Téma: Snížení vykonu a akcelerace
Dobrý den,
budu si kupovat ktm 690 smc 2019,pokud snížím výkon z 55 kw na 35kw pomocí Alpha Technik bude stejná akcelerace?Děkuji
matoussko

Naposledy editováno 09.06.2020 17:11:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

10.6.2020 v 10:41 | Nahoru | #1

kerut píše: >wilde ale prd, neumiznis motoru bezet ve vysich otackach, jen zmenis pomer otacky/sila na zadnim kole.. je to jako kdyz se rozjiszdis na dvojku nebo na jednicku, motor se toci stejne ale motorka se rozjizdi na dvojku líně, na jednicku svizneji..

Ok, toto mi vysvetli, prosím Ťa, ja som si doteraz vždy myslel, že keď ideš nejakou rýchlosťou, tak máš na dvojke menšie otáčky ako na jednotke - tým pádom ak akceleruješ z v1 na v2, tak budeš mať v každom okamihu na dvojke menšie otáčky, ako sa motor točí rovnako?

Pokiaľ viem, okamžitá sila, ktorá poháňa motorku vpred, sa (ak odmyslíme straty) rovná okamžitému výkonu delenému rýchlosťou (F = P / v). Ako by som to vypočítal, ak by som uvažoval časový úsek, neviem, ale v zásade to na jedničku akceleruje rýchlejšie práve preto, že má motor vyššie otáčky pri rovnakej rýchlosti, teda aj vyšší výkon. Aspoň tak tomu rozumiem ja.

(reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

10.6.2020 v 11:22 | Nahoru | #2
.

Naposledy editováno 09.11.2020 21:47:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

10.6.2020 v 11:23 | Nahoru | #3
Metric> jo technicky to mas spravcne, to ne ze ne ale koukas na to spatnym pohledem ty nepojedes preci stejne rychle na vyssi otacky, ale budes driv radit - tzn pojedes stejne rychle ale uz na vyssi prevodovy stupen (tady minimalne uz proto ze se bavime o omezeni vykonu umelym zaskrcenim motoru jeste pred propadem krivky kroutaku), ktery bude s tim zkracenym sekundarnim prevodem vic do sily, tedy obdobny nizsimu prevodovemu stupni s puvodnim sekundarnim prevodem

vlastne jako bys preskladal prevodovku a hodne zjednodusene udelal z 6ky 5ku, a tak dale az z 2 jednicku, a z jednicky jeste pomalejsi prevodovy stupen navic (pisu jakoby, nemusi to samozrejme odpovidat, ptrevodovky jsou poskladany ruzne.. )

s vyhodou ze ten motor (z pohledu motoru, ne okolni rychlosti) na otacky kde radis/kde to tahne roztocis drrive, protoze bude sice mensi okolni rychlost ale na ukor vetsi sily, takze to bude lepe akcelerovat... resp. rychleji se proradis k mensi maximalni rychlosti,.. kdyz das sekundarni prevod opacne do rychla (nebo treba v tomto duchu preskladas prevodovku, to je stejny), dostanes se sice na vyssi maximalku, ale budes ty prevodove stupne mezi prerazenim roztacet dlouho, protoze akcelerace bude horsi (podobne jako treba v aute, tam je akcelerace horsi zas kvuli podstatne vysi hmote)

uff.. doufam ze je to trosku srozumitelny, nejsem moc pedagog..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 690 SMCR veľký únik oleja [1, 2] KTM 690 SMC R RR690 49 23.5.2024 v 06:59 metal82
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 Fíla-rider 9 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R Majkee 2 22.9.2023 v 18:10 MedWed
KTM 690 SMC R - Servisní intervaly KTM 690 SMC R krepy 4 13.7.2023 v 08:41 Krautkopf


TOPlist