assassin píše: a co jsi tim chtel rict? chces jako kerut zprisnit vse co se tyka aut, nebo dokonce se na auta divat jako na zbran, jejich pouziti posuzovat jako strileni kverem kolem sebe na krizovatce a za kazdou nehodu s mrtvym davat desitky let jako za vrazdu ?
Rozhodně mi dnešní systém nepřijde spravedlivý. Když dáš někomu jednu ránu a on blbě spadne, většinou jdeš do basy-i když jsi ho nikoho zabít nechtěl, proč teda můžeš v podstatě beztrestně zabíjet lidi v autě...?
Pokud řídím věc co má 1t a více, tak mám být odpovědný pokud zaviním něčí smrt, protože jinak je to právě tak, jak jsi psal-jako kdyby držitel zbraně střílel na veřejnosti a vymlouval se, že na mířil jen do vzduchu...
A že auto není zbraň můžeš vykládat pozůstalým po obětech útoků teroristů, kteří se po lidech vesele projížděli.
Moc se v tom ut?píte ...hovna se dějí každej den chcipají jak za volantem tak za řídítky s tím nic žádná diskuze nenadělá, sme od nátury národ sr?čů a je třeba to přijmout nebo se odstěhovat
A ve výsledku i když to všichni vidí černě, z reálnýho hlediska téhle problém není každodenní problém ...jakože všude narazíš na kretény nejen na silnicích ale obecně, a třeba od ty doby co mám novej stroj, kterej je řádně slyšet a ve zpětném zrcátku má takovou tu nasranou masku, tak mi auta skoro dělají "záchranou uličku" i když se na ně nijak nelepim ani nevyt?čím motor stylem "uhni vole" .... Kluk měl prostě pech a ve výsledku ho to vlastně dobře naučí proč se na strojích jezdí stylem nikdo i mě neví a každá jízda může být má poslední ber nebo prodej stroj či ho tahej vozíkem na okruhy
PS: A to jezdím dennodenně v Praze ...i dnes
Naposledy editováno 17.10.2019 17:10:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
ad parkovani - ehm, podle jakeho zakona smis parkovat ci jezdit mimo PK ? zakon jasne pise o uzivani PK, mimo ne naprosto normalne okupujes neci cizi pozemek vlastni veci (vozidlo mimo PK je defakto vec a zakon o provozu na PK se tam na nej vubec nevztahuje )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
kerut píše: pokud nedas prednost je to stejny jako bys nekoho na ulici prepad a zmlatil ze zalohy
To snad...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
Na jednu stranu máš pravdu. Ale kdybych jezdil tak, že se budu spoléhat na to, že mám přednost, sice bych byl v právu, ale byl bych dávno mtrvej, takže by mi to bylo platný jak zimník.
Když pojedu na mašině, nebo na kole, nebo třeba i plechovkou po hlavní a z vedlejší se bude řítit rozjetej náklaďák, kterej nejeví známky brždění, zpozorním, zpomalím a snažím se sledovat řidiče, zda o mě ví. A radši zbytečně zastavím. I když nehodu způsobí někdo jiný, můžeš to být právě ty, kdo sobě, nebo někomu jinýmu zachrání život bez ohledu na to, jeslti jedeš po hlavní nebo po vedlejší.
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda - motoškola
Mohl bys mi, prosím, místo toho vypočítat, jak dlouho trvá brždění z rychlosti 90 km/h, když je brzdná dráha 60 m? Resp., je to stejné, jako kdybych tuto dráhu (60 m) jel rychlostí 45 km/h?
