globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dusí kucká...
Zdravím všechny motorkáře,dotaz na moto Honda cb 750 seven fifty R 42, kterou mám krátce a poprvé zahraniční výroby, zdá se mi že po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dusí kucká a zhasíná, až se zahřeje vše v pořádku,za druhé kolik otáček při zahřátem motoru, také se zdá vyšší 1200 , děkuji a těším se na rady.

2 reakcí na tento příspěvek po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...

20.12.2019 v 17:56 | Nahoru | #1
Vše jsem pečlivě prostudoval, děkuji všem, v zimě to chápu že zahřátí trvá dýl, ono to dělá v letě ,čekám asi 5minut než mohu odjet, otevřu sytič nastartuje, po malé chvíly motor zrychluje otáčky, oberu sytič, pochvíly se zase zvedají otáčky, tak znovu oberu sytič až do doby než je uzavřen uplně, motor běží na volnoběh t.j. 11000 až 12000 otáček chci odjet a udělá to hmuuu a nejedu čekám, kdybych neubral tak to určitě chcípne, když nechám trochu otevřeny sytič tak to moc řve a špatně řadi. Děkuji za odpovědi.

(reakce na) po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...

21.12.2019 v 09:08 | Nahoru | #2
borysák> karburátor a vzducháč, zcela normální.
Na mým SS900 to je zcela stejný. Nejdřív jde na volnoběh tak tak a jak se ohřívá, začnou lízt otáčky nahoru... Stahuju a rovná se to. Ale na jízdu (kdy potřebuješ mnohem víc benzínu) to není. Takže mám sytič na 1/3, motor jede ve volnoběhu 3000rpm, ale můžu i jet.
Jinak nejlíp je to ohřát jízdou... To máš za 5min plynulý jízdy už v použitelným stavu, zatímco na místě bys čekal 20min.

Tyhle věci dnes už lidi neznaj... Každej si myslí že cokoli odlišnýho od chování stříkačky je špatně. Nenech se zmást.
Tím neříkám, že nejsou dobře odladěný motory na přesný typ a velikost karburátoru, kdy to zvládá líp i tyhle stavy. Často se i během výroby měnila řada karburátorů v průběhu produkce, protože se prostě našla lepší kombinace pro daný motor.
Některý motory to prostě jako vlastnost mají.

Naposledy editováno 21.12.2019 10:04:03

(reakce na) po startu čekám delší dobu až se motor zahřeje, jinak se dus...

21.12.2019 v 12:32 | Nahoru | #3

borysák píše: Vše jsem pečlivě prostudoval, děkuji všem, v zimě to chápu že zahřátí trvá dýl, ono to dělá v letě ,čekám asi 5minut než mohu odjet, otevřu sytič nastartuje, po malé chvíly motor zrychluje otáčky, oberu sytič, pochvíly se zase zvedají otáčky, tak znovu oberu sytič až do doby než je uzavřen uplně, motor běží na volnoběh t.j. 11000 až 12000 otáček chci odjet a udělá to hmuuu a nejedu čekám, kdybych neubral tak to určitě chcípne, když nechám trochu otevřeny sytič tak to moc řve a špatně řadi. Děkuji za odpovědi.


Na karburátorovej motorke (vlastne aj aute) je toto úplne normálne správanie keď ju pri tom rozjazde začne dusiť musíš ten sytič znova pootvoriť a ona sa rozbehne. Čím je vonku chladnejšie tým dlhšie toto hranie sa so sytičom trvá. Tie otáčky na voľnobehu máš určite o jednu nulu nižšie ako píšeš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 7 16.5.2024 v 21:24 Ina32
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist