSV 06 a výš. Vím ale, že se s budíkem stávaly jiné věci. Mlžil se a někdy naskočilo více km než tam mělo být.
Kyvka praskala na RSV model 04 a první 05. Tuona by se to týkat nemělo. Toto se dá u dealera ověřit podle VIN.
Osobně bych se ale díval po co nejmladších modelech a nejlépe Factory. Ale těch je jako šafránu a budou drahé.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Tuono turistické sedlo spolujezdce Aprilia Tuono 1000R V.I.R.G.I.L 5 12.2.2022 v 20:55 V.I.R.G.I.L


TOPlist