Edit: myslím do zastavení…
Naposledy editováno 17.10.2019 23:40:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
..uz takhle se snazi mit kazdej velky tezky uto, nejlip SUV, s takovou logikou budem brzo vsichni jezdit tankem nebo kamionem
ad brzdeni, hele brzdis z 90 na nulu.. takze rychlost bude (za predpokladu konst brzdneho zpomaleni, ..ono v realu konst. nebude z vice duvodu ale modelove to jinak moc jednoduse bez integrace nespocitame, takze tak..) ..prum. rychlost tedy bude jak spravne pocitas (90+0)/2=45 ..resp obecne (pocatecni+koncova)/2,
tzn behem brzdeni pojedes prumerne 45 jak pises, tudiz pokud takhle zabrzdis na 60m, pojedes 60m 45kou /3,6=12,5m/s takze budes brzdit 60/12,5=4,8s
co se tyka zrychleni (zde hovorove zpomaleni), budes brzdit "o 90" (zas obecne o pocatecni-koncova) tzn o rychlost 90/3,6=25m/s zpomalis za cas 4,8s...
25/4,8=5,2m/s2 ..tzn neco kolem "půl Gé"
prip. uplne v realu budes mit zmerenou nejakou fci a=x´´=f(t) z akcelerometru nebo v=x´=f(x) ci f(t) z doplerovskyho radaru.. a z toho si ty ostatni veliciny uz prederivujes ci preintegrujes, atd..
Naposledy editováno 18.10.2019 01:22:49
Každý druhý si při řizení hraje s mobilem, ženský se ráno klidně při řízení líčí, někdo čumí na nějaká videa na tabletu atd. prostě to by člověk blil.
Co mám zkušenost, tak to dělají i vcelku normální lidi z mého okolí.
Aby se někdo 100% věnoval řízení, to je vskutku rarita.
Jinak A sloupek je jen výmluva, když přes něj někam nevidím, tak se snad trochu nahnu..
jetam píše: assassin> no u nekterejch dopravnich nehod, je to s pokusem o vrazdu uz na hrane, kdyz se najde vocas co predjizdi v protismeru v zatacce kam nevidi, to je pomalu sebevrazda .
Každopádně mi prijde, ze kdyz jsem nekde na vychode a nikdo nedodrzuje nic jezdi se bezpecnejc nez tady, kdy počítás ze dostanes prednost.
No to si nemyslim, když se koukneš na nehodovost nebo počet obětí na silnicích, rozvojové země na tom jsou o poznání hůř, než vyspělé země.
Samozřejmě není to jenom způsobem jízdy, ale i lepšími auty atd., ale i tak.
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda - motoškola
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda - motoškola
S tím tlustým sloupkem u aut něco bude. Jak na potvoru dneska ráno přijíždím k přechodu a nechávám lidi přejít. Jak se tak pomalu přibližuju a vidím že poslední chodec už je mimo mojí dráhu tak pouštím brzdu a cvrnknu o plyn když z poza levého předního sloupku vyšla ženská tlustá jak ten sloupek. Hrklo ve mně jak nikdy a baba už koukala kam jí obtisknu 4kroužky Hupnul sem na to a rukou se jí dlouze omluvil. Žádnej telefon, štelování radia ... nic. Tím jak sem pomalu přijížděl a ona pomalu šla tak sem jí prostě měl po celou dobu schovanou.Prostě se mi schovala a pak vyšla. Fujjj hnusnej pocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda - motoškola
3 reakcí na tento příspěvek Nehoda - motoškola
Môže sa stať, že svoju pozornosť stratí úmyselne, teda otočí sa dozadu a pozrie na deti, alebo je nepozornosť zavinená treťou stranou, napríklad, keď mu vletí do auta osa.
Keďže vodič viedol motorové vozidlo a nehodu spôsobil nevenovaním sa premávke z vlastného pričinenia, trest si zaslúži. To, aký trest dostane, si už nedovolím veľmi komentovať.
To, že mohol nevidieť motocykel cez stĺpik je tiež len jeho chyba, lebo zákon ukladá za povinnosť uistiť sa, či pri vchádzaní na hlavnú cestu ostatných účastníkov neohrozí a neobmedzí. Ak je potrebné pre dostatočný rozhľad sa mierne nakloniť a skontrolovať, či za stĺpikom nie je iný účastník, mal to urobiť.