globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.

Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 22:58 | Nahoru | #1
vilemx> To jako vážně ?? Prej uřízl půlku zadní vidle xD xD Jestli je to pravda tak jsi mě vážně pobavil.

Jinak já na VeFRu centrál mám a používám ho vždycky, když zaparkuju v garáži. Spíše pro ten pocit "bezpečí, že tak snadno nespadne když do ní omylem drcnu, taky kvůli mazání řetězu apod :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 23:46 | Nahoru | #2
HaaS> Vážně. Dědula šel kolem motorky, když mi jiný technik dělal dovozovou TK. Zastavil se a mě začal kybicovat za ten lauf, proč jsem ho ohnul nahoru, kyvku apod. A kolegu technika za to, že vůbec vyplňuje protokol a rovnou mě s tím nevyhodil. Proste si snad i myslel, že tam stojí nějaká tuzingová třiapůle oplácaná laminátem a nikoliv VFR 400R
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist