globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadní tlumič - repas v garáži
Zdravím všichni, jsem trochu kutil a garážový mechanik a nedávno jsem koupil GPZ 500s z 96' od pána co se jí vůbec nevěnoval (akorát ji odkapotoval) a teď jí dávám dohromady. Podle prodávajícího by měla mít nalítáno 70kkm a já už udělal postupně dosti nezbytností. Jako celky mi teď zbývá zadní vidlice a odpružení, kouknu do přepákování, vymyju, dám novou vazelinu a na kyvku nový ložiska, repas přepákování stojí přes 4k takže se tomu snad vyhnu, ale chci "udělat" zadní tlumič, alespoň vyměnit olej, nebo trochu vyprat, k mechanikovi se mi to dávat nechce, stálo by to minimálně 3k a tlumič neteče, jen má divný chod. Takže pokud ho někdo otvíral, tak bych se zeptal jestli jde nějak rozšroubovat, nebo je pouze zalisovaný, popř jestli je na něm vypouštěcí šroub, nebo něco takového, přes co by šel vyměnit olej... Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič - repas v garáži

31.10.2021 v 19:52 | Nahoru | #1
Dacann> Pokud kompresor nafouka odpovidajici tlak - fouka se tam kolem 10atm. Jestli je tam vzduch nebo dusik je fuk, oboji funguje stejne.

Pokud tlumic neni rozebiratelnej, musi ho servisak rozpichnout na soustruhu, vytocit na telo tlumice zavit a vysoustruzit zatky (pripadne nejake podobne reseni) tohle moc lidi nedela… respektive vim tak o jednom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič - repas v garáži

31.10.2021 v 20:40 | Nahoru | #2

assassin píše:
Pokud tlumic neni rozebiratelnej, musi ho servisak rozpichnout na soustruhu, vytocit na telo tlumice zavit a vysoustruzit zatky (pripadne nejake podobne reseni) tohle moc lidi nedela… respektive vim tak o jednom


Prochazka? A Beran?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič - repas v garáži

1.11.2021 v 20:46 | Nahoru | #3
[quote=assassin]Dacann> Pokud kompresor nafouka odpovidajici tlak - fouka se tam kolem 10atm. Jestli je tam vzduch nebo dusik je fuk, oboji funguje stejne.

Tohle jsem nevěděl, že tolik tlaku, ale na crosku a enduro se fouká 2 - 4 atm a dovoluji si říct že je hloupost myslet si že je to to samé dusík a vzduch. Dusík má stálejší vlastnosti při změnách teplot, ale jak jsem psal, není to až tak velký rozdíl. Navíc jsem také psal že to nechci dávat někomu za mrak peněz a to by to soustružení určitě bylo, ale opravdu jsem se chytil myšlenky dát tam tlumič z sv 650 nějakého vyššího ročníku, taky jsem koukal že sv 1000 má rozebiratelný tlumič s "baňkou", tak jen ještě musím zjistit jestli by se mi tam vlezl, kvůli té "baňce". A tlumič z gepiny skončí v bedně s dílama...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf


TOPlist