globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejde vykalibrovat Gi-Pro
Zdarec, namontoval jsem na Tuňáka Gipro-X type podle návodu co sem na forum dal kolega, ale ani za nic ho nemůžu vykalibrovat. Rest jsem udělal několikrát, nezabírá... Po nastartování a výzvě k zařazení jedničky je to ok, zařadím dvojku a tam jsem skončil - neustále pomalu bliká a nevyzve k přeřazení na trojku. Už jsem takhle gipro dával na FZS1000 a Engear na 929ku a nikdy nebyl problém.

Kde může být zakopaný pes?Nebo jen vadný kus?

1 reakcí na tento příspěvek Nejde vykalibrovat Gi-Pro

11.3.2018 v 07:20 | Nahoru | #1
U mého fároše jsem s tím měl taky problém. Snažil jsem se kalibrovat na stojanu pod zadním kolem a skončil jsem u trojky. ( to už byl pěknej kalup a při představě, že to spadne ) Nakonec jsem musel kalibrovat za jízdy a na to jsem ale musel nejdříve najít pořadně dlouhou rovinku.

Nejde vykalibrovat Gi-Pro

11.3.2018 v 07:40 | Nahoru | #2
Já měl blbej kus

(reakce na) Nejde vykalibrovat Gi-Pro

11.3.2018 v 11:13 | Nahoru | #3
Mates_Rider> Jen poznámka, ale "učit" to stupně jde přece i bez motoru, jen s otočeným klíčkem a stačí s motkou kývat, aby jsi zařadil.
Honza VTR - nevím podle jakého manuálu jsi to dělal, a je docela možné Atre a X-type mají rozdílný postup
Na netu se ale dají sehnat origo postupy . Já mám to ATRE a ladění v pohodě, jen si to není
úpně jesté jedničkou a dvojkou - tam to neukazuje 100%
Nazdar

Naposledy editováno 11.03.2018 11:16:09

Nejde vykalibrovat Gi-Pro

11.3.2018 v 11:47 | Nahoru | #4
Krles: atre bere údaje ze senzoru zařazené rychlosti - proto nemusi motor běžet. Ale tenhle senzor vsechn motorky nemají = používá se jine gipro ktere pocita zařazeno u rychlost z otacek a rychlosti a na to se musi motor točit...

Nejde vykalibrovat Gi-Pro

11.3.2018 v 12:44 | Nahoru | #5
2krleš: Dělal jsem to podle Honzova návodu

Ještě pro jistotu jsem se díval na origo návod od Healtechu pro kabelovou sadu GPX-U01 - LCD svítí, indikuje zařazení jedničky i dvojky, tak by to snad mělo být zapojené dobře... Příjde mi, že i po resetu se ta GIPro jednotka chová nějak pojašeně :-\

Celý to ještě jednou rozdělám asi takto - zapojím do GIPra jen plus a minus, základ mělo by svítit.
Potom připojím kabel od GiPra k drátu čidla rychlosti zadního kola - LCD by mělo začít ukazovat při otáčení zadního kola "nulu" se simulací točení, že správně přijímá signál - když ne, chyba je tady
A jako poslední připojím drát se signálem otáček, který je v ECU jednotce pod sedlem - bud pin 1 nebo 9, jak píše Honza ve svém návodu

Snad to říkám dobře, jiný postup mě nenapadá, nebo jiný návrhy?

1 reakcí na tento příspěvek Nejde vykalibrovat Gi-Pro

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2018 v 16:52 | Nahoru | #6
Pred 3 lety jsem na synove motorce pri kalibraci GiPro nechal posledni zbytek mladi .
Jevilo se to stejne jako Tobe: jednicka, dvojka signalizovala, dal ami tuk - at na stojanu nebo na rovince. Vymenili jsme snimac, zkusili jinej zobrazovac a nula bodu .
Tak nastoupilo oblibene heslo: jen v mereni je nase spaseni . A ejhle, drobnej ubytek na kostre palubky vuci baterce. Po prepojeni cerneho vodice GiPro primo na minus baterky ZAZRAK, zacalo perfekt fungovat
Zaver: pripoj cernej vodic GiPro na DOBROU kostru!

(reakce na) Nejde vykalibrovat Gi-Pro

11.3.2018 v 17:16 | Nahoru | #7
sered> Super, to je hodne dobry postreh! Ted u motorky nejsem, mam ji zaparkovanou u nasich, ale udelam si cas a jeden den tam zajedu a vyzkousim to

Nejde vykalibrovat Gi-Pro

16.3.2018 v 21:40 | Nahoru | #8
Kluci, tak vyřešeno. Sice si musím nasypat popel na hlavu, ale ať se to může uzavřít - prohodil jsem drát od signálu otáček z ECU za drát od signálu rychlosti z tachometru a tak jsem GI-Pro zblbnul Dneska jsem se k Tučnákovi dostal, kabely jsem přehodil a na první dobrou ukazatel vykalibrovala funguje jak má Tak díky všem za radu a čas, ať vám to lítá

Nejde vykalibrovat Gi-Pro

21.6.2022 v 10:11 | Nahoru | #9
Zdravím všechny,
Chtěl bych moc poprosit o radu.
Minulý rok jsem si pořídil na FZ6 Gipro X-Type G2 a fungovalo bez problémů.Letos po první projížďce přestalo najednou úplně ukazovat.Na kabelu co vede do té jednotky jsem naměřil necelých 12V při zapnutém zapalování.Nic rozpojeneho jsem vizuálně nenašel a nějaké kontakty jsem raději prostrikal.Jsem úplný amatér takže nic nepoznám.Chtěl bych poprosit o radu čím by to mohlo být.Chtěl jsem si objednat tu samou novou jednotku bez kabelaze,ale tam mi řekli,že se nestava,ze by odešla.Není tu prosím někdo kdo by se mi na to mohl podívat?samozdrejme ne zadarmo.koncem příštího týdne chci vyjet na dovolenou a chtěl bych to mít funkcni.
Jsem od Berouna takže nejlépe třeba Praha,Beroun a okolí nebo případně i jinde.Predem moc díky Dan
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies
Tuono turistické sedlo spolujezdce Aprilia Tuono 1000R V.I.R.G.I.L 5 12.2.2022 v 20:55 V.I.R.G.I.L


TOPlist