Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
john-mcclane píše: Pro zasmání. .... On na to, že je to nelegální dovoz z anglie, že jinak všechny motorky dovezené do evropy musí mít hlavní stojan. ....
Někdy v pětadevadesátém jsem přijel na TK s VFR. Když jsem byl na lince, tak se k motorce přišoural nějaký stařík, co snad ještě pamatoval Masaryka a začal lamentovat, ať s tím jedu hned pryč. Že mi výfuk směřuje vzhůru, nemá to pořádné blatníky až k zemi, že mi chybí hlavní stojánek a že se diví, že sem motorka vůbec dojela a neupadlo mi kolo, když jsem uříznul půlku zadní vidlice i s druhým tlumičem....
vilemx píše: Někdy v pětadevadesátém jsem přijel na TK s VFR. Když jsem byl na lince, tak se k motorce přišoural nějaký stařík, co snad ještě pamatoval Masaryka a začal lamentovat, ať s tím jedu hned pryč. Že mi výfuk směřuje vzhůru, nemá to pořádné blatníky až k zemi, že mi chybí hlavní stojánek a že se diví, že sem motorka vůbec dojela a neupadlo mi kolo, když jsem uříznul půlku zadní vidlice i s druhým tlumičem....
To mi připomíná příhodu asi z roku 2009, kdy jsem přišel do autoškoly a řekl, že chci řidičák do 25 kW. Postarší paní se na mě divně podívala a zeptala se, jestli náhodou nemyslím řidičák do 350 ccm No tak to jsem šel do kolen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Jinak já na VeFRu centrál mám a používám ho vždycky, když zaparkuju v garáži. Spíše pro ten pocit "bezpečí, že tak snadno nespadne když do ní omylem drcnu, taky kvůli mazání řetězu apod :)