paolo_novy Přidat reklamu

Téma: EXC nové, nebo bazar
Ahoj, jak z názvu vyplívá, silně mě láká koupě EXC 300, či 350-f. Asi bych nezabředával moc do toho, zda je to dobrý, nebo špatný nápad. Zkušenosti v terénu na moto skoro 0 (Yamaha xt125r), zkušenosti na silnici taky žádná sláva a už jsem na tom chvíli neseděl. Ale jezdím hodně na MTB a lesy, tratě a různé technické srandy mě baví a tak nějak by to chtělo ještě něco dalšího. Moto na silnici mě sice také trochu láká, ale jelikož mám najeto prd a mám krapet strach z provozu, tak mi to nepřijde zrovna zopdovědný. Navíc nemám s kým jezdit. Takže si myslím, že EXC bude nejlepší cesta (asi nejlehčí stroj, slušný podvozek, díly jsou všude).

Z toho pohledu, že jsem enduro nováček, má smysl nová motorka ? Všude se tu píše, že vždycky radši novou a svým způsobem, je to i mnohem snadnější kup pro mně. Nejsem žádnej mechanik...

Ale očekávám, že moto bude padat. A to asi dost často. Sice budu spíš ten opatrnější jezdec a nebudou to snad nějaký šílený havárie, ale na moto to asi bude dost vidět a tudíž nevim, za kolik to půjde třeba pak střelit dál. To, že si můžu dovolit novou, za cca nyní inzerovaných 230tis je sice fajn, ale nerad bych ji třeba za rok dva prodával za půl, aby ji někdo vůbec chtěl, chápete kam mířím? Není z toho pohledu lepší šáhnout spíš po nečem už “zajetém” ? O moto se mile rád budu starat, jak jen to půjde, co se běžné údržby týče, ale do výměny pístu bych se hned na poprvé asi zbytečně nehrnul a nějaké horší úkony by musel asi už pořešit servis. Technicky si myslím, že bych na to měl, ale zkušenosti 0.

Jaký by byl váš postup v tomto případě ? Jak velký je ze zkušenosti případný cenový propad při prodeji nové ? Stojí provoz starší motorky opravdu tolik, že se to skoro vyrovná nákladům na provoz nové ? Dá se na tyhle motorky vyhandlovat nějaká bezkonkurenční cena, že se všichni hrnou do nových ?
Samozřejmě, že pocit nové (aktuální) motorky je super, to nechme stranou.

Plus taková podotázečka: Jak to děláte, že vám ty stroje nikdo “na cestách” neukradne? Vždyt´ to musí být snadný jak facka, když to nemá ani klíček. Vlastním pouze auto a vozík a dodávka by mi byla jinak k ničemu, navíc čorky se do těch starých pleček asi dostanou i ramínkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar

2.4.2020 v 21:15 | Nahoru | #1
doerm> Ja nejel na tpi - ty uz údajně jedou pekne i dole. Mel jsem jeste starej motor (2013) a 300 - jezdil jsem s tim převážně pod priverou, protoze to nahore jelo moc na to co umím. Takze trvale olejem zasranej vyfuk.

250 je divocejsi, o co jede min dole o to vic jede nahore.

Doplňku je tam vic - cnc brejle atd.

Rozmysli si co chces jezdit, kde a s kym.

Ja docela lituju toho, ze jsem ji prodal, ale prestoze srdce rika 2t rozum uz by chtel jen 4t.

Ale tyhle zkusenosti jsou nepřenosný, musis vyzkouset sam. Moznosti je moc, treba bys mohl vzit neco levnejsiho a zjistit co ti bude vyhovovat...

Jak jsem psal, ja chtel jezdit enduro na dvoutaktu a skončil jsem u 4t motokrosu...

Naposledy editováno 02.04.2020 21:17:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar

2.4.2020 v 21:40 | Nahoru | #2
assassin> To je právě to, zkušenosti jsou nepřenositelný. Já co jsem zkoušel terén na té Xt125, tak ikdyž je to doost jiná motorka, tak vím, že znovu bych to už nechtěl. Na silnici ani v terénu to nebyla ve výsledku žádná extra zábava ani využití a cestovat ve dvou s tím taky nešlo(kdo by to byl čekal)...zkusil jsem 120km a zpátky jsem už chtěl jít pěšky . Proto by mě nepřekvapilo, kdybych koupil něco jen na ten rok dva a i s tím do toho kdyžtak musím i jít. A starší se nebráním, jen je to pro mě potenciální pastička.

Proto kdybyste kdokoliv narazil na dobrý inzerát nějaké nehistorické EXC, tak šup sem s ním, budu rád Ikdybych si z toho měl nakonec udělat jen obrázek o tom, co jsou férové ceny za jaké stavy, ročníky

2T vs 4T nemám sebemenší srovnání a nabízí se mi akorát počkat na to, až se půjde domluvit s Kuklíkama. Neznám nikoho kdo jezdí, maximálně nějaký sousedovic děti s nějakou muzejní kroskou
Tobě ten 4T vyhovuje především projevem a jízdníma vlastnostma, nebo je v tom servis atd ? Když říkáš, že rozum chce 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 pilsner808 0 13.5.2024 v 19:11 pilsner808
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F Marek002 4 18.3.2024 v 14:44 Stříbo
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric


TOPlist