globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.

Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

31.8.2021 v 23:46 | Nahoru | #1
HaaS> Vážně. Dědula šel kolem motorky, když mi jiný technik dělal dovozovou TK. Zastavil se a mě začal kybicovat za ten lauf, proč jsem ho ohnul nahoru, kyvku apod. A kolegu technika za to, že vůbec vyplňuje protokol a rovnou mě s tím nevyhodil. Proste si snad i myslel, že tam stojí nějaká tuzingová třiapůle oplácaná laminátem a nikoliv VFR 400R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

1.9.2021 v 00:00 | Nahoru | #2
vilemx> ja kdyz sem vezl vefero na dovozovku (krom toho ze vsechno v klidu, uznavam ze je trosku vyhoda mit to nablejskany a zrenovovany do top stavu, pak se na tom blbe "neco" hleda) tak kolem behali vsichni technici a par dalsich kolemstojicich, a fotili si to jako by to byl doopravdickej zavodak ...asi chudaci nekoukli do papiru ze to nema ani 50kW ...urizl pulku vidle, bych ho hnal, takova hanebnost neznat legendarni proarm od elfa, tsss... duchodce..



BTW zde provizorne s bocnim stojanem aby bylo vse tip top, ze ten spodek pak na pul plandal ve vzduchu se nejak ztratilo

Naposledy editováno 01.09.2021 01:32:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist