globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nehoda - motoškola
 
16.10.2019 v 16:45
Chudák kluk, narazí na takového blba a to ho odradilo od jízdy na motorce:

Nehoda - motoškola

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda - motoškola

18.10.2019 v 01:17 | Nahoru | #1
wedness> nejde o rozbory, pravo je praveze stejne jako pohled na vec dost nesmyslne ovlivneny vzitym dogmatem (dogma = ridime vsichni, tak si budem ty prasarny vsichni vzajeme tolerovat a odpoustet...) a to je spatne..
..uz takhle se snazi mit kazdej velky tezky uto, nejlip SUV, s takovou logikou budem brzo vsichni jezdit tankem nebo kamionem

ad brzdeni, hele brzdis z 90 na nulu.. takze rychlost bude (za predpokladu konst brzdneho zpomaleni, ..ono v realu konst. nebude z vice duvodu ale modelove to jinak moc jednoduse bez integrace nespocitame, takze tak..) ..prum. rychlost tedy bude jak spravne pocitas (90+0)/2=45 ..resp obecne (pocatecni+koncova)/2,
tzn behem brzdeni pojedes prumerne 45 jak pises, tudiz pokud takhle zabrzdis na 60m, pojedes 60m 45kou /3,6=12,5m/s takze budes brzdit 60/12,5=4,8s

co se tyka zrychleni (zde hovorove zpomaleni), budes brzdit "o 90" (zas obecne o pocatecni-koncova) tzn o rychlost 90/3,6=25m/s zpomalis za cas 4,8s...
25/4,8=5,2m/s2 ..tzn neco kolem "půl Gé"

prip. uplne v realu budes mit zmerenou nejakou fci a=x´´=f(t) z akcelerometru nebo v=x´=f(x) ci f(t) z doplerovskyho radaru.. a z toho si ty ostatni veliciny uz prederivujes ci preintegrujes, atd..

Naposledy editováno 18.10.2019 01:22:49

(reakce na) Nehoda - motoškola

18.10.2019 v 08:20 | Nahoru | #2
kerut> A výsledek je 42

(reakce na) Nehoda - motoškola

18.10.2019 v 10:25 | Nahoru | #3
kerut> Dík, já si právě nebyl jistý, jestli je to zpomalení +- lineární a dá se použít průměrná rychlost…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist