Naposledy editováno 21.08.2019 06:04:12
1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek
Volnoběh je samože nejmarkantnější fáze chodu, kde to bude poznat. Jenže i za jízdy a používání motoru padají otáčky, vrkáš plynem a chceš po klice, aby během zlomků sekundy brzdila a zase zrychlovala. V přechodech to pak může mít určitě jinou(neříkám že katastrofální) reakci na ovládání 'připusti'... Díry, kašlání aj. Obecně se ale podtlaky dělají hlavně kvůli volnoběhu, ne? Jak se otevřou klapy, leje to tam jako blázen.
mažu olejem (novým) už řadu let a není s tím problém - taky jsem si na to musel přijít. Jen ta výdrž řetězu na mým dvouhrnku je prostě pořád stejná … 25t max., ale to je tím motorem...
Naposledy editováno 26.08.2019 08:41:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek
Naposledy editováno 27.12.2020 23:34:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